Do not have an account?
Already have an account?

1. ଅବଲୋକନ

ମୋ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ସେବା ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍ (ଲଗ୍ଇନ୍-ପରେ)ରେ ଏକ ବୈଧ PAN ଏବଂ ଏକ ବୈଧ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ରହିଥିବା ସମସ୍ତ ପଞ୍ଜୀକୃତ କରଦାତାଙ୍କ ପାଇଁ ଉପଲବ୍ଧ। ଏହି ସେବା ଆପଣଙ୍କୁ ନିମ୍ନୋକ୍ତ ପାଇଁ ଅନୁମତି ଦିଏ:

  • ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଯୋଡନ୍ତୁ ଏବଂ ଏହାକୁ ପୂର୍ବ-ବୈଧ କରନ୍ତୁ
  • ଏକ ବନ୍ଦ କିମ୍ବା ନିଷ୍କ୍ରିୟ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ଅପସାରଣ କରନ୍ତୁ
  • ଆୟକର ରିଫଣ୍ଡ୍ ପ୍ରାପ୍ତ କରିବା ପାଇଁ ଏକ ବୈଧ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ମନୋନୀତ କରନ୍ତୁ
  • ନାମାଙ୍କନରୁ ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଅପସାରଣ କରନ୍ତୁ ଯାହା ଦ୍ୱାରା ସେହି ଆକାଉଣ୍ଟରେ କର ରିଫଣ୍ଡ୍ ପ୍ରାପ୍ତ ହେବ ନାହିଁ
  • ବୈଧକରଣ ହୋଇଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ EVC ସକ୍ଷମ କିମ୍ବା ଅକ୍ଷମ କରନ୍ତୁ (କେବଳ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ କରଦାତାମାନଙ୍କ ପାଇଁ)
  • ପୁର୍ବ-ବୈଧକରଣ ବିଫଳ ହୋଇଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ପୁନଃ ବୈଧ କରନ୍ତୁ

2. ଏହି ସେବା ପ୍ରାପ୍ତ କରିବା ପାଇଁ ପ୍ରାକ୍ ଆବଶ୍ୟକତା

  • ବୈଧ ଉପଭୋକ୍ତା ID ଏବଂ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ ସହିତ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ଉପଭୋକ୍ତା
  • ପୂର୍ବ-ବୈଧ ହେବାକୁ ଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ସହିତ PAN ଲିଙ୍କ୍‌‌ ହୋଇଥିବା ଆବଶ୍ୟକ
  • ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଯୋଡନ୍ତୁ:
    • ଆକାଉଣ୍ଟ PAN ସହିତ ଲିଙ୍କ୍‌‌ ହେବା ଆବଶ୍ୟକ
    • ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କର ବୈଧ IFSC ଏବଂ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ରହିବା ଆବଶ୍ୟକ
    • OTP ପାଇଁ ଆଧାର ପଞ୍ଜିକୃତ ହୋଇଥିଵା ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବରକୁ ପ୍ରବେଶ
  • ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଅପସାରଣ କରିଵା
    • OTP ପାଇଁ ଆଧାର ପଞ୍ଜିକୃତ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବରକୁ ପ୍ରବେଶ
  • EVC କୁ ସକ୍ଷମ କରନ୍ତୁ:
    • ଇ-ଫାଇଲିଂ ସମନ୍ୱିତ ବ୍ୟାଙ୍କଗୁଡିକରେ ଆକାଉଣ୍ଟ ଥିବା ଆବଶ୍ୟକ
    • ପ୍ରାଥମିକ ମୋଵାଇଲ ନମ୍ବର କିମ୍ବା ଇମେଲ୍ ID ଯାହା ଵ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ସହିତ ଲିଙ୍କ ହୋଇଥିଵା ମୋଵାଇଲ ନମ୍ବର କିମ୍ବା ଇମେଲ୍ ID ସହିତ ସମାନ ଅଟେ
  • ରିଫଣ୍ଡ୍ ପାଇଁ ମନୋନୀତ କରନ୍ତୁ:
    • ବୈଧ କରାଯାଇଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ
    • ଆକାଉଣ୍ଟ ପ୍ରକାର ନିଶ୍ଚିତ ଭାବରେ ସେଭିଂ/କରେଣ୍ଟ/କ୍ୟାଶ୍ କ୍ରେଡିଟ୍ / ଓଭରଡ୍ରାଫ୍ଟ /ପ୍ରବାସୀ ସାଧାରଣ ହୋଇଥିବା ଆବଶ୍ୟକ

3. ସୋପନ କ୍ରମିକ ମାର୍ଗଦର୍ଶନ

ସୋପାନ 1: ଆପଣଙ୍କର ଉପଭୋକ୍ତା ID ଏବଂ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ ବ୍ୟବହାର କରି ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରନ୍ତୁ।

1


ସୋପାନ 2: ଡ୍ୟାଶ୍‌ବୋର୍ଡରୁ ମୋ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ପୃଷ୍ଠାକୁ ଯାଆନ୍ତୁ।

2


ସୋପାନ 3: ମୋ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3


ମୋ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପୃଷ୍ଠାରେ, ଯୋଡା ଯାଇଥିବା, ବିଫଳ ହୋଇଥିବା ଏବଂ ଅପସାରିତ ହୋଇଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଟ୍ୟାବ୍‌ଗୁଡ଼ିକ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହେବ।

4


ମୋ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ସେବା ଅଧୀନରେ ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ସୁବିଧାଗୁଡିକ କିପରି ବ୍ୟବହାର କରାଯିବ ତାହା ଶିଖିବାକୁ, ନିମ୍ନଲିଖିତ ବିଭାଗଗୁଡ଼ିକୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ:

ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଯୋଡନ୍ତୁ ଏବଂ ଏହାକୁ ପୂର୍ବ-ବୈଧ କରନ୍ତୁ ବିଭାଗ 3.1କୁ ଯାଆନ୍ତୁ
ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଅପସାରଣ କରନ୍ତୁ ବିଭାଗ 3.2କୁ ଯାଆନ୍ତୁ
ରିଫଣ୍ଡ୍ ପାଇଁ ମନୋନୟନ ମଧ୍ୟରୁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ମନୋନୀତ କରନ୍ତୁ କିମ୍ବା ଅପସାରଣ କରନ୍ତୁ ବିଭାଗ 3.3କୁ ଯାଆନ୍ତୁ
EVC ସକ୍ଷମ ଏବଂ ଅକ୍ଷମ କରନ୍ତୁ ବିଭାଗ 3.4କୁ ଯାଆନ୍ତୁ
ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ପୂର୍ବ-ବୈଧ କରନ୍ତୁ ବିଭାଗ 3.5କୁ ଯାଆନ୍ତୁ

 

3.1 ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଯୋଡନ୍ତୁ ଏବଂ ଏହାକୁ ପୂର୍ବ-ବୈଧ କରନ୍ତୁ

A. PAN / ଆଧାର ବ୍ୟବହାର କରି ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରି

ସୋପାନ 1: ମୋ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପୃଷ୍ଠାରେ, ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ୍ ଯୋଡନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.1


ସୋପାନ 2: ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଯୋଡନ୍ତୁ ପୃଷ୍ଠାରେ, ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ, ଆକାଉଣ୍ଟ ପ୍ରକାର ଏବଂ ଧାରକ ପ୍ରକାର ଚୟନ କରନ୍ତୁ, ଏବଂ IFSC ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ। IFSC ଉପରେ ଆଧାର କରି ବ୍ୟାଙ୍କ ନାମ ଏବଂ ଶାଖା ସ୍ବତଃ ପୁର୍ଣ୍ଣ ହୁଏ। ଯଦି ଆପଣଙ୍କ ବ୍ୟାଙ୍କ ଇ-ଫାଇଲିଂ ସହିତ ସମନ୍ବିତ ହୁଏ, ତେବେ ଆପଣଙ୍କ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଏବଂ ଇମେଲ୍ ID ଆପଣଙ୍କ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍‌ରୁ ପୂର୍ବରୁ ପୂରଣ ହେବ ଏବଂ ସମ୍ପାଦନା ଯୋଗ୍ୟ ହେବ ନାହିଁ।

3.1.2


ସୋପାନ 3: ଇ-ସତ୍ୟାପନ କରିବାକୁ ଆଗକୁ ବଢ଼ନ୍ତୁ ରେ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

3


ଇ-ସତ୍ୟାପନ କରିଵାକୁ ବିକଳ୍ପ ବାଛନ୍ତୁ ଏବଂ ଜାରି ରଖନ୍ତୁ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.4

OTP ଭରନ୍ତୁ ଏବଂ ଵୈଧ କରନ୍ତୁ।

3.5

ସଫଳ ବୈଧୀକରଣ ପରେ ଏକ ସଫଳ ହୋଇଥିଵା ବାର୍ତ୍ତା ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହୁଏ। ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଆପଣଙ୍କ ମୋଵାଇଲ ନମ୍ବର ଏଵଂ ଇମେଲ୍ IDରେ ଏକ ସନ୍ଦେଶ ପ୍ରାପ୍ତ କରିଵେ।

3.6

ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ ମାଧ୍ୟମରେ ଲଗଇନ୍ ପାଇଁ ଏକ ବୈଧିକୃତ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ କିପରି ମନୋନୀତ କରିବେ:

ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ ମାଧ୍ୟମରେ ଲଗଇନ୍ ପାଇଁ ମନୋନୀତ କରନ୍ତୁ ବଟନ୍ ସକ୍ରିୟ କରନ୍ତୁ:

3.7

ଜାରି ରଖନ୍ତୁ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.8


ଏବେ, ନେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ ମାଧ୍ୟମରେ ଲଗଇନ୍ ପାଇଁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ମନୋନୀତ ହୋଇଛି।

3.9

3.2 ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଅପସାରଣ କରନ୍ତୁ

ସୋପାନ 1: ଇଚ୍ଛିତ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ କାର୍ଯ୍ୟାନୁଷ୍ଠାନ ସ୍ତମ୍ଭ ଅନ୍ତର୍ଗତ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଅପସାରଣ କରନ୍ତୁ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.2


ସୋପାନ 2: ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଅପସାରଣ ପାଇଁ ଡ୍ରପ୍‌ଡାଉନ୍‌ରୁ ଏକ କାରଣ ବାଛନ୍ତୁ। ଯଦି ଆପଣ ଅନ୍ୟାନ୍ୟବାଛନ୍ତି, ତେବେ ପାଠ୍ୟବାକ୍ସରେ କାରଣ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ ଜାରି ରଖନ୍ତୁ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.2

 

ଇ-ସତ୍ୟାପନ କରିଵାକୁ ବିକଳ୍ପ ବାଛନ୍ତୁ ଏବଂ ଜାରି ରଖନ୍ତୁ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.2

OTP ଭରନ୍ତୁ ଏବଂ ଵୈଧ କରନ୍ତୁ।

3.2

ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ସଫଳତାର ସହିତ ଅପସାରଣ କରିବାରେ, ଏକ ସଫଳତା ସନ୍ଦେଶ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହୁଏ।

3.2

ଆପଣ 'ଵୈଧୀକରଣ ଚାଲିଛି' ସ୍ଥିତି ଥିଵା ଏକ ଵ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ଅପସାରଣ କରିପାରିଵେ ଏଵଂ ଥରେ ଅପସାରିତ ହୋଇଯିଵା ପରେ ଆପଣ ସଠିକ୍ ଵିଵରଣୀ ସହିତ ସମାନ ଵ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ସଂଯୋଗ କରିଵାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରିପାରିଵେ।

3.3 ରିଫଣ୍ଡ୍ ପାଇଁ ମନୋନୟନ ମଧ୍ୟରୁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ମନୋନୀତ କରନ୍ତୁ କିମ୍ବା ଅପସାରଣ କରନ୍ତୁ

A. ରିଫଣ୍ଡ୍ ପାଇଁ ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ମନୋନୀତ କରନ୍ତୁ

ସୋପାନ 1: ରିଫଣ୍ଡ୍ ପାଇଁ ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ମନୋନୀତ କରିବାକୁ, ଆପଣ ରିଫଣ୍ଡ୍ ପାଇଁ ମନୋନୟନ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ ରିଫଣ୍ଡ ପାଇଁ ମନୋନୟନ କରନ୍ତୁ ଟୋଗଲ୍ / ସୁଇଚ୍ (ସୁଇଚ୍ ଟି ବାମ ପାର୍ଶ୍ୱରେ ରହିଥିବ)ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3


ସୋପାନ 2: ଆପଣ ଚୟନିତ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟଟିକୁ ମନୋନୀତ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛନ୍ତି ବୋଲି ନିଶ୍ଚିତ କରିବାକୁ ଜାରି ରଖନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3


ସଫଳ ହେଲେ, ସୁଇଚ୍ ଡାହାଣକୁ ଘୁଞ୍ଚି ଯିବ।

3


B. ରିଫଣ୍ଡ୍ ପାଇଁ ମନୋନୟନରୁ ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଅପସାରଣ କରନ୍ତୁ

ସୋପାନ 1: ରିଫଣ୍ଡ୍ ପାଇଁ ମନୋନୀତ ହୋଇଥିବା ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ଅପସାରଣ କରିବାକୁ, ଆପଣ ମନୋନୟନରୁ ଅପସାରଣ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ ରିଫଣ୍ଡ ପାଇଁ ମନୋନୀତ କରନ୍ତୁ ଟୋଗଲ୍ / ସୁଇଚ୍ (ଏହା ଡାହାଣ ପାର୍ଶ୍ୱରେ ରହିଥିବ) ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3


ସୋପାନ 2: ଆପଣ ଚୟନିତ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟର ମନୋନୟନ ଅପସାରଣ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛନ୍ତି ବୋଲି ନିଶ୍ଚିତ କରିବାକୁ ଜାରି ରଖନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3


ସଫଳ ହେଲେ, ସୁଇଚ୍ ବାମକୁ ଘୁଞ୍ଚି ଯିବ।

3

3.4 EVC ସକ୍ଷମ ଏବଂ ଅକ୍ଷମ କରନ୍ତୁ

A. EVC ସକ୍ଷମ କରନ୍ତୁ

ସୋପାନ 1: ଆପଣ EVC ସକ୍ଷମ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟରେ ଥିବା ଆକ୍ସନ୍ ସ୍ତମ୍ଭ ଅନ୍ତର୍ଗତ EVC ସକ୍ଷମ କରନ୍ତୁ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

4


ସୋପାନ 2: ଏକ ନିଶ୍ଚିତକରଣ ସନ୍ଦେଶ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହୁଏ। ଜାରି ରଖନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

4


ଇ-ସତ୍ୟାପନ କରିବାକୁ ଆଗକୁ ବଢନ୍ତୁ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

4

ଇ-ସତ୍ୟାପନ କରିଵାକୁ ବିକଳ୍ପ ବାଛନ୍ତୁ ଏବଂ ଜାରି ରଖନ୍ତୁ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

4

 

OTP ଭରନ୍ତୁ ଏବଂ ଵୈଧ କରନ୍ତୁ।

ଟିପ୍ପଣୀ:

• ନିମ୍ନଲିଖିତ ସର୍ତ୍ତାବଳୀ ପୂରଣ ହେଲେ ହିଁ ଏକ ବୈଧିକୃଚ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ EVC ସକ୍ଷମ କରାଯାଇପାରିବ:

  • ଆପଣଙ୍କର ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର କିମ୍ବା ଇମେଲ୍ ID ବ୍ୟାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ସତ୍ୟାପିତ କରାଯିବା ଉଚିତ।
  • ଇ-ଫାଇଲିଂ ସହିତ ପଞ୍ଜୀକୃତ ହୋଇଥିବା ଆପଣଙ୍କର ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ବ୍ୟାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ସତ୍ୟାପିତ ହୋଇଥିବା ନମ୍ବର ସହିତ ସମାନ ହୋଇଥିବା ଉଚିତ୍। ସେଗୁଡ଼ିକ ସେଗୁଡ଼ିକ ମେଳ ଖାଉଥିଵା ନିଶ୍ଚିତ କରିଵା ପାଇଁ, ଇ-ଫାଇଲିଂ ରୂପରେଖାରେ ଅପଡେଟ୍ କରନ୍ତୁ ଯାହାଫଳରେ ଏହା ଵ୍ୟାଙ୍କ ସହିତ ଲିଙ୍କ୍ ହୋଇଥିଵା ନମ୍ବର ସହିତ ସମାନ ହୋଇପାରିଵ କିମ୍ବା ଵ୍ୟାଙ୍କରେ ଆପଣଙ୍କ ମୋଵାଇଲ ନମ୍ବର ଅପଡେଟ୍ କରନ୍ତୁ ଯାହାଫଳରେ ଏହା ଆପଣଙ୍କ ଇ-ଫାଇଲିଂ ରୂପରେଖାରେ ଥିଵା ନମ୍ବର ସହିତ ସମାନ ହୋଇପାରିଵ।
  • ଅନ୍ୟ କୌଣସି ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ EVC ସକ୍ଷମ ହୋଇ ନଥିବା ଉଚିତ୍।
  • ଆପଣଙ୍କ ବ୍ୟାଙ୍କ ଇ-ଫାଇଲିଂ ସହିତ ସମନ୍ବିତ ହୋଇଥିବା ଉଚିତ୍। ଇ-ଫାଇଲିଂ ସହିତ ଏକୀକୃତ ହୋଇଥିଵା ବ୍ୟାଙ୍କଗୁଡ଼ିକର ତାଲିକା https://eportal.incometax.gov.in/iec/foservices/#/pre-login/e-filing-integratedbanksରେ ମିଳିପାରିବ।

• ଯଦି ଆପଣ କେବଳ ଆପଣଙ୍କର ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ପ୍ରାକ୍-ଵୈଧିକୃତ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛନ୍ତି ଏବଂ EVC ସକ୍ଷମ କରିବାକୁ ଚାହୁଁନାହାନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣଙ୍କର ଇ-ଫାଇଲିଂ ମୋବାଇଲ୍ କିମ୍ବା ଇମେଲ୍ ଆପଣଙ୍କ ବ୍ୟାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ସତ୍ୟାପିତ କରାଯାଇଥିବା ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ସହିତ ମେଳ ଖାଇବା ଆବଶ୍ୟକ ନାହିଁ।

ଯଦି ଉପରୋକ୍ତ ସର୍ତ୍ତଗୁଡ଼ିକ ପୂରଣ ହୁଏ, ତେବେ ଚୟନିତ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ EVC ସଫଳତାର ସହ ସକ୍ଷମ ହେଵ, ଏବଂ ସ୍ଥିତି ଵୈଧିକୃତ ହୋଇଛିକୁ ଅପଡେଟ୍ ହେଵ ଏଵଂ EVC ସକ୍ଷମ ହେଵ:

4

ସୋପାନ 3: ଯଦି EVC ପୂର୍ବରୁ ଗୋଟିଏ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ ସକ୍ଷମ ହୋଇସାରିଛି ଏବଂ ଆପଣ ଅନ୍ୟ ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ EVC ସକ୍ଷମ କରିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରୁଛନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣଙ୍କୁ ଏହା ସମ୍ପର୍କରେ ସୂଚିତ କରୁଥିବା ଏକ ବାର୍ତ୍ତା ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହେବ। ସନ୍ଦେଶରେ ଜାରି ରଖନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ, ଏବଂ ସୋପାନ 2 ରେ ଉଲ୍ଲେଖିତ ସର୍ତ୍ତ ପୂରଣ ହେଲେ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ EVC ସକ୍ଷମ ହେବ। ଏପରି ପରିସ୍ଥିତିରେ, ପୂର୍ବରୁ ସକ୍ଷମ ହୋଇଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ EVC ଅକ୍ଷମ ହେବ।

4

 

ଟିପ୍ପଣୀ: ଯଦି ଆପଣ ବାତିଲ୍ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତି କିମ୍ବା ସନ୍ଦେଶ ବନ୍ଦ କରନ୍ତି, ବିଦ୍ୟମାନ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ EVC ସକ୍ଷମ ରହିବ।

B. EVC ଅକ୍ଷମ କରନ୍ତୁ

ସୋପାନ 1: ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଯାହା ପାଇଁ EVC ସକ୍ରିୟ କରାଯାଇଛି, ତାହାର କାର୍ଯାନୁଷ୍ଠାନ ସ୍ତମ୍ଭ ଅଧୀନରେ EVCକୁ ଅକ୍ଷମ କରନ୍ତୁ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

4


ସୋପାନ 2: ଏକ ନିଶ୍ଚିତକରଣ ସନ୍ଦେଶ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହୁଏ। ଜାରି ରଖନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

4


ସଫଳ ହେଲେ, ଚୟନିତ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ EVC ଅକ୍ଷମ ହୋଇଥାଏ, ଏବଂ ସ୍ଥିତି ବୈଧକରଣ ହୋଇଛି କୁ ଅପଡେଟ୍‌ ହୋଇଥାଏ।

4

3.5 ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁ


ସୋପାନ 1: ଯଦି ଏକ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ ବୈଧକରଣ ପୂର୍ବରୁ ବିଫଳ ହୋଇଥାଏ, ତେବେ ଆପଣ ଏହାର ବିସ୍ତୃତ ବିବରଣୀ ବିଫଳ ହୋଇଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଟ୍ୟାବ୍ ଅଧୀନରେ ଦେଖିବେ। ଆପଣ ପୁନଃ ବୈଧକରଣ କରିବାକୁ ଚାହୁଁ ଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପାଇଁ କାର୍ଯ୍ୟାନୁଷ୍ଠାନ ସ୍ତମ୍ଭ ଅନ୍ତର୍ଗତ ପୁନଃ ବୈଧ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

ଆପଣ ସଂଯୋଗ କରିଥିଵା ଵ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ପୁନଃ ଵୈଧିକୃତ ମଧ୍ୟ କରିପାରିଵେ ଯଦି ଆପଣଙ୍କ ଵ୍ୟାଙ୍କ ସହିତ ଲିଙ୍କ୍ ହୋଇଥିଵା କୌଣସି ମୋଵାଇଲ/ଇମେଲରେ କୌଣସି ଅପଡଟ୍ କରାଯାଇଛି କିମ୍ବା ଆପଣଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପ୍ରକାର/ ଆକାଉଣ୍ଟ ସ୍ଥିତି ଅପଡେଟେଡ୍ ହୋଇଛି।

5


ସୋପାନ 2: ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଯୋଡନ୍ତୁ ପୃଷ୍ଠାରେ, ବ୍ୟାଙ୍କ ଏବଂ ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ପୂର୍ବରୁ ପୂରଣ କରାଯିବ। ବ୍ୟାଙ୍କ ବିବରଣୀ ସମ୍ପାଦନଯୋଗ୍ୟ ହେବ ଏବଂ ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ସମ୍ପାଦନଯୋଗ୍ୟ ନୁହେଁ। ଆବଶ୍ୟକ ହେଲେ ସମ୍ପାଦନଯୋଗ୍ୟ ବିବରଣୀଗୁଡ଼ିକୁ ଅପଡେଟ୍ କରନ୍ତୁ। ଇ-ସତ୍ୟାପନ କରିବାକୁ ଆଗକୁ ବଢନ୍ତୁ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

5


ସୋପାନ 3: ଇ-ସତ୍ୟାପନ ପାଇଁ ପଦ୍ଧତି ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

5

ଆଧାର ପଞ୍ଜିକୃତ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବରରେ ପ୍ରାପ୍ତ OTP ଭରନ୍ତୁ।

44


ସଫଳ ହେଲେ, ଯୋଡା ଯାଇଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଟ୍ୟାବ୍ ଅଧୀନରେ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ୍ ଯୋଡି ହୋଇଥାଏ, ଏବଂ ସ୍ଥିତି ବୈଧକରଣ ପ୍ରଗତିରେ ଅଛିକୁ ଅପଡେଟ୍‌ ହୋଇଥାଏ।

5


ତାପରେ, ଆପଣଙ୍କର ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀଗୁଡିକ ବ୍ୟାଙ୍କ ବିବରଣୀ ସହିତ ସତ୍ୟାପିତ କରାଯାଇଥାଏ। ଯଦି ଆକାଉଣ୍ଟ ବିବରଣୀ ବ୍ୟାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ସତ୍ୟାପିତ ହୋଇଛି, ତେବେ ଆପଣଙ୍କ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ବୈଧ ହୋଇଯିବ। ଆପଣ ଯୋଡା ଯାଇଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଟ୍ୟାବ୍‌ର ସ୍ଥିତି ସ୍ତମ୍ଭରେ ବୈଧକରଣର ସ୍ଥିତି ଯାଞ୍ଚ କରିପାରିବେ।

5


ଯଦି ବୈଧକରଣ ବିଫଳ ହୁଏ, ବିଫଳତାର କାରଣ ଉପରେ ଆଧାର କରି ନିମ୍ନଲିଖିତ ପଦକ୍ଷେପଗୁଡିକ ଗ୍ରହଣ କରନ୍ତୁ (ସମନ୍ବିତ ବ୍ୟାଙ୍କଗୁଡିକ ପାଇଁ):

ବିଫଳତାର କାରଣ ନିଆଯିବା ପଦକ୍ଷେପଗୁଡିକ
ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ସହିତ PAN ଲିଙ୍କ୍ ହୋଇନାହିଁ ଆପଣଙ୍କର PAN କୁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ସହିତ ଲିଙ୍କ୍ କରିବାକୁ ଶାଖା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ, ତାପରେ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ କରିବାକୁ ପୁନଃ- ବୈଧକରଣ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ। ଅଧିକ ସୂଚନା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ଶାଖା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ।
ନାମ ମେଳ ଖାଉ ନାହିଁ PAN ଅନୁଯାୟୀ ନାମ ଅପଡେଟ୍‌ କରିବାକୁ ଶାଖା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ। ତାପରେ, ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁ, ବିବରଣୀଗୁଡିକୁ ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ପୁନଃ -ବୈଧକରଣ ପାଇଁ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ କରନ୍ତୁ
ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ମେଳ ଖାଉ ନାହିଁ ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ, ସଠିକ୍ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ପୁନଃ-ବୈଧକରଣ ପାଇଁ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ କରନ୍ତୁ।
ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ବିଦ୍ୟମାନ ନାହିଁ ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ, ସଠିକ୍ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ପୁନଃ-ବୈଧକରଣ ପାଇଁ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ କରନ୍ତୁ।
ଅବୈଧ IFSC ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ, ସଠିକ୍ IFSC ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ପୁନଃ-ବୈଧକରଣ ପାଇଁ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ କରନ୍ତୁ।
ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ବନ୍ଦ / ନିଷ୍କ୍ରିୟ ଅଛି ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଏକ ଭିନ୍ନ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ସହିତ ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତୁ। ଅଧିକ ସୂଚନା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ଶାଖା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ।

ଯଦି ସମନ୍ବିତ ହୋଇନଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କଗୁଡିକ ମଧ୍ୟରୁ ଗୋଟିଏରେ ଆକାଉଣ୍ଟ ରହିଥାଏ, ନିମ୍ନଲିଖିତ ପଦକ୍ଷେପଗୁଡିକ ଗ୍ରହଣ କରାଯିବା ଉଚିତ୍:

ବିଫଳତାର କାରଣ ନିଆଯିବା ପଦକ୍ଷେପଗୁଡିକ
ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ସହିତ PAN ଲିଙ୍କ୍ ହୋଇନାହିଁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ସହିତ PAN କୁ ଲିଙ୍କ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ କରିବାକୁ ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ। ଅଧିକ ସୂଚନା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ଶାଖା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ।
PAN ମେଳ ଖାଉ ନାହିଁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ସହିତ ସଠିକ୍ PAN ଲିଙ୍କ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ କରିବାକୁ ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ। ଅଧିକ ସୂଚନା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ଶାଖା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ।
ଅବୈଧ ଆକାଉଣ୍ଟ ପ୍ରକାର ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ, ସଠିକ୍ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ପ୍ରକାର ଚୟନ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ବୈଧକରଣ ପାଇଁ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ କରନ୍ତୁ।
ଅବୈଧ IFSC ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ, ସଠିକ୍ IFSC ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ବୈଧକରଣ ପାଇଁ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ କରନ୍ତୁ।
ଆକାଉଣ୍ଟ ବନ୍ଦ ହୋଇଛି ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଏକ ଭିନ୍ନ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ସହିତ ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତୁ। ଅଧିକ ସୂଚନା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ଶାଖା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ।
ନିଷ୍କ୍ରିୟ ଆକାଉଣ୍ଟ ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଏକ ଭିନ୍ନ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ସହିତ ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତୁ। ଅଧିକ ସୂଚନା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ଶାଖା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ।
ମକଦ୍ଦମା ଥିବା ଆକାଉଣ୍ଟ ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଏକ ଭିନ୍ନ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ସହିତ ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତୁ। ଅଧିକ ସୂଚନା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ଶାଖା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ।
ଆକାଉଣ୍ଟ ଧାରକଙ୍କ ନାମ ଅବୈଧ ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ବିବରଣୀଗୁଡିକ ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତୁ। PAN ଅନୁସାରେ ନାମ ଅପଡେଟ୍ କରିବା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ଶାଖା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ।
ଆକାଉଣ୍ଟ ନିଶ୍ଚଳ ହୋଇଛି କିମ୍ବା ଅବରୋଧିତ ହୋଇଛି ପୁନଃ-ବୈଧ କରନ୍ତୁ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଏକ ଭିନ୍ନ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ନମ୍ବର ସହିତ ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତୁ। ଅଧିକ ସୂଚନା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କ ଶାଖା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ।

 

4. ସମ୍ବନ୍ଧିତ ବିଷୟଗୁଡ଼ିକ