search-openmobilesearch
Do not have an account?
Already have an account?
Document

 

ই-PAN-ৰ বিষয়ে সঘনাই সোধা প্ৰশ্নসমূহ

প্ৰশ্ন 1:

মোৰ PAN আছে কিন্তু মই এইটো হেৰুৱালোঁ। মই আধাৰৰ জৰিয়তে এখন নতুন ই-PAN পাব পাৰিম নেকি?

সমাধান:

নোৱাৰে। এই সেৱা কেৱল তেতিয়াহে ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰি যেতিয়া আপোনাৰ কোনো PAN নাথাকে, কিন্তু এটা বৈধ আধাৰ থাকে আৰু আপোনাৰ KYC বিৱৰণ আপডেট কৰা থাকে।

প্ৰশ্ন 2:

ই-PAN-ৰ বাবে কোনো শুল্ক / মাচুল আছে নেকি?

সমাধান:

নাই। এইটো সম্পূৰ্ণ বিনামূলীয়া হয়।

প্ৰশ্ন 3:

তাৎক্ষণিক ই-PAN প্ৰাপ্ত কৰাৰ বাবে পূৰ্ব-আৱশ্যকীয়তাসমূহ কি কি?

সমাধান:

তাৎক্ষণিক ই-PAN প্ৰাপ্ত কৰাৰ বাবে পূৰ্ব-আৱশ্যকীয়তাসমূ্হ হৈছে:

  • ব্যক্তি যাক PAN আবণ্টন কৰা হোৱা নাই
  • বৈধ আধাৰ আৰু আধাৰৰ সৈতে লিংক কৰা ম'বাইল নম্বৰ
  • অনুৰোধ কৰা তাৰিখত ব্যৱহাৰকাৰী নাবালক নহয়; আৰু
  • ব্যৱহাৰকাৰীগৰাকী আয়কৰ অধিনিয়মৰ 160 ধাৰাৰ অধীনত প্ৰতিনিধি কৰদাতাৰ সংজ্ঞাৰ অধীনত অন্তৰ্ভুক্ত নহয়।

প্ৰশ্ন 4:

নতুন ই-PAN প্ৰাপ্ত কৰাৰ বাবে মোক কি কি নথিপত্ৰৰ প্ৰয়োজন?

সমাধান:

আপোনাক কেৱল আপডেট কৰা KYC বিৱৰণৰ সৈতে এটা বৈধ আধাৰ আৰু আপোনাৰ আধাৰৰ সৈতে লিংক হৈ এটা বৈধ ম'বাইল নম্বৰৰ প্ৰয়োজন।

প্ৰশ্ন 5:

মই কিয় এটা ই-PAN সৃষ্টি কৰিব লাগে?

সমাধান:

আপোনাৰ আয়কৰ ৰিটাৰ্ণ জমা কৰোঁতে আপোনাৰ স্থায়ী একাউণ্ট নম্বৰ (PAN) উদ্ধৃত কৰাটো বাধ্যতামূলক। যদি আপোনাক PAN আবণ্টন কৰা হোৱা নাই, আপুনি আপোনাৰ আধাৰ আৰু আপোনাৰ আধাৰৰ সৈতে পঞ্জীয়ন কৰা মʼবাইল নম্বৰ এটাৰ সহায়ত আপোনাৰ ই-PAN সৃষ্টি কৰিব পাৰে। ই-PAN সৃষ্টি কৰাটো বিনামূলীয়া, অনলাইন প্ৰক্ৰিয়া আৰু আপুনি কোনো প্ৰপত্ৰ পূৰণ কৰাৰ প্ৰয়োজন নাই।

প্ৰশ্ন 6:

মোৰ PAN আবণ্টন অনুৰোধৰ স্থিতিৰ বৰ্তমান স্থিতি "PAN আবণ্টনৰ অনুৰোধ বিফল হৈছে" হিচাপে আপডেট কৰা হৈছে। মই কি কৰা উচিত?

সমাধান:

আপোনাৰ ই-PAN আবণ্টনৰ বিফলতাৰ ক্ষেত্ৰত, আপুনি epan@incometax.gov.in-লৈ লিখিব পাৰে।

প্ৰশ্ন 7:

মই কেনেকৈ জানিম যে মোৰ ই-PAN সৃষ্টি কৰাৰ অনুৰোধ সফলতাৰে দাখিল কৰা হৈছে?

সমাধান:

এটা স্বীকৃতি ID-ৰ সৈতে এটা সফলতা বাৰ্তা প্ৰদৰ্শিত হ'ব। অনুগ্ৰহ কৰি ভৱিষ্যতৰ প্ৰসংগৰ বাবে স্বীকৃতি ID-টো টুকি ৰাখক। ইয়াৰোপৰি, আপুনি আধাৰৰ সৈতে পঞ্জীয়ন কৰা আপোনাৰ ম'বাইল নম্বৰত স্বীকৃতি ID-ৰ এটা প্ৰতিলিপি প্ৰাপ্ত কৰিব।

প্ৰশ্ন 8:

মই মোৰ ই-PAN-ত মোৰ জন্ম তাৰিখ আপডেট কৰিব পৰা নাই। মই কি কৰা উচিত?
সমাধান:

যদি আপোনাৰ আধাৰত কেৱল জন্মৰ বছৰটোহে উল্লেখ কৰা আছে, তেন্তে আপুনি আপোনাৰ আধাৰত জন্ম তাৰিখ আপডেট কৰিব লাগিব আৰু পুনৰ চেষ্টা কৰিব লাগিব।

প্ৰশ্ন 9:

বিদেশী নাগৰিকসকলে ই-KYC মোডৰ জৰিয়তে PAN-ৰ বাবে আবেদন কৰিব পাৰিবনে?
সমাধান:

নোৱাৰে

প্ৰশ্ন 10:

যদি ই-KYC-ৰ সময়ত মোৰ আধাৰ প্ৰমাণীকৰণ প্ৰত্যাখ্যান হয়, তেন্তে মই কি কৰা উচিত?

সমাধান:

ভুল OTP ব্যৱহাৰ কৰাৰ বাবে আধাৰ প্ৰমাণীকৰণ প্ৰত্যাখ্যান কৰা হ'ব পাৰে। সঠিক OTP প্ৰবিষ্ট কৰি সমস্যাটো সমাধান কৰিব পাৰি। যদি তথাপিতো এইটো প্ৰত্যাখ্যিত হয় তেন্তে আপুনি UIDAI-ৰ সৈতে যোগাযোগ কৰিব লাগিব।

প্ৰশ্ন 11:

মই KYC আবেদনৰ ভৌতিক প্ৰতিলিপি বা আধাৰ কাৰ্ডৰ প্ৰমাণ দাখিল কৰিব লাগিব নেকি?

সমাধান:

নালাগে। এইটো এটা অনলাইন প্ৰক্ৰিয়া। কোনো কাগজপত্ৰৰ প্ৰয়োজন নাই।

প্ৰশ্ন 12:

মই ই-KYC-ৰ বাবে স্কেন কৰা ফটো, স্বাক্ষৰ আদি আপলোড কৰিব লাগিব নেকি?
সমাধান:

নোৱাৰে

প্ৰশ্ন 13:

মই ব্যক্তিগতভাৱে সত্যাপনকৰণ (IVP) কৰিব লাগিব নেকি?
সমাধান:

নালাগে। প্ৰক্ৰিয়াটো সম্পূৰ্ণৰূপে অনলাইন। আপুনি কোনো কেন্দ্ৰলৈ যোৱাৰ প্ৰয়োজন নাই।

প্ৰশ্ন 14:

মই এখন ভৌতিক PAN কাৰ্ড পাম নেকি?
সমাধান:

নাপায়। আপোনাক PAN-ৰ এটা বৈধ ৰূপ ই-PAN জাৰী কৰা হ’ব।

প্ৰশ্ন 15:

মই কেনেকৈ এখন ভৌতিক PAN কাৰ্ড পাম?

সমাধান:

যদি PAN এখন আবণ্টন কৰা হৈছে, আপুনি তলৰ লিংকবোৰৰ জৰিয়তে অনুৰোধ দাখিল কৰি এখন ছপা কৰা ভৌতিক PAN কাৰ্ড প্ৰাপ্ত কৰিব পাৰে:
https://www.onlineservices.nsdl.com/paam/ReprintEPan.html
https://www.utiitsl.com/UTIITSL_SITE/mainform.html

আপুনি ভৌতিক PAN কাৰ্ড এখনৰ বাবে PAN সেৱা এজেণ্টৰ ওচৰত এটা অফলাইন আবেদনো দাখিল কৰিব পাৰে

প্ৰশ্ন 16:

মোৰ আধাৰ ইতিমধ্যে এটা PAN-ৰ সৈতে লিংক হৈ আছে, মই তাৎক্ষণিক ই-PAN-ৰ বাবে আবেদন কৰিব পাৰিমনে?

সমাধান:

যদি PAN এটা ইতিমধ্যেই আপোনাক আবণ্টন কৰা হৈছে আৰু এইটো আধাৰৰ সৈতে লিংক হৈ আছে তেন্তে আপুনি তাৎক্ষণিক PAN-ৰ বাবে আবেদন কৰিব নোৱাৰে। যদি আপোনাৰ আধাৰ এটা ভুল PAN-ৰ সৈতে লিংক হৈ আছে তেন্তে, PAN-ৰ পৰা আধাৰ ডিলিংক কৰাৰ বাবে ক্ষেত্ৰাধিকাৰী মূল্যাংকন বিষয়াক (JAO) অনুৰোধ দাখিল কৰক। ডিলিংক কৰাৰ পিছত, তাৎক্ষণিক ই-PAN-ৰ অনুৰোধ দাখিল কৰক।

AO-ৰ যোগাযোগৰ বিৱৰণ জানিবলৈ চাওক:

https://eportal.incometax.gov.in/iec/foservices/#/pre-login/knowYourAO

প্ৰশ্ন 17:

মই তাৎক্ষণিক ই-PAN-ৰ বাবে আবেদন কৰিব নোৱাৰোঁ কাৰণ আধাৰত মোৰ নাম/জন্মৰ তাৰিখ/লিংগ অশুদ্ধ বা মোৰ আধাৰ নম্বৰটো কোনো সক্ৰিয় ম’বাইল নম্বৰৰ সৈতে লিংক কৰা নাই। মই কি কৰা উচিত?

সমাধান:

আপুনি আধাৰ ডেটাবেছত আপোনাৰ বিৱৰণ সংশোধন কৰিব লাগিব। আপুনি আপোনাৰ আধাৰৰ বিৱৰণ ইয়াত সংশোধন কৰিব পাৰে:

প্ৰশ্ন/সহায়ৰ বাবে, অনুগ্ৰহ কৰি টোল-ফ্ৰী নম্বৰ 18003001947 বা 1947-ত যোগাযোগ কৰক

আধাৰত ম'বাইল নম্বৰ আপডেট কৰিবলৈ আপুনি নিকটতম আধাৰ নামভৰ্তি কেন্দ্ৰলৈ যাব লাগিব।

 

দায়লুপ্তি: এই সঘনাই সোধা প্ৰশ্নসমূহ কেৱল তথ্যগত উদ্দেশ্যৰ বাবেহে। এই নথিপত্ৰত থকা কোনো তথ্যই আইনী পৰামৰ্শ গঠন নকৰে।