AY 2025-26 ৰ বাবে অনাবাসী ব্যক্তি।
AY 2025-26 ৰ বাবে দৰমহাপ্ৰাপ্ত ব্যক্তিৰ বাবে প্ৰযোজ্য ৰিটাৰ্ণ আৰু প্ৰপত্ৰসমূহ।
দায়লুপ্তি:এই পৃষ্ঠাৰ বিষয়বস্তু কেৱল এটা আভাস আৰু সাধাৰণ পথ প্ৰদৰ্শনৰ বাবে আৰু ইয়াৰ সম্পূৰ্ণ নহয়। সম্পূৰ্ণ বিৱৰণ আৰু নিৰ্দেশনাৰ বাবে, অনুগ্ৰহ কৰি আয়কৰ অধিনিয়ম, নিয়ম আৰু অধিসূচনাসমূহ চাওক।
অনাবাসী ব্যক্তি হ’ল এনে এজন ব্যক্তি যি কৰ উদ্দেশ্যে ভাৰতৰ বাসিন্দা নহয়। ব্যক্তিজন অনাবাসী নে নহয় সেইটো নিৰ্ণয় কৰিবলৈ তেওঁৰ আৱাসিক অৱস্থা আয়কৰ অধিনিয়ম, 1961 ৰ অধীনত নিৰ্ধাৰণ কৰিব লাগিব:
কোনো ব্যক্তিয়ে যদি তলত দিয়া চৰ্তসমূহৰ যিকোনো এটা পূৰণ কৰে তেন্তে তেওঁক পূৰ্বৰ যিকোনো বছৰত ভাৰতত বাসিন্দা হিচাপে গণ্য কৰা হ’ব:
1। যদি তেওঁ / তাই 182 দিনৰ বাবে ভাৰতত থাকে, বা আগৰ বছৰৰ ভিতৰত তাতকৈ অধিক সময়ৰ বাবে বা...
2। যদি তেওঁ / তাই পূৰ্বৰ বছৰৰ ভিতৰত 60 দিন বা তাতকৈ অধিক সময়ৰ বাবে ভাৰতত থাকেআৰু365 দিন বা তাতকৈ অধিক 4 বছৰৰ ভিতৰত পূৰ্বৰ বছৰৰ ঠিক আগৰ বছৰবোৰত।
এজন ব্যক্তি যিয়ে...সন্তুষ্ট নকৰে দুয়োটা চৰ্তওপৰত উল্লেখ কৰা ধৰণে গণ্য কৰা হ’বঅনাবাসীসেই আগৰ বছৰটোত।
কিন্তু বছৰৰ ভিতৰত ভাৰত ভ্ৰমণ কৰা এজন ভাৰতীয় নাগৰিক আৰু ভাৰতীয় মূলৰ ব্যক্তিৰ ক্ষেত্ৰত ওপৰত (2) ত উল্লেখ কৰা 60 দিনৰ সময়সীমাক 182 দিনেৰে প্ৰতিস্থাপন কৰা হ’ব। পূৰ্বৰ যিকোনো বছৰত ক্ৰু মেম্বাৰ হিচাপে বা ভাৰতৰ বাহিৰত কৰ্মসংস্থাপনৰ উদ্দেশ্যে ভাৰত এৰি যোৱা ভাৰতীয় নাগৰিককো একেধৰণৰ ৰেহাই দিয়া হয়।
বিত্ত অধিনিয়ম, 2020, wef মূল্যায়ন বৰ্ষ 2021-22 এ ওপৰৰ ব্যতিক্ৰমটো সংশোধন কৰি এইটো নিৰ্ধাৰণ কৰিছে যে ওপৰত (2) ত উল্লেখ কৰা 60 দিনৰ সময়সীমাৰ সলনি 120 দিন ব্যৱহাৰ কৰা হ'ব, যদিহে কোনো ভাৰতীয় নাগৰিক বা ভাৰতীয় মূলৰ ব্যক্তি যাৰ মুঠ আয়, অন্য... বিদেশী উৎসৰ পৰা আয়তকৈ, পূৰ্বৰ বছৰৰ ভিতৰত ₹ 15 লাখতকৈ অধিক।
বিত্ত অধিনিয়ম, 2020 এ নতুন ধাৰা 6(1A) প্ৰৱৰ্তন কৰিছে যিটো মূল্যায়ন বৰ্ষ 2021-22]ৰ পৰা প্ৰযোজ্য। ইয়াত প্ৰদান কৰা হৈছে যে ₹ 15 লাখতকৈ অধিক মুঠ আয় (বিদেশী উৎসৰ পৰা আয়ৰ বাহিৰে) উপাৰ্জন কৰা এজন ভাৰতীয় নাগৰিকক ভাৰতত বাসিন্দা বুলি গণ্য কৰা হ’ব যদিহে তেওঁ কোনো দেশত কৰ পৰিশোধ কৰিবলৈ দায়বদ্ধ নহয়।
1। ITR-2 - অ-আবাসী ব্যক্তিৰ বাবে প্ৰযোজ্য |
||
এই ৰিটাৰ্ণ ব্যক্তিগত (আৱাসী বা অনাবাসী হওক) আৰু হিন্দু অবিভক্ত পৰিয়াল (HUF)ৰ বাবে প্ৰযোজ্য।
|
2। ITR-3 - অ-আবাসী ব্যক্তিৰ বাবে প্ৰযোজ্য |
||
এই ৰিটাৰ্ণ ব্যক্তিগত (আৱাসী বা অনাবাসী হওক) আৰু হিন্দু অবিভক্ত পৰিয়াল (HUF)ৰ বাবে প্ৰযোজ্য।
|
প্ৰযোজ্য প্ৰপত্ৰ
1। প্ৰপত্ৰ 12BB - কৰ কৰ্তনৰ বাবে এজন কৰ্মচাৰীৰ দাবীৰ বিৱৰণ (u/s192) |
||||
|
2। প্ৰপত্ৰ 16 - দৰমহাৰ ওপৰত উৎসত কৰ্তন কৰা কৰ সবিশেষ ( আয়কৰ অধিনিয়ম প্ৰমাণপত্ৰ u/s 203 , 1961) |
||||
|
3। প্ৰপত্ৰ 16A – আয়কৰ অধিনিয়ম, 1961 ৰ প্ৰমাণপত্ৰ u/s 203 দৰমহাৰ বাহিৰে আন আয়ৰ ওপৰত কৰ TDS ৰ বাবে |
||||
|
4। |
||||
|
টোকা: (অগ্ৰিম কৰ/SAT, ধন ঘূৰাই দিয়াৰ বিৱৰণ, SFT লেনদেন, TDS u/s 194 IA,194 IB,194M, TDS অবিকল্পিত) সম্পৰ্কীয় তথ্য যিবোৰ 26AS ত উপলব্ধ আছিল এতিয়া AIS ত উপলব্ধ
5। প্ৰপত্ৰ 10E - সকাহ দাবীৰ বাবে আয়ৰ বিৱৰণ প্ৰদানৰ বাবে প্ৰপত্ৰ U/S 89(1) যেতিয়া দৰমহা বকেয়া বা অগ্ৰিম ধন দিয়া হয় |
||||
|
6। প্ৰপত্ৰ 3CB-3চিডি |
||||
|
7। প্ৰপত্ৰ 3CEB |
||||
|
8। প্ৰপত্ৰ 3CE |
||||
|
AY 2025-26*** ৰ বাবে কৰ স্লেব
- বিত্ত অধিনিয়ম 2024 ধাৰা 115BAC wef AY 2024-25 ৰ বিধানসমূহ সংশোধন কৰি নতুন কৰ ব্যৱস্থাক মূল্যায়ক ব্যক্তি, HUF, AOP (সহবায় সমিতি নহয়), BOI বা কৃত্ৰিম ন্যায়িক ব্যক্তি হোৱাৰ বাবে ডিফল্ট কৰ ব্যৱস্থা হিচাপে গঢ়ি তুলিছে। কিন্তু যোগ্য কৰদাতাসকলে নতুন কৰ ব্যৱস্থাৰ পৰা বাহিৰ হৈ পুৰণি কৰ ব্যৱস্থাৰ অধীনত কৰ আৰোপ কৰিবলৈ বাছি লোৱাৰ বিকল্প আছে। পুৰণি কৰ ব্যৱস্থাই নতুন কৰ ব্যৱস্থা প্ৰৱৰ্তনৰ পূৰ্বে থকা আয়কৰ গণনা আৰু স্লেব ব্যৱস্থাক বুজায়। পুৰণি কৰ ব্যৱস্থাত কৰদাতাসকলে বিভিন্ন কৰ কৰ্তন আৰু ৰেহাই দাবী কৰাৰ বিকল্প আছে।
- ভিতৰত"অব্যৱসায়িক গোচৰ", শাসন ব্যৱস্থা বাছি লোৱাৰ বিকল্প প্ৰতি বছৰে ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰিপোনপটীয়াকৈ দাখিল কৰিবলগীয়া আইটিআৰত139(1) অংশৰ অধীনত ধাৰ্য্য কৰা নিৰ্ধাৰিত তাৰিখত বা তাৰ আগতে।
- ব্যৱসায় আৰু পেছাৰ পৰা আয় থকা যোগ্য কৰদাতাৰ ক্ষেত্ৰত নতুন কৰ ব্যৱস্থা হৈছে ডিফল্ট ব্যৱস্থা। যদি মূল্যায়কে নতুন কৰ ব্যৱস্থাৰ পৰা বাহিৰ হ’ব বিচাৰে, তেন্তে তেওঁলোকে আয়ৰ ৰিটাৰ্ণ প্ৰদানৰ বাবে নিৰ্ধাৰিত তাৰিখত বা তাৰ আগতে প্ৰপত্ৰ-10-IEA প্ৰদান কৰিব পাৰে। লগতে, এনে বিকল্প প্ৰত্যাহাৰ কৰাৰ উদ্দেশ্যে অৰ্থাৎ পুৰণি কৰ ব্যৱস্থাৰ পৰা আঁতৰি যোৱাটো প্ৰপত্ৰ নং.10-IEA প্ৰদানৰ জৰিয়তেও কৰা হ'ব।কিন্তু পুৰণি কৰ ব্যৱস্থালৈ সলনি কৰি পৰৱৰ্তী যিকোনো এ ৱাইত বিকল্প প্ৰত্যাহাৰ কৰাৰ বিকল্প ব্যৱসায় আৰু পেছাৰ পৰা আয় থকা যোগ্য কৰদাতাসকলৰ বাবে জীৱনত এবাৰহে উপলব্ধ।
- প্ৰৱাসী ব্যক্তিৰ বাবে কৰ হাৰ তলত দিয়া ধৰণৰ:
পুৰণি কৰ ব্যৱস্থা |
নতুন কৰ ব্যৱস্থা u/s 115BAC |
||||
আয়কৰ স্লেব |
আয়কৰ হাৰ |
* অধিভাৰ |
আয়কৰ স্লেব |
আয়কৰ হাৰ |
* অধিভাৰ |
₹ 2,50,000 লৈকে। |
শূন্য |
শূন্য |
₹ 3,00,000 লৈকে। |
শূন্য |
শূন্য |
₹ 2,50,001 - ₹ 5,00,000 |
5% ₹ 2,50,000 ৰ ওপৰত। |
শূন্য |
₹ 3,00,001 - ₹ 7,00,000 |
5% ₹ 3,00,000 ৰ ওপৰত। |
শূন্য |
₹ 5,00,001 - ₹ 10,00,000 |
₹ 12,500 + 20% ওপৰত ₹ 5,00,000 |
শূন্য |
₹ 7,00,001 - ₹ 10,00,000 |
₹ 20,000 + 10% ওপৰত ₹ 7,00,000 |
শূন্য |
₹ 10,00,001- ₹ 50,00,000 |
₹ 1,12,500 + 30% ওপৰত ₹ 10,00,000 |
শূন্য |
₹ 10,00,001 - ₹ 12,00,000 |
₹ 50,000 + 15% ওপৰত ₹ 10,00,000 |
শূন্য |
₹ 50,00,001- ₹ 100,00,000 |
₹ 1,12,500 + 30% ওপৰত ₹ 10,00,000 |
10% |
₹ 12,00,001 - ₹ 15,00,000 |
₹ 80,000 + 20% ওপৰত ₹ 12,00,000 |
শূন্য |
₹ 100,00,001- ₹ 200,00,000 |
₹ 1,12,500 + 30% ওপৰত ₹ 10,00,000 |
15% |
₹ 15,00,001- ₹ 50,00,000 |
₹ 1,40,000 + 30% ওপৰত ₹ 15,00,000 |
শূন্য |
₹ 200,00,001- ₹ 500,00,000 |
₹ 1,12,500 + 30% ওপৰত ₹ 10,00,000 |
25% |
₹ 50,00,001- ₹ 100,00,000 |
₹ 1,40,000 + 30% ওপৰত ₹ 15,00,000 |
10% |
₹ 500,00,000 ৰ ওপৰত। |
₹ 1,12,500 + 30% ওপৰত ₹ 10,00,000 |
37% |
₹ 100,00,001- ₹ 200,00,000 |
₹ 1,40,000 + 30% ওপৰত ₹ 15,00,000 |
15% |
|
|
|
₹ ₹ 200,00,001 ৰ ওপৰত। |
₹ 1,40,000 + 30% ওপৰত ₹ 15,00,000 |
25% |
*টোকা: 25% & 37% ৰ বৰ্ধিত চাৰ্চাৰ্জ, যিদৰে হ'ব পাৰে, ধাৰা 111A, 112, 112A আৰু লভ্যাংশ আয়ৰ অধীনত কৰ আদায় কৰিবলগীয়া আয়ৰ পৰা আৰোপ কৰা নহয়। সেয়েহে, এনে আয়ৰ ওপৰত প্ৰদান কৰিবলগীয়া কৰত চাৰ্চাৰ্জৰ সৰ্বোচ্চ হাৰ হ’ব 15%, কেৱল যেতিয়া আয়টো ধাৰা 115A, 115AB, 115AC, 115ACA আৰু 115E ধাৰাত কৰযোগ্য হয়।
***টোকা:স্বাস্থ্য আৰু শিক্ষাৰ cess @ 4% দুয়োটা শাসন ব্যৱস্থাতে আয়কৰ যোগ কৰি অধিভাৰ (যদি আছে)ৰ পৰিমাণৰ ওপৰত প্ৰদান কৰা হ’ব।
যদিহে আয়ৰ পৰিমাণ ক্ৰমে ₹ 50 লাখ, ₹ 1 কোটি, ₹ 2 কোটি বা ₹ 5 কোটিতকৈ অধিক হয় তেন্তে চাৰ্চাৰ্জৰ পৰা প্ৰান্তীয় সকাহ দাবী কৰিব পাৰিতলত দিয়া ধৰণে:
নিকা আয়ৰ পৰিসৰ |
প্ৰান্তীয় সকাহ |
|
(টকা) অতিক্ৰম কৰে। |
(টকা)তকৈ বেছি নহয়।
|
|
50 লাখ |
1 কোটি |
আয়কৰ আৰু চাৰ্চাৰ্জ হিচাপে প্ৰদান কৰিবলগীয়া পৰিমাণ 50 লাখ টকাৰ মুঠ আয়ৰ ওপৰত আয়কৰ হিচাপে প্ৰদান কৰিবলগীয়া মুঠ ধনৰাশি 50 লাখ টকাতকৈ অধিক আয়ৰ পৰিমাণতকৈ অধিক হ’ব নালাগে |
1 কোটি |
2 কোটি |
আয়কৰ আৰু চাৰ্চাৰ্জ হিচাপে প্ৰদান কৰিবলগীয়া পৰিমাণ মুঠ আয়ৰ ওপৰত আয়কৰ হিচাপে প্ৰদান কৰিবলগীয়া মুঠ ধনৰাশি ৫০ লাখ টকাতকৈ অধিক হ’ব নালাগে। 1 কোটি টকাতকৈ অধিক আয়ৰ পৰিমাণতকৈ অধিক। 1 কোটি টকা |
2 কোটি |
5 কোটি |
আয়কৰ আৰু চাৰ্চাৰ্জ হিচাপে প্ৰদান কৰিবলগীয়া পৰিমাণ মুঠ আয়ৰ ওপৰত আয়কৰ হিচাপে প্ৰদান কৰিবলগীয়া মুঠ ধনৰাশি ৫০ লাখ টকাতকৈ অধিক হ’ব নালাগে। 2 কোটি টকাতকৈ অধিক আয়ৰ পৰিমাণতকৈ অধিক। 2 কোটি টকা |
5 কোটি |
– |
আয়কৰ আৰু চাৰ্চাৰ্জ হিচাপে প্ৰদান কৰিবলগীয়া পৰিমাণ মুঠ আয়ৰ ওপৰত আয়কৰ হিচাপে প্ৰদান কৰিবলগীয়া মুঠ ধনৰাশি ৫০ লাখ টকাতকৈ অধিক হ’ব নালাগে। 5 কোটি টকাতকৈ অধিক আয়ৰ পৰিমাণতকৈ অধিক। 5 কোটি টকা। |
বিনিয়োগ / পেমেন্ট / আয় যাৰ ওপৰত মই কৰৰ লাভ পাব পাৰো
নিম্নলিখিত কৰ্তনসমূহ নতুন কৰ ব্যৱস্থা বাবে বাছনি কৰা কৰদাতাৰ বাবে উপলব্ধ হ'ব u/s 115BAC:
- ধাৰা 24(b) – গৃহ নিৰ্মাণ ঋণৰ ওপৰত প্ৰদান কৰা সুতৰ ওপৰত গৃহ সম্পত্তি পৰা আয়ৰ পৰা কৰ্তন :
সম্পত্তিৰ প্ৰকৃতি |
ঋণৰ উদ্দেশ্য |
অনুমোদিত (সৰ্বোচ্চ সীমা) |
লেট আউট |
ঘৰৰ সম্পত্তি নিৰ্মাণ বা ক্ৰয় কৰা |
কোনো সীমা নোহোৱাকৈ প্ৰকৃত মূল্য |
- আয়কৰ অধিনিয়ম VIA অধ্যায় অধীনত নিৰ্দিষ্ট কৰা কৰ কৰ্তন
ধাৰা 80CCD(2) |
|||||
কেন্দ্ৰীয় চৰকাৰৰ পেঞ্চন আঁচনিত নিয়োগকৰ্তাই দিয়া বৰঙণিৰ প্ৰতি কৰ্তন
|
ধাৰা 80CCH
অগ্নিপাথ আঁচনিলৈ অৱদানৰ সন্দৰ্ভত কৰ্তন
|
পুৰণি কৰ ব্যৱস্থা কৰ কৰ্তন
- ধাৰা 24(b) – গৃহ নিৰ্মাণ ঋণৰ ওপৰত দিয়া সুতৰ ওপৰত গৃহ সম্পত্তি পৰা আয়ৰ পৰা কৰ্তন& গৃহ নিৰ্মাণ উন্নয়ন ঋণ। স্ব-দখল সম্পত্তিৰ ক্ষেত্ৰত গৃহ ঋণৰ ওপৰত দিয়া সুত কৰ্তনৰ উচ্চ সীমা ₹ 2 লাখ। অনুমোদিত ঋণৰ সুত 24(b) তলত সূচীভুক্ত কৰা হৈছে:
সম্পত্তিৰ প্ৰকৃতি |
যেতিয়া ঋণ লোৱা হৈছিল |
ঋণৰ উদ্দেশ্য |
অনুমোদিত (সৰ্বোচ্চ সীমা) |
স্ব-ব্যৱসায়ী |
1/04/1999 ৰ ওপৰত বা পিছত। |
ঘৰৰ সম্পত্তি নিৰ্মাণ বা ক্ৰয় কৰা |
₹ 2,00,000 |
1/04/1999 ৰ ওপৰত বা পিছত। |
ঘৰৰ সম্পত্তিৰ মেৰামতিৰ বাবে |
₹ 30,000 |
|
1/04/1999 ৰ আগত। |
ঘৰৰ সম্পত্তি নিৰ্মাণ বা ক্ৰয় কৰা |
₹ 30,000 |
|
1/04/1999 ৰ আগত। |
ঘৰৰ সম্পত্তিৰ মেৰামতিৰ বাবে |
₹ 30,000 |
|
লেট আউট |
যিকোনো সময়তে |
ঘৰৰ সম্পত্তি নিৰ্মাণ বা ক্ৰয় কৰা |
কোনো সীমা নোহোৱাকৈ প্ৰকৃত মূল্য |
আয়কৰ অধিনিয়ম VIA অধ্যায় অধীনত নিৰ্দিষ্ট কৰা কৰ কৰ্তন
ধাৰা 80C, 80CCC, 80CCD (1) |
||||||||
ৰ বাবে কৰা পেমেণ্টৰ দিশত কৰ্তন
|
ধাৰা 80CCD(1B) |
||||
কেন্দ্ৰীয় চৰকাৰৰ পেঞ্চন আঁচনিলৈ কৰা ধনৰ প্ৰতি কৰ্তন , 80CCD (1) ৰ অধীনত দাবী কৰা কৰ্তন বাদ দি। |
|
ধাৰা 80CCD(2) |
||||||||||
কেন্দ্ৰীয় চৰকাৰৰ পেঞ্চন আঁচনিত নিয়োগকৰ্তাই দিয়া অৱদানৰ প্ৰতি কৰ্তন
|
ধাৰা 80CCH
অগ্নিপাথ আঁচনিলৈ অৱদানৰ সন্দৰ্ভত কৰ্তন
|
ধাৰা 80D |
||||||||||||||||||||
স্বাস্থ্য বীমা প্ৰিমিয়াম আৰু প্ৰতিৰোধমূলক স্বাস্থ্য চেক আপলৈ কৰা ধনৰ দিশত কৰ্তন
জ্যেষ্ঠ নাগৰিকৰ ওপৰত কৰা চিকিৎসা ব্যয়ৰ দিশত কৰ্তন , যদিহে স্বাস্থ্য বীমা কভাৰেজৰ ওপৰত কোনো প্ৰিমিয়াম প্ৰদান কৰা নহয়
|
80ই |
|||
আত্ম বা আত্মীয়ৰ উচ্চ শিক্ষাৰ বাবে ঋণত কৰা সুত পৰিশোধৰ দিশত কৰ্তন |
|
80ই ই |
|||
আৱাসিক গৃহ সম্পত্তি অধিগ্ৰহণৰ বাবে লোৱা ঋণৰ ওপৰত কৰা সুতৰ পৰিশোধৰ দিশত কৰ্তন য'ত 1এপ্ৰিল 2016ৰ পৰা 31মাৰ্চ 2017ৰ ভিতৰত ঋণ অনুমোদিত হয়। |
|
80ই ই এ |
|||
প্ৰথমবাৰৰ বাবে আৱাসিক গৃহ সম্পত্তি অধিগ্ৰহণৰ বাবে লোৱা ঋণৰ প্ৰতি কৰ্তন য'ত ঋণ 1এপ্ৰিল 2019ৰ পৰা 31 মাৰ্চ 2022ৰ ভিতৰত অনুমোদিত হয় আৰু কৰ্তন 80EE ৰ অধীনত দাবী কৰা উচিত নাছিল |
|
80ইইবি |
|||
বৈদ্যুতিক বাহন ক্ৰয়ৰ বাবে ঋণত কৰা সুত পৰিশোধৰ দিশত কৰ্তন য'ত ঋণ 1এপ্ৰিল 2019ৰ পৰা 31 মাৰ্চ 2023ৰ ভিতৰত অনুমোদন কৰা হয়। |
|
80জি |
||||||||||||
কিছুমান পুঁজি, দাতব্য প্ৰতিষ্ঠান ইত্যাদিলৈ কৰা অনুদানৰ প্ৰতি কৰ্তন। তলৰ শ্ৰেণীসমূহৰ অধীনত অনুদান কৰ্তনৰ বাবে যোগ্য:
টোকা:₹2,000/- তকৈ অধিক নগদ ধনেৰে কৰা অনুদানৰ ক্ষেত্ৰত এই ধাৰাত কোনো কৰ্তনৰ অনুমতি দিয়া নহ'ব। |
80জিজি |
|||
ঘৰৰ বাবে দিয়া ভাড়াৰ দিশত কৰ্তন আৰু কেৱল যাৰ বাবে এইচ আৰ এ দৰমহাৰ অংশ নহয় তেওঁলোকৰ বাবে প্ৰযোজ্য। কৰ্তন হিচাপে তলত দিয়াবোৰৰ ভিতৰত নূন্যতম অনুমোদিত হ’ব:
|
80জিজিএ |
|||||
বৈজ্ঞানিক গৱেষণা বা গ্ৰাম্য উন্নয়নৰ বাবে কৰা অনুদানৰ প্ৰতি কৰ্তন । তলৰ শ্ৰেণীসমূহৰ অধীনত অনুদান কৰ্তনৰ বাবে যোগ্য:
টোকা:এই ধাৰাত কোনো কৰ্তনৰ অনুমতি দিয়া নহ'ব ₹ 2,000 তকৈ অধিক নগদ ধনেৰে কৰা অনুদানৰ ক্ষেত্ৰত বা যদি মুঠ মুঠ আয়ত লাভ / ব্যৱসায় / বৃত্তি পৰা লাভ অন্তৰ্ভুক্ত কৰা হয়। |
80জিজিচি |
|||
ৰাজনৈতিক দল বা নিৰ্বাচনী ন্যাস দিয়া অনুদানৰ দিশত কৰ্তন |
|
80আই এ |
|
|||||
কোনো আন্তঃগাঁথনি সুবিধা (কেৱল ভাৰতীয় কোম্পানী), ঔদ্যোগিক উদ্যান (যিকোনো প্ৰতিষ্ঠান), যিকোনো শক্তি প্ৰতিষ্ঠান , শক্তি উৎপাদন প্লাণ্টৰ পুনৰ্গঠন বা পুনৰুজ্জীৱিতকৰণ (ভাৰতীয় কোম্পানী) উন্নয়ন, ৰক্ষণাবেক্ষণ আৰু পৰিচালনাত নিয়োজিত প্ৰতিষ্ঠান কৰ্তন দাবী কৰাৰ অধিকাৰী হ’ব |
|
|||||
80আইএবি |
|
|||||
বিশেষ অৰ্থনৈতিক মণ্ডলৰ উন্নয়নত নিয়োজিত কোনো প্ৰতিষ্ঠান বা উদ্যোগৰ দ্বাৰা লাভ আৰু লাভৰ ক্ষেত্ৰত কৰ্তন |
|
|||||
80আই বি |
|||||
নিৰ্দিষ্ট ব্যৱসায়ৰ পৰা লাভ আৰু লাভৰ দিশত কৰ্তন । 100% লাভৰ 10 বছৰৰ বাবে য'ত ইয়াক নিৰ্ধাৰিত কৰ্তৃপক্ষৰ দ্বাৰা অনুমোদিত কৰা হয় (যদি 31st মাৰ্চৰ পিছত 2000 কিন্তু 1st এপ্ৰিল 2007]ৰ আগতে অনুমোদিত হয়) এই ধাৰাত কৰ্তন এনে এজন কৰদাতা বাবে উপলব্ধ যাৰ মুঠ মুঠ আয়ত ব্যৱসায়ৰ পৰা আহৰণ কৰা যিকোনো লাভ আৰু লাভ অন্তৰ্ভুক্ত কৰা হয়:
|
80আই বি এ |
|||
উন্নয়ন আৰু গৃহ নিৰ্মাণ প্ৰকল্পৰ পৰা পোৱা লাভ আৰু লাভ |
|
80আইচি |
|||
হিমাচল প্ৰদেশ, ছিকিম, উত্তৰাঞ্চল আৰু উত্তৰ-পূব ৰাজ্যৰ কিছুমান বিশেষ উদ্যোগৰ ক্ষেত্ৰত কৰ্তন (কিছুমান চৰ্তৰ অধীনত) |
|
80আই ই |
|||
উত্তৰ - পূৰ্বাঞ্চলৰ ৰাজ্যত স্থাপন কৰা কিছুমান আণ্ডাৰটেকিংলৈ কৰ্তন (কিছুমান চৰ্তৰ অধীনত) |
|
80জেজেএ |
|||
জৈৱ পচনযোগ্য আৱৰ্জনা সংগ্ৰহ আৰু প্ৰক্ৰিয়াকৰণৰ ব্যৱসায় পৰা লাভ আৰু লাভৰ ক্ষেত্ৰত কৰ্তন (কিছুমান চৰ্তৰ অধীনত) |
|
80জেজেএএ |
|||
নতুন শ্ৰমিক / কৰ্মচাৰীৰ নিয়োগৰ ক্ষেত্ৰত কৰ্তন , যিটো কৰদাতা বাবে প্ৰযোজ্য যাৰ বাবে ধাৰা 44AB প্ৰযোজ্য (কিছুমান চৰ্তৰ অধীনত)। |
|
80টিটিএ |
|||
ব্যক্তি (জ্যেষ্ঠ নাগৰিকৰ বাহিৰে) / এইচ ইউ এফৰ দ্বাৰা চেভিং বেংক একাউণ্টত লাভ কৰা সুতৰ কৰ্তন । |
|