Do not have an account?
Already have an account?

1. ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରିବା ପାଇଁ ମୋ ପାଖରେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ମୋବାଇଲ ନମ୍ବର ଥିବା ଆବଶ୍ୟକ କି?

ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରିବାର ଅନେକ ଉପାୟ ଅଛି। ଏଥିପାଇଁ ଆପଣଙ୍କୁ ପଞ୍ଜୀକୃତ ମୋବାଇଲ ନମ୍ବରର ଆବଶ୍ୟକ ହେବ ନାହିଁ। ତଥାପି, ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ ଭୁଲିଯାଇଥିବା କ୍ଷେତ୍ରରେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଉପଯୋଗୀ ହୋଇପାରେ।

2. ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ ମୋ PAN ପଞ୍ଜୀକୃତ ହେବା ଉଚିତ କି?

ଟେକ୍ସଟବକ୍ସରେ ଭରାଯାଇଥିବା PAN ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ହେବା ଉଚିତ୍। ଯଦି ନୁହେଁ, ଆପଣ ନିମ୍ନଲିଖିତ ସନ୍ଦେଶ ଦେଖିବେ - PAN ବିଦ୍ୟମାନ ନାହିଁ, ଦୟାକରି ଏହି PANକୁ ପଞ୍ଜିକରଣ କରନ୍ତୁ କିମ୍ବା ଅନ୍ୟ କିଛି PAN ସହିତ ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତୁ। ଯଦି PAN ସହିତ ଲିଙ୍କ୍ ହୋଇଥିବା ଇ-ଫାଇଲିଂ ଆକାଉଣ୍ଟ ନିଷ୍କ୍ରିୟ ହୋଇଯାଇଥାଏ, ଦୟାକରି ହେଲ୍‌ପଡେସ୍କରେ ପହଞ୍ଚି ପୁନଃସକ୍ରିୟ କରନ୍ତୁ।

3. ଯଦି ମୁଁ ଭୁଲ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ ଭରେ ତେବେ ମୋର ଆକାଉଣ୍ଟ ଲକ୍ ହୋଇଯିବ କି?

ହଁ, ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରିବାକୁ 5 ଅସଫଳ ପ୍ରୟାସ ଭରିବା ପରେ ଆକାଉଣ୍ଟ ଲକ୍ ହୋଇଯିବ। "ଆପଣଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ୍ ଅନଲକ୍ କରନ୍ତୁ" କାର୍ଯ୍ୟକାରିତା ବ୍ୟବହାର କରି ଆକାଉଣ୍ଟ୍ ଅନଲକ୍ ହୋଇପାରିବ କିମ୍ବା ଏହା ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ଭାବରେ 30 ମିନିଟ୍ ପରେ ଅନଲକ୍ ହେବ।

4. ମୋତେ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରିବା ପାଇଁ ଆଧାର ସହିତ ମୋର PAN ଲିଙ୍କ୍ କରିବାକୁ ହେବ କି?

ଯଦି ଆପଣଙ୍କର PAN ଆଧାର ସହିତ ଲିଙ୍କ୍ ହୋଇନାହିଁ, ତେବେ ଆପଣ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରିବାକୁ ସମର୍ଥ ହେବେ, କିନ୍ତୁ ଆପଣଙ୍କର ସୀମିତ ଆକ୍ସେସ୍ ରହିବ। ତେଣୁ ଆଧାର ସହିତ PANକୁ ସଂଯୋଗ କରିବାକୁ ପରାମର୍ଶ ଦିଆଯାଇଛି।

5. ସମସ୍ତ ବ୍ୟାଙ୍କ ଇ-ଫାଇଲିଂ ଆକାଉଣ୍ଟରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରିବା ପାଇଁ ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ସୁବିଧା ପ୍ରଦାନ କରନ୍ତି କି?

ଅଧିକାଂଶ ଜାତୀୟସ୍ତରରେ ସ୍ୱୀକୃତିପ୍ରାପ୍ତ ବ୍ୟାଙ୍କ ସେମାନଙ୍କ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ପାଇଁ ଏହି ସେବା ପ୍ରଦାନ କରନ୍ତି। ତଥାପି, ସୁରକ୍ଷିତ ରହିବା ପାଇଁ, ଏ ସମ୍ପର୍କରେ ବ୍ୟାଙ୍କର ୱେବ୍‌ସାଇଟ୍ ଯାଞ୍ଚ କରିବାକୁ କିମ୍ବା ବ୍ୟାଙ୍କ ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରିବାକୁ ସୁପାରିଶ କରାଯାଇଥାଏ। ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ବିକଳ୍ପରେ କ୍ଲିକ୍ କରିବା ପରେ ସ୍ୱୀକୃତିପ୍ରାପ୍ତ ବ୍ୟାଙ୍କଗୁଡ଼ିକର ତାଲିକା ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ ଉପଲବ୍ଧ ହୁଏ।

6. ମୋ ପାଖରେ OTP ପାଇଁ ମୋବାଇଲ୍ ସଂଯୋଗ ନାହିଁ। ମୁଁ ମୋର ଇ-ଫାଇଲିଂ ଆକାଉଣ୍ଟରେ କିପରି ଲଗ୍ଇନ୍ କରିପାରିବି?

ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରିବା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କୁ OTP ଆବଶ୍ୟକ ହେବ ନାହିଁ। ଯଦି ଆପଣ “ଇ-ଫାଇଲିଂ ଭଲ୍ଟ ଉଚ୍ଚ ସୁରକ୍ଷା” ସେବାରୁ କୌଣସି ଉଚ୍ଚ ସୁରକ୍ଷା ବିକଳ୍ପ ସକ୍ଷମ କରିଛନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣ ନିମ୍ନ ପଦ୍ଧତିଗୁଡ଼ିକ ସହିତ ଲଗ୍ଇନ୍ କରିପାରିବେ ଯଦି ନିମ୍ନ ପଦ୍ଧତିଗୁଡ଼ିକ ମଧ୍ୟରୁ କୌଣସିଟି 2 ଫ୍ୟାକ୍ଟର୍ ପ୍ରମାଣୀକରଣ ପାଇଁ ମନୋନୀତ ହୁଏ:

  • ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ EVC (ଯଦି ଆପଣଙ୍କର ପୂର୍ବରୁ EVC ଅଛି), କିମ୍ବା
  • ଡିମାଟ୍ ଆକାଉଣ୍ଟ୍ EVC (ଯଦି ଆପଣଙ୍କର ପୂର୍ବରୁ EVC ଥାଏ), କିମ୍ବା
  • DSC କିମ୍ବା
  • ବିଦ୍ୟମାନ ଆଧାର OTP ।

7. ଇ-ଫାଇଲିଂ ଭଲ୍ଟ କ’ଣ? ଏହା ମୋତେ କିପରି ସାହାଯ୍ୟ କରେ?

ଇ-ଫାଇଲିଂ ଭଲ୍ଟ ବିକଳ୍ପ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ ଏବଂ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ ପୁନଃସେଟ୍ କରିବା ପାଇଁ ମଲ୍ଟି ଫ୍ୟାକ୍ଟର ପ୍ରମାଣୀକରଣ ପ୍ରଦାନ କରେ। ଆପଣ ଲଗ୍‌ଇନ୍ କରିବା ସମୟରେ ପ୍ରମାଣିକରଣର ଏକ ଅତିରିକ୍ତ ସୋପାନ ପ୍ରଦାନ କରିବାକୁ ବିଭିନ୍ନ ବିକଳ୍ପରୁ ବାଛିପାରିବେ ଯେପରିକି ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ EVC, ଡିମାଟ୍ ଆକାଉଣ୍ଟ EVC ଓ DSC।

8. ନୂତନ ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ ସେବାରେ କ’ଣ ଉନ୍ନତି ରହିଛି?

ନୂତନ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ, ସମସ୍ୟାମୁକ୍ତ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବାକୁ କ୍ୟାପ୍‌ଚା ଅପସାରଣ କରାଯାଇଛି। ଫିସିଂ ୱେବସାଇଟଠାରୁ ସୁରକ୍ଷିତ ରଖିବା ପାଇଁ ନିରାପଦ ଆକ୍‌ସେସ୍‌ ସନ୍ଦେଶ ଯୋଡ଼ାଯାଇଛି। ଏହା ବ୍ୟତୀତ, ଆପଣ ଇ-ଭଲ୍ଟ ସୁରକ୍ଷା ବ୍ୟବହାର କରି ମଲ୍ଟି ଫ୍ୟାକ୍ଟର୍ ପ୍ରାମାଣୀକରଣ ସ୍ଥାପନ କରିପାରିବେ।

9. ମୁଁ ଜଣେ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ କରଦାତା। ଲଗ୍‌ଇନ୍ କରିବା ପାଇଁ ମୋର ଉପଭୋକ୍ତା ID କ’ଣ?

ବ୍ୟକ୍ତିବିଶେଷଙ୍କ ପାଇଁ ଉପଭୋକ୍ତା ID ହେଉଛି PAN।

10. CA, ERI, ବାହ୍ୟ ଏଜେନ୍ସି , ITDREIN ଉପଭୋକ୍ତା ଏବଂ TIN 2.0 ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କ ପାଇଁ ଉପଭୋକ୍ତା ID କ'ଣ?

ଉପରୋକ୍ତ ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଉପଭୋକ୍ତା ID ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ ପଞ୍ଜିକରଣ କରିବା ସମୟରେ ଜେନେରେଟ୍‌ ହୁଏ। ସମ୍ପୃକ୍ତ ଉପଭୋକ୍ତା IDଗୁଡ଼ିକ ହେଉଛି:

  • CA - ARCA ଏବଂ ଏହାପରେ ପଞ୍ଜିକରଣ ସମୟରେ ଜେନେରେଟ୍‍ ହୋଇଥିବା 6-ଅଙ୍କ ବିଶିଷ୍ଟ ସଂଖ୍ୟା
  • ERI - ERIP ଏବଂ ଏହା ପରେ ପଞ୍ଜିକରଣ ସମୟରେ ଜେନେରେଟ୍‍ ହୋଇଥିବା 6-ଅଙ୍କ ବିଶିଷ୍ଟ ସଂଖ୍ୟା
  • ବାହ୍ୟ ଏଜେନ୍ସି - EXTA ଏବଂ ଏହା ପରେ ପଞ୍ଜିକରଣ ସମୟରେ ଜେନେରେଟ୍‍ ହୋଇଥିବା 6-ଅଙ୍କ ବିଶିଷ୍ଟ ସଂଖ୍ୟା
  • ITDREIN ଉପଭୋକ୍ତା - ପଞ୍ଜିକରଣ ସମୟରେ ଜେନେରେଟ୍‍ ହୋ‍ଇଥିବା ଉପଭୋକ୍ତା ID
  • TIN2.0 ଉପଭୋକ୍ତା - TINP ଏବଂ ଏହା ପରେ ପଞ୍ଜିକରଣ ସମୟରେ ଜେନେରେଟ୍‍ ହୋଇଥିବା 6-ଅଙ୍କ ବିଶିଷ୍ଟ ସଂଖ୍ୟା

11. ଯଦି ମୁଁ ଚିନ୍ତା କରେ ଯେ ମୋର ଇ-ଫାଇଲିଂ ଆକାଉଣ୍ଟ କିଛି ଅନଧିକୃତ ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଆକ୍ସେସ୍‌ ହୋଇଛି ତେବେ ମୁଁ କ'ଣ କରିପାରିବି?

ଯଦି ଆପଣ ଚିନ୍ତା କରୁଛନ୍ତି ଯେ ଆପଣଙ୍କର ଇ-ଫାଇଲିଂ ଆକାଉଣ୍ଟ ଆପତ୍ତିଜନକ କିମ୍ବା ଅନଧିକୃତ ଭାବରେ ଆକ୍ସେସ ହୋଇଥାଇପାରେ, ତେବେ ଆପଣ ସାଇବର କ୍ରାଇମ୍‌ର ଶିକାର ହୋଇପାରନ୍ତି। ଦୟାକରି ପ୍ରଥମ ସୋପାନ ଭାବରେ ଘଟଣାକୁ ସମ୍ବନ୍ଧିତ ପୋଲିସ୍ କିମ୍ବା ସାଇବର ସେଲ୍ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ ନିକଟରେ ରିପୋର୍ଟ କରନ୍ତୁ। ଆପଣ https://cybercrime.gov.in କୁ ଯାଇ ଅନ୍‌ଲାଇନ୍‌ରେ ଅପରାଧିକ ଅଭିଯୋଗ / FIR ଦର୍ଜ କରିପାରିବେ/, ଏହା ହେଉଛି ପୀଡିତ / ଅଭିଯୋଗକାରୀମାନେ ଅନ୍‌ଲାଇନ୍‌ରେ ସାଇବରକ୍ରାଇମ୍‍ ଅଭିଯୋଗ ରିପୋର୍ଟ କରିବାକୁ ସୁବିଧା ଜନକ କରିବା ପାଇଁ ଭାରତ ସରକାରଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ନିଆଯାଇଥିବା ଏକ ପଦକ୍ଷେପ। ଅଭିଯୋଗ କରାଯାଇଥିବା ସାଇବରକ୍ରାଇମ୍‍ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ଯେ କୌଣସି ସୂଚନା ଆୟକର ବିଭାଗ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରାସଙ୍ଗିକ ଆଇନ୍ ପ୍ରବର୍ତ୍ତନ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ ସହିତ ବିନିମୟ କରାଯିବ ଯେତେବେଳେ ସେମାନଙ୍କୁ ଅନୁସନ୍ଧାନର ବୈଧାନିକ କ୍ଷମତା ଅଧିନରେ ଡକାଯିବ।

ଏକ ସାଧାରଣ ସତର୍କତା ଭାବରେ, ଦୟାକରି ଆପଣଙ୍କର ଲଗ୍‌ଇନ୍ ପରିଚୟ ପ୍ରମାଣ କିମ୍ବା ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ସମ୍ବେଦନଶୀଳ ସୂଚନା ଅନ୍ୟକୁ ଜଣାନ୍ତୁ ନାହିଁ।

12. ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍ କରିବା ପାଇଁ ମୋତେ ମୋର ଉପଭୋକ୍ତା ID ଏବଂ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ ଆବଶ୍ୟକ କି?

ଅଧିକାଂଶ ଲଗ୍‌ଇନ୍ ପଦ୍ଧତି ପାଇଁ, ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ ଲଗ‌‍ଇନ୍ କରିବା ନିମନ୍ତେ ଉପଭୋକ୍ତା ID ଓ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ ଆବଶ୍ୟକ। ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ଭଳି କ୍ଷେତ୍ରରେ ଉପଭୋକ୍ତା ID ଓ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡର ଆବଶ୍ୟକତା ନାହିଁ।

13. ଯଦି ମୋର ଇ-ଫାଇଲିଂ ପଞ୍ଜୀକୃତ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବରକୁ ଆକ୍ସେସ୍ ନାହିଁ ତେବେ ମୁଁ କିପରି ନୂତନ ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରିପାରିବି?

ଯଦି ଆପଣ ଆଧାର OTP ବ୍ୟବହାର କରି ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ ସକ୍ଷମ କରିଛନ୍ତି ତେବେ ଉପଭୋକ୍ତା ID ଏବଂ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ ବ୍ୟବହାର କରି ଆପଣ ନୂତନ ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରିପାରିବେ ଏବଂ ତେବେ ନିଶ୍ଚିତ କରନ୍ତୁ ଯେ ଆପଣଙ୍କର PAN ଆଧାର ସହିତ ଲିଙ୍କ୍ ହୋଇଛି ଏବଂ ଆଧାର OTP ସୃଷ୍ଟି କରିବା ଏବଂ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରିବା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କର ଆଧାର ଲିଙ୍କ୍ ହୋଇଥିବା ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବରକୁ ଆକ୍‌ସେସ୍‌ ଅଛି।

 

14। ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ ପାଇଁ ଏକାଧିକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଖାତା ବ୍ୟବହାର କରାଯାଇପାରିବ କି?

ନାହିଁ, ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ ପାଇଁ କେବଳ ଗୋଟିଏ ବୈଧ ବ୍ୟାଙ୍କ ଖାତା ସକ୍ଷମ କରାଯାଇ ପାରିବ। ଯଦି କୌଣସି ବୈଧିକୃତ ଖାତା ଚୟନ ହୋଇନାହିଁ, ତେବେ ତନ୍ତ୍ର 'ପ୍ରବେଶ ଅସ୍ୱୀକାର ହୋଇଛି' ସନ୍ଦେଶ ପ୍ରଦର୍ଶିତ କରିବ।

15. ପ୍ରବେଶ ଅସ୍ୱୀକାର ହୋଇଥିବା ସମସ୍ୟାର ସମାଧାନ ପାଇଁ 'ନେଟ୍‌ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ଜରିଆରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରନ୍ତୁ' ବିକଳ୍ପକୁ ମୁଁ କିଭଳି ଭାବେ ସକ୍ଷମ କରିପାରିବି?

'ପ୍ରବେଶ ଅସ୍ୱୀକାର ହୋଇଛି' ସମକ୍ୟା ସମ୍ୱନ୍ଧରେ, ଦୟାକରି ଆପଣଙ୍କ ପ୍ରୋଫାଇଲ ବିଭାଗରେ ମୋ ବ୍ୟାଙ୍କ ଖାତାରେ ନେଟ୍‌ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ବିକଳ୍ପ ଜରିଆରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌କୁ ସକ୍ଷମ କରନ୍ତୁ। ଥରେ ସକ୍ଷମ ହେବା ପରେ, ଆପଣ ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ମୋଡ୍ ବ୍ୟବହାର କରି ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରିବାକୁ ସମର୍ଥ ହେବେ।

ନେଟ୍‌ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌କୁ ସକ୍ଷମ କରିବା ପାଇଁ ପ୍ରକ୍ରିୟା ପ୍ରବାହ ନିମ୍ନରେ ଦିଆଗଲା:

  • ଆପଣଙ୍କ ଖାତାରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍ କରନ୍ତୁ
  • ପ୍ରୋଫାଇଲ୍‌କୁ ଯାଆନ୍ତୁ
  • ମୋ ବ୍ୟାଙ୍କ ଖାତା ଯୋଡ଼ନ୍ତୁ ଚୟନ କରନ୍ତୁ
  • ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ଜରିଆରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରନ୍ତୁ ବିକଳ୍ପ ସକ୍ଷମ କରନ୍ତୁ

16. ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ପାଇଁ ଇ-ଭଲ୍ଟ ଉଚ୍ଚତର ସୁରକ୍ଷା ଲଗ୍‌ଇନ୍ ବିକଳ୍ପକୁ ସକ୍ଷମ କରିବା ପାଇଁ ରହିଥିବା ପ୍ରାକ୍ ଆବଶ୍ୟକତାଗୁଡ଼ିକ କ'ଣ ଅଟେ?

ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ପାଇଁ ଇ-ଭଲ୍ଟ ଉଚ୍ଚତର ସୁରକ୍ଷା ଲଗ୍‌ଇନ୍ ବିକଳ୍ପକୁ ସକ୍ଷମ କରିବାକୁ ଆପଣଙ୍କୁ ପ୍ରଥମେ 'ନେଟ୍‌ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ମନୋନୟନ ଜରିଆରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରନ୍ତୁ' ବିକଳ୍ପକୁ ସକ୍ଷମ କରିବାକୁ ହେବ, ଯାହା 'ମୋ ବ୍ୟାଙ୍କ ଖାତା' ସ୍କ୍ରିନ୍‌ରେ ଉପଲବ୍ଧ।

17. ନେଟ୍‌ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ପାଇଁ ଇ-ଭଲ୍ଟ ଉଚ୍ଚତର ସୁରକ୍ଷା ସକ୍ଷମ ହୋଇସାରିଥିବା କ୍ଷେତ୍ରରେ ଯଦି ମୁଁ 'ନେଟ୍‌ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ଜରିଆରେ ମନୋନୟନ କରନ୍ତୁ, ବିକଳ୍ପକୁ ଅକ୍ଷମ କରିଦିଏ ତେବେ କ'ଣ ହେବ?

ଯଦି ଆପଣ "ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ମନୋନୟନ ଜରିଆରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରନ୍ତୁ" ବିକଳ୍ପକୁ ଅକ୍ଷମ କରୁଛନ୍ତି, ତେବେ ଏହାଦ୍ୱାରା ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ନେଟ୍‌ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ ସହିତ ଲିଙ୍କ୍‌ ହୋଇ ରହିଥିବା ସକ୍ଷମ ହୋଇଥିବା ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟ ବ୍ୟବହାର କରିବାରୁ ବଞ୍ଚିତ ହେବେ। ଥରେ ଅକ୍ଷମ ହୋଇଗଲେ, ଆପଣ ଏହି ପଦ୍ଧତି ବ୍ୟବହାର କରି ପୋର୍ଟାଲରେ ଆଉ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରିବାକୁ ସମର୍ଥ ହେବେ ନାହିଁ। ତଥାପି, ଯଦି ଆପଣ ଅନ୍ୟ କୌଣସି ଇ-ଭଲ୍ଟ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ ବିକଳ୍ପକୁ ସକ୍ଷମ କରିଛନ୍ତି, ତେବେ ତାହା ସକ୍ରିୟ ରହିବ।