AY 2025-26-ৰ বাবে ব্যক্তিৰ সংঘ (AOP) / ব্যক্তি বিশেষৰ নিকায় (BOI) / ন্যাস / কৃত্ৰিম ন্যায়িক ব্যক্তি (AJP)ৰ বাবে প্ৰযোজ্য ৰিটাৰ্ণ আৰু প্ৰপত্ৰসমূহ
দায়লুপ্তি: এই পৃষ্ঠাৰ সমল কেৱল এক অৱলোকন / সাধাৰণ নিৰ্দেশনা প্ৰদানৰ বাবেহে আৰু এয়া বিতং নহয়। সম্পূৰ্ণ বিৱৰণ আৰু নিৰ্দেশাৱলীৰ বাবে, অনুগ্ৰহ কৰি আয়কৰ অধিনিয়ম, নিয়ম আৰু অধিসূচনাসমূহ চাওক।
নিগমিত হওক বা নহওক, ব্যক্তিৰ সংঘ (AOP) বা ব্যক্তি বিশেষৰ নিকায় (BOI)ক আয়কৰ অধিনিয়ম, 1961-ৰ ধাৰা 2(31)ৰ অধীনত এগৰাকী ব্যক্তি হিচাপে গণ্য কৰা হয়। মন কৰিবলগীয়া যে AOP বা BOI-ক এগৰাকী ব্যক্তি বুলি বিবেচনা কৰা হ'ব, লাগিলে সেইয়া আয়, লাভ বা মুনাফা আহৰণৰ উদ্দেশ্যৰে গঠন কৰা হৈছে অথবা স্থাপন কৰা হৈছে।
সম্পূৰ্ণৰূপে দাতব্য বা ধৰ্মীয় উদ্দেশ্যৰ বাবে গঠন কৰা ন্যাসক আয়কৰ অধিনিয়মৰ অধীনত বিভিন্ন লাভ আৰু অন্য বিষয়ৰ লগতে ধাৰা 11-ৰ অধীনত ৰেহাই প্ৰদান কৰাৰ বাবে অনুমোদন কৰা হৈছে।
কৃত্ৰিম ন্যায়িক ব্যক্তি - যদি এজন কৰদাতা ব্যক্তিৰ সংজ্ঞাত অন্তৰ্ভুক্ত কৰা অন্য কোনো শ্ৰেণীৰ অন্তৰ্গত নহয় তেনেহ'লে তেওঁক এজন কৃত্ৰিম ন্যায়িক ব্যক্তি হিচাপে গণ্য কৰা হয়। আইন অনুসৰি এই সত্তাবোৰ প্ৰাকৃতিক ব্যক্তি নহয় আৰু পৃথক সত্তা হয়।
1. ITR-5 |
এই প্ৰপত্ৰখন এজন ব্যক্তিয়ে ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে যি হৈছে:
|
টোকা: অৱশ্যে, 139(4A) বা 139(4B) বা 139(4D) ধাৰাৰ অধীনত আয়ৰ ৰিটাৰ্ণ ফাইল কৰিব লগা ব্যক্তি এগৰাকীয়ে এই প্ৰপত্ৰখন ব্যৱহাৰ কৰিব নালাগিব।
2. ITR-7 |
||||
ধাৰা 139(4A) বা ধাৰা 139(4B) বা ধাৰা 139(4C) বা ধাৰা 139(4D)ৰ অধীনত ৰিটাৰ্ণ উপস্থাপন কৰিবলগীয়া কোম্পানীসহ ব্যক্তিসকলৰ বাবে প্ৰযোজ্য
|
টোকা: সেই শ্ৰেণীৰ ব্যক্তিসকল যাৰ আয়ক ধাৰা 10-ৰ বিভিন্ন দফাসমূহৰ অধীনত চৰ্তবিহীনভাৱে ৰেহাই দিয়া হৈছে আৰু যিসকলে ধাৰা 139-ৰ অধীনত তেওঁলোকৰ আয়ৰ ৰিটাৰ্ণ উপস্থাপন কৰাটো বাধ্যতামূলকভাৱে প্ৰয়োজনীয় নহয়, তেওঁলোকে ৰিটাৰ্ণ ফাইল কৰাৰ বাবে এই প্ৰপত্ৰখন ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে (উদাহৰণস্বৰূপে - স্থানীয় কৰ্তৃপক্ষ)
প্ৰযোজ্য প্ৰপত্ৰসমূহ
1. |
||||
|
টোকা: 26AS-ৰ অধীনত উপলব্ধ থকা (অগ্ৰিম কৰ/SAT, ৰিফাণ্ডৰ বিৱৰণ, SFT লেনদেন, ধাৰা 194 IA,194 IB,194M-ৰ অধীনত TDS, TDS ডিফ’ল্ট)ৰ বিষয়ে তথ্য এতিয়া AIS-ত উপলব্ধ হয়।
2. প্ৰপত্ৰ 3CA-3CD |
||||
|
3. প্ৰপত্ৰ 3CB-3CD |
||||
|
4. প্ৰপত্ৰ 10B আৰু প্ৰপত্ৰ 10 BB |
||||
|
5. প্ৰপত্ৰ 10-IEA, প্ৰপত্ৰ 10-IFA |
||||
|
6. প্ৰপত্ৰ 10 |
||||
|
7. প্ৰপত্ৰ 10A |
||||
|
8. প্ৰপত্ৰ 10BD |
||||
|
9. প্ৰপত্ৰ 9A |
||||
|
10. প্ৰপত্ৰ 16A |
||||
|
AY 2025-26-ৰ বাবে কৰৰ শ্লেবসমূহ
AOP / BOI / AJP-ৰ কৰৰ হাৰসমূহ তলত দিয়া হৈছে, অৱশ্যে সেইবোৰ পিছত বৰ্ণনা কৰা পৰৱৰ্তী চৰ্তসমূহ সাপেক্ষ হয়।
টোকা: যিবোৰ ন্যাসক প্ৰাসঙ্গিক বিধান অনুসৰি কৰৰ পৰা ৰেহাই দিয়া নাই আৰু আয়কৰ অধিনিয়মৰ অধীনত অনুমোদন / পঞ্জীয়নৰ প্ৰয়োজন হয়, সেইবোৰক AOP হিচাপে নিৰ্ধাৰিত কৰা হয়।
বিত্ত অধিনিয়ম 2023-য়ে AY 2024-25-ৰ পৰা কাৰ্যকৰী হোৱাকৈ ধাৰা 115BAC-ৰ বিধানসমূহ সংশোধন কৰিছে যাতে ব্যক্তি, HUF, AOP (যি সমবায় সমিতি নহয়), BOI বা কৃত্ৰিম ন্যায়িক ব্যক্তি কৰদাতাৰ বাবে নতুন কৰ ব্যৱস্থাক ডিফল্ট কৰ ব্যৱস্থা কৰি তুলিব পৰা যায়। অৱশ্যে, যোগ্য কৰদাতাসকলৰ নতুন কৰ ব্যৱস্থা অনিৰ্বাচন কৰাৰ আৰু পুৰণি কৰ ব্যৱস্থাৰ অধীনত কৰ প্ৰদান কৰাৰ বিকল্প আছে। পুৰণি কৰ ব্যৱস্থাই নতুন কৰ ব্যৱস্থা আৰম্ভ কৰাৰ আগতে প্ৰচলিত থকা আয়কৰ গণনা আৰু শ্লেবসমূহৰ ব্যৱস্থাক বুজায়। পুৰণি কৰ ব্যৱস্থাত, কৰদাতাসকলৰ ওচৰত বিভিন্ন কৰ কৰ্তন আৰু ৰেহাই দাবী কৰাৰ বিকল্প আছে।
"অব্যৱসায়িক ক্ষেত্ৰ"সমূহত, ধাৰা 139(1)ৰ অধীনত নিৰ্ধাৰিত দেয় তাৰিখত বা তাৰ আগতে পোনপটীয়াকৈ ফাইল কৰিবলগীয়া ITR-ত প্ৰতিবছৰে ব্যৱস্থা বাছনি কৰাৰ বিকল্প ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰিব।
ব্যৱসায় আৰু বৃত্তিৰ পৰা আয় থকা আৰু নতুন কৰ ব্যৱস্থা অনিৰ্বাচন কৰিব বিচৰা যোগ্য কৰদাতাৰ ক্ষেত্ৰত, কৰদাতাজনে ধাৰা 139(1)ৰ অধীনত আয়ৰ ৰিটাৰ্ণ উপস্থাপন কৰাৰ দেয় তাৰিখত বা তাতকৈ আগতে প্ৰপত্ৰ-10-IEA উপস্থাপন কৰিব লাগিব। লগতে, এনে বিকল্প প্ৰত্যাহাৰ কৰাৰ উদ্দেশ্যে অৰ্থাৎ পুৰণি কৰ ব্যৱস্থা অনিৰ্বাচন কৰাটোও প্ৰপত্ৰ নং .10-IEA প্ৰস্তুত কৰি কৰা হ'ব।
মূল্যায়ন বৰ্ষ 2024-25-ৰ পৰা আগলৈ নতুন কৰ ব্যৱস্থা নিৰ্বাচন কৰিবলৈ সমবায় সমিতিৰ বাবে প্ৰপত্ৰ 10-IFA প্ৰযোজ্য হয়। (29 ফেব্ৰুৱাৰী, 2023 তাৰিখৰ অধিসূচনা নং 83/2023-ৰ জৰিয়তে অধিসূচিত কৰা)।
নতুন নিৰ্মাণকাৰী সমবায় সমিতিৰ বাবে ৰেহাইমূলক কৰ
ধাৰা 115BAE-য়ে 01.04.2023 তাৰিখে বা ইয়াৰ পাছত পঞ্জীভুক্ত কৰা তথা 31 মাৰ্চ, 2024 তাৰিখে বা তাৰ আগতে কোনো সামগ্ৰী বা বস্তুৰ নিৰ্মাণ বা উৎপাদন আৰম্ভ কৰা সাপেক্ষে, নতুন নিৰ্মাণকাৰী সমবায় সমিতিসমূহৰ বাবে @ 15% হাৰত ৰেহাইমূলক কৰাৰোপণৰ এক বিকল্প প্ৰদান কৰিছে। অৱশ্যে, এবাৰ যিকোনো পূৰ্বৱৰ্তী বৰ্ষৰ বাবে এইটো বিকল্প ব্যৱহাৰ কৰাৰ পাছত, একেটা বছৰ বা অন্য কোনো পূৰ্বৱৰ্তী বৰ্ষৰ বাবে এইটো বিকল্প প্ৰত্যাহাৰ কৰিব নোৱাৰিব।
AOP (সমবায় সমিতি নোহোৱা), BOI আৰু কৃত্ৰিম ন্যায়িক ব্যক্তিৰ বাবে দুটা ব্যৱস্থাৰ অধীনত কৰৰ হাৰসমূহ নিম্নলিখিত ধৰণৰ:
পুৰণি কৰ ব্যৱস্থা |
115BAC ধাৰাৰ অধীনত নতুন কৰ ব্যৱস্থা |
||||
আয়কৰ শ্লেব |
আয়কৰ হাৰ |
*অধিভাৰ |
আয়কৰ শ্লেব |
আয়কৰ হাৰ |
*অধিভাৰ |
₹ 2,50,000 লৈকে |
শূন্য |
শূন্য |
₹ 3,00,000 লৈকে |
শূন্য |
শূন্য |
₹ 2,50,001 - ₹ 5,00,000** |
₹ 2,50,000-তকৈ অধিকত 5% |
শূন্য |
₹ 3,00,001 - ₹ 7,00,000** |
₹ 3,00,000-তকৈ অধিকত 5% |
শূন্য |
₹ 5,00,001 - ₹ 10,00,000 |
₹ 12,500 + ₹ 5,00,000-তকৈ অধিকত 20% |
শূন্য |
₹ 7,00,001 - ₹ 10,00,000 |
₹ 20,000 + ₹ 7,00,000-তকৈ অধিকত 10% |
শূন্য |
₹ 10,00,001- ₹ 50,00,000 |
₹ 1,12,500 + ₹ 10,00,000-তকৈ অধিকত 30% |
শূন্য |
₹ 10,00,001 - ₹ 12,00,000 |
₹ 50,000 + ₹ 10,00,000-তকৈ অধিকত 15% |
শূন্য |
₹ 50,00,001- ₹ 100,00,000 |
₹ 1,12,500 + ₹ 10,00,000-তকৈ অধিকত 30% |
10% |
₹ 12,00,001 - ₹ 15,00,000 |
₹ 80,000 + ₹ 12,00,000-তকৈ অধিকত 20% |
শূন্য |
₹ 100,00,001- ₹ 200,00,000 |
₹ 1,12,500 + ₹ 10,00,000-তকৈ অধিকত 30% |
15% |
₹ 15,00,001- ₹ 50,00,000 |
₹ 1,40,000 + ₹ 15,00,000-তকৈ অধিকত 30% |
শূন্য |
₹ 200,00,001- ₹ 500,00,000 |
₹ 1,12,500 + ₹ 10,00,000-তকৈ অধিকত 30% |
25% |
₹ 50,00,001- ₹ 100,00,000 |
₹ 1,40,000 + ₹ 15,00,000-তকৈ অধিকত 30% |
10% |
₹ 500,00,000-তকৈ অধিক |
₹ 1,12,500 + ₹ 10,00,000-তকৈ অধিকত 30% |
37% |
₹ 100,00,001- ₹ 200,00,000 |
₹ 1,40,000 + ₹ 15,00,000-তকৈ অধিকত 30% |
15% |
|
|
|
₹ 200,00,001-তকৈ অধিক |
₹ 1,40,000 + ₹ 15,00,000-তকৈ অধিকত 30% |
25% |
*টোকা: 25% আৰু 37%-ৰ বৰ্ধিত অধিভাৰ, যিটোৱে হয়, ধাৰা 111A, 112, 112A আৰু লাভাংশ আয়ৰ অধীনত কৰযোগ্য আয়ৰ পৰা আৰোপ কৰা নহয়। সেয়েহে, ধাৰা 115A, 115AB, 115AC, 115ACA আৰু 115E-ৰ অধীনত কৰযোগ্য আয়ৰ বাহিৰে এনে আয়সমূহৰ ওপৰত পৰিশোধ কৰিবলগীয়া কৰৰ ওপৰত অধিভাৰৰ সৰ্ব্বোচ্চ হাৰ 15% হ’ব। কেৱল কোম্পানীবোৰক ইয়াৰ সদস্য হিচাপে লৈ গঠিত ব্যক্তিৰ সংঘৰ ক্ষেত্ৰত, আয়কৰৰ পৰিমাণৰ ওপৰত অধিভাৰৰ হাৰ সৰ্বাধিক 15% হ'ব (AY 2023-24-ৰ পৰা কাৰ্যকৰী হোৱাকৈ প্ৰযোজ্য)।
***টোকা: দুয়োটা কৰ ব্যৱস্থাতে, আয়কৰ আৰু অধিভাৰৰ পৰিমাণৰ ওপৰত (যদি আছে) স্বাস্থ্য আৰু শিক্ষা উপকৰ @ 4% হাৰত পৰিশোধ কৰিব লাগিব।
AOP / BOI-ৰ কৰ দায়বদ্ধতা নিৰ্ভৰ কৰে AOP / BOI-ৰ সদস্যসকলৰ শ্বেয়াৰ জ্ঞাত হয় নে নহয় তাৰ ওপৰত। তদনুসাৰে, পৰৱৰ্তী প্ৰযোজ্য চৰ্তবোৰ নিম্নলিখিত ধৰণৰ:
|
টোকা: এটা AOP / BOI, যাৰ অভিযোজিত মুঠ আয় ₹ 20 লাখতকৈ অধিক হয়, তেওঁ অভিযোজিত মুঠ আয়ৰ 18.5% হাৰত বৈকল্পিক ন্যূনতম কৰ (AMT) পৰিশোধ কৰিবলৈ দায়বদ্ধ হʼব (লগতে প্ৰযোজ্য অনুসৰি অধিভাৰ আৰু স্বাস্থ্য আৰু শিক্ষা উপকৰ), য'ত স্বাভাৱিক কৰ দায়বদ্ধতা অভিযোজিত মুঠ আয়ৰ 18.5%-তকৈ কম হয়।
বিনিয়োগ / পৰিশোধ / আয় যাৰ ওপৰত মই কৰ লাভ প্ৰাপ্ত কৰিব পাৰোঁ
ধাৰা 115BAC বা ধাৰা 115BAE-ৰ অধীনত নতুন কৰ ব্যৱস্থা বাছনি কৰা কৰদাতাৰ বাবে তলত দিয়া কৰ্তনসমূহ উপলব্ধ হ'ব:
-
- ধাৰা 24(b) – গৃহ ঋণৰ ওপৰত পৰিশোধ কৰা সুতৰ ওপৰত গৃহ সম্পত্তিৰ আয়ৰ পৰা কৰ্তন:
সম্পত্তিৰ প্ৰকৃতি |
লোনৰ উদ্দেশ্য |
অনুমোদযোগ্য (সৰ্বাধিক সীমা) |
ভাড়ালৈ দিয়া |
গৃহ সম্পত্তি নিৰ্মাণ বা ক্ৰয় |
কোনো সীমা অবিহনে প্ৰকৃত মূল্য |
-
- আয়কৰ অধিনিয়মৰ অধ্যায় VIA-ৰ অধীনত নিৰ্ধাৰিত কৰ কৰ্তনসমূহ
ধাৰা 80JJA |
|||
জৈৱ পচনযোগ্য আৱৰ্জনা সংগ্ৰহ আৰু প্ৰক্ৰিয়াকৰণৰ ব্যৱসায়ৰ পৰা লাভ আৰু মুনাফাৰ সন্দৰ্ভত কৰ্তন (কিছুমান চৰ্ত সাপেক্ষে) |
|
পুৰণি কৰ ব্যৱস্থাত কৰ কৰ্তনসমূহ
- ধাৰা 24(b) – গৃহ ঋণ আৰু গৃহ উন্নীতকৰণ ঋণৰ ওপৰত পৰিশোধ কৰা সুতৰ ওপৰত গৃহ সম্পত্তিৰ আয়ৰ পৰা কৰ্তন। স্ৱ-দখলীকৃত সম্পত্তিৰ ক্ষেত্ৰত, গৃহ ঋণৰ ওপৰত পৰিশোধ কৰা সুত কৰ্তনৰ উৰ্ধসীমা হৈছে ₹ 2 লাখ। 24(b) ধাৰাৰ অধীনত অনুমোদিত ঋণৰ ওপৰত সুত তলত তালিকাভুক্ত কৰা হৈছে:
সম্পত্তিৰ প্ৰকৃতি |
ঋণ কেতিয়া লোৱা হৈছিল |
লোনৰ উদ্দেশ্য |
অনুমোদযোগ্য (সৰ্বাধিক সীমা) |
স্ব-অধিকৃত |
1/04/1999 তাৰিখে বা তাৰ পাছত |
গৃহ সম্পত্তি নিৰ্মাণ বা ক্ৰয় |
₹ 2,00,000 |
1/04/1999 তাৰিখে বা তাৰ পাছত |
গৃহ সম্পত্তিৰ মেৰামতিৰ বাবে |
₹ 30,000 |
|
1/04/1999 তাৰিখৰ আগতে |
গৃহ সম্পত্তি নিৰ্মাণ বা ক্ৰয় |
₹ 30,000 |
|
1/04/1999 তাৰিখৰ আগতে |
গৃহ সম্পত্তিৰ মেৰামতিৰ বাবে |
₹ 30,000 |
|
ভাড়ালৈ দিয়া |
যিকোনো সময়ত |
গৃহ সম্পত্তি নিৰ্মাণ বা ক্ৰয় |
কোনো সীমা অবিহনে প্ৰকৃত মূল্য |
আয়কৰ অধিনিয়মৰ অধ্যায় VI-A-ৰ অধীনত নিৰ্ধাৰিত কৰ কৰ্তনসমূহ
ধাৰা 80G |
||||||||||||
কিছুমান পুঁজি, দাতব্য প্ৰতিষ্ঠান আদিত কৰা দানৰ বাবে কৰ্তন। দান নিম্নলিখিত শ্ৰেণীসমূহৰ অধীনত কৰ্তনৰ বাবে যোগ্য:
|
ধাৰা 80GGA |
|||||
বৈজ্ঞানিক গৱেষণা বা গ্ৰামীণ বিকাশৰ বাবে কিছুমান দানৰ সন্দৰ্ভত কৰ্তন। দান নিম্নলিখিত শ্ৰেণীসমূহৰ অধীনত কৰ্তনৰ বাবে যোগ্য:
টোকা: ₹ 2000-তকৈ অধিক নগদ ধন হিচাপে দান দিয়া ধনৰ সন্দৰ্ভত বা যদি সৰ্বমুঠ আয়ত ব্যৱসায় / বৃত্তিৰ লাভ / মুনাফাৰ পৰা হোৱা আয় অন্তৰ্ভুক্ত হয় তেনেহ'লে এই ধাৰাৰ অধীনত কোনো কৰ্তনৰ অনুমতি দিয়া নহ'ব। |
ধাৰা 80GGC |
|||
ৰাজনৈতিক দল বা নিৰ্বাচনী ন্যাসত বৰঙণি হিচাপে আগবঢ়োৱা ধন কৰ্তন হিচাপে অনুমোদিত (কিছুমান চৰ্ত সাপেক্ষে) |
|
ধাৰা 80IA |
|
|||||
যিকোনো আন্তঃগাঁথনি সুবিধাৰ বিকাশ, তত্বাৱধান আৰু সঞ্চালনত জড়িত ঔদ্যোগিক প্ৰতিষ্ঠান (কেৱল ভাৰতীয় কোম্পানী), ঔদ্যোগিক উদ্যান (যিকোনো প্ৰতিষ্ঠান), যিকোনো বিদ্যুৎ প্ৰতিষ্ঠান, বিদ্যুৎ উৎপাদন কাৰখানাৰ (ভাৰতীয় কোম্পানী) পুনঃনিৰ্মাণ বা পুনৰুদ্ধাৰ কৰ্তন দাবী কৰাৰ অধিকাৰী হ'ব (কিছুমান চৰ্ত সাপেক্ষে) |
|
|||||
ধাৰা 80IAB |
|
|||||
বিশেষ অৰ্থনৈতিক ক্ষেত্ৰৰ বিকাশত নিয়োজিত প্ৰতিষ্ঠান বা উদ্যোগ এটাৰ দ্বাৰা প্ৰাপ্ত লাভ আৰু মুনাফাৰ ক্ষেত্ৰত কৰ্তন (কিছুমান চৰ্ত সাপেক্ষে) |
|
|||||
ধাৰা 80IB |
||||
নিৰ্দিষ্ট ব্যৱসায়ৰ পৰা লাভ আৰু মুনাফাৰ বাবে কৰ্তন। এই ধাৰাৰ অধীনত কৰ্তন এজন কৰদাতাৰ বাবে উপলব্ধ যাৰ সৰ্বমুঠ আয়ত এইবোৰ ব্যৱসায়ৰ পৰা আহৰণ কৰা যিকোনো লাভ আৰু মুনাফা অন্তৰ্ভুক্ত থাকে:
বিভিন্ন প্ৰকাৰৰ আণ্ডাৰটেকিঙৰ বাবে নিৰ্ধাৰিত কৰা চৰ্ত অনুসৰি 5 / 10 / 7 বছৰৰ বাবে লাভৰ 100% / 25% |
ধাৰা 80IBA |
|||
গৃহ নিৰ্মাণ প্ৰকল্পৰ বিকাশ আৰু নিৰ্মাণৰ পৰা আহৰণ কৰা লাভ আৰু মুনাফা |
|
ধাৰা 80IC |
|||
হিমাচল প্ৰদেশ, ছিকিম, উত্তৰাঞ্চল আৰু উত্তৰ-পূৰ্বাঞ্চলৰ ৰাজ্যসমূহৰ কিছুমান প্ৰতিষ্ঠানৰ সন্দৰ্ভত কৰ্তন (কিছুমান চৰ্ত সাপেক্ষে) |
|
ধাৰা 80IE |
|||
উত্তৰ-পূৰ্বাঞ্চলৰ ৰাজ্যসমূহত স্থাপন কৰা কিছুমান প্ৰতিষ্ঠানলৈ কৰ্তন (কিছুমান চৰ্ত সাপেক্ষে) |
|
ধাৰা 80JJA |
|||
জৈৱ পচনযোগ্য আৱৰ্জনা সংগ্ৰহ আৰু প্ৰক্ৰিয়াকৰণৰ ব্যৱসায়ৰ পৰা লাভ আৰু মুনাফাৰ সন্দৰ্ভত কৰ্তন (কিছুমান চৰ্ত সাপেক্ষে) |
|
ধাৰা 80JJAA |
|||
নতুন শ্ৰমিক / কৰ্মচাৰীৰ নিযুক্তিৰ সন্দৰ্ভত কৰ্তন, সেইসকল কৰদাতাৰ বাবে প্ৰযোজ্য যাৰ ক্ষেত্ৰত ধাৰা 44AB প্ৰযোজ্য হয় (কিছুমান চৰ্ত সাপেক্ষে) |
|
ধাৰা 80LA |
|||
অফশ্বৰ বেংকিং ইউনিট আৰু আন্তৰ্জাতিক বিত্তীয় সেৱা কেন্দ্ৰৰ আয়ৰ বাবে কৰ্তন (কিছুমান চৰ্ত সাপেক্ষে) |
|