আয়কৰ ৰিটাৰ্ণ বা প্ৰপত্ৰৰ ই-ফাইলিং আৰু অন্যান্য মূল্য সংযোজিত সেৱা আৰু সূচনা, সংশোধন, ৰিফাণ্ড আৰু অন্যান্য আয়কৰ প্ৰক্ৰিয়াকৰণ সম্পৰ্কীয় প্ৰশ্ন।
08:00 বজাৰ পৰা -20:00 বজালৈ (সোমবাৰৰ পৰা শুক্ৰবাৰলৈ)
AIS, TIS, SFT, প্ৰাথমিক সঁহাৰি, ই-কেম্পেইন বা ই-প্ৰমাণীকৰণ সম্পৰ্কীয় প্ৰশ্নসমূহ
09:30 বজাৰ পৰা - 18:00 বজালৈ (সোমবাৰৰ পৰা শুক্ৰবাৰলৈ)
AIS সম্পৰ্কীয় অভিযোগ দাখিলকৰণৰ পদ্ধতি হৈছে "ইফাইলিং--> AIS টেব--> এইটোৱে AIS প'ৰ্টেললৈ লৈ যাব --> সহায় মেনু --> টিকট সৃষ্টি কৰক/টিকটৰ স্থিতি চাওক
প্ৰপত্ৰ 16, কৰ ক্ৰেডিট (প্ৰপত্ৰ 26AS) আৰু TDS বিবৃতি, প্ৰপত্ৰ 15CA প্ৰক্ৰিয়াকৰণৰ সৈতে সম্পৰ্কিত অন্যান্য প্ৰশ্নসমূহ।
10:00 বজাৰ পৰা- 18:00 বজালৈ (সোমবাৰৰ পৰা শনিবাৰলৈ)
NSDL-ৰ জৰিয়তে জাৰি কৰা/ আপডেটৰ বাবে PAN আৰু TAN আবেদন সম্পৰ্কীয় প্ৰশ্ন
07:00 বজাৰ পৰা- 23:00 বজালৈ (প্ৰতিদিন)
বকেয়া কৰ দাবী সমাধানৰ সুবিধা প্ৰদান
কৰদাতাৰ পৰা ইনবাউণ্ড কল প্ৰাপ্ত কৰাৰ বাবে DFC-ৰ সময়সীমা -
08:00 বজাৰ পৰা - 20:00 বজালৈ (সোমবাৰৰ পৰা শুক্ৰবাৰলৈ), 09:00 বজাৰ পৰা - 18:00 বজালৈ (শনিবাৰ) – ৰাষ্ট্ৰীয় বন্ধ দিনৰ বাহিৰে
কৰদাতালৈ আউটবাউণ্ড কল কৰাৰ বাবে DFC-ৰ সময় -
10:00 বজাৰ পৰা - 18:00 বজালৈ (সোমবাৰৰ পৰা শুক্ৰবাৰলৈ)
আউটবাউণ্ড নম্বৰ (কৰদাতাসকলে তলৰ নম্বৰৰ পৰা ডিমাণ্ড ফেচিলিটেচন চেণ্টাৰৰ পৰা কল লাভ কৰিব)
ৱেব পৰিচালক
সম্পৰ্কিত প্ৰশ্নসমূহ | ইমেইল ID |
---|---|
কৰ অডিট প্ৰতিবেদন (প্ৰপত্ৰ 3CA-3CD, 3CB-3CD) | TAR.helpdesk@incometax.gov.in |
আয়কৰ ৰিটাৰ্ণ (ITR 1-ৰ পৰা ITR 7 লৈ) | itr.helpdesk@incometax.gov.in |
ই-পে' কৰ সেৱা | epay.helpdesk@incometax.gov.in |
অন্য কোনো সমস্যা | efilingwebmanager@incometax.gov.in |