search-openmobilesearch
Do not have an account?
Already have an account?

1. অৱলোকন

PAN কাৰ্ডৰ নতুন আবেদনকাৰীৰ বাবে আবেদন পৰ্যায়ৰ সময়তেই আধাৰ PAN লিংক কৰাটো স্বয়ংক্ৰিয়ভাৱে সম্পন্ন কৰা হয়। 01-07-2017 তাৰিখত বা তাৰ আগতে PAN আবণ্টন কৰা বিদ্যমান PAN ধাৰকসকলৰ বাবে PAN-ৰ সৈতে আধাৰ লিংক কৰাটো বাধ্যতামূলক হয়। আধাৰ লিংক কৰাৰ সেৱা ব্যক্তিগত কৰদাতা (ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত পঞ্জীভুক্ত আৰু অপঞ্জীভুক্ত উভয়)ৰ বাবে উপলব্ধ হয়। যদি আপুনি আপোনাৰ PAN 30 জুন, 2023 লৈকে আধাৰৰ সৈতে লিংক নকৰে তেন্তে আপোনাৰ PAN নিষ্ক্ৰিয় হৈ পৰিব। অৱশ্যে ৰেহাই দিয়া শ্ৰেণীৰ অধীনত পৰা লোকসকল PAN নিষ্ক্ৰিয় হোৱাৰ প্ৰভাৱৰ অধীন নহ'ব।

2. এই সেৱা লাভ কৰাৰ বাবে পূৰ্ব আৱশ্যকীয়তাসমূহ:

  • বৈধ PAN
  • আধাৰ নম্বৰ
  • বৈধ মʼবাইল নম্বৰ

3. ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত আধাৰ PAN লিংক কৰাৰ মাচুল কেনেদৰে পৰিশোধ কৰিব লাগিব

পদক্ষেপ 1: ই-ফাইলিং প’ৰ্টেলৰ হোমপেজলৈ যাওক আৰু দ্ৰুত লিংকসমূহ শাখাত আধাৰ লিংক কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক। বৈকল্পিকভাৱে, ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত ল'গইন কৰক আৰু প্ৰ'ফাইল শাখাত আধাৰ লিংক কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

""__

    পদক্ষেপ 2: আপোনাৰ PAN আৰু আধাৰ নম্বৰ প্ৰবিষ্ট কৰক।

    01

    পদক্ষেপ 3: কৰ ই-পৰিশোধ কৰক বিকল্পৰ জৰিয়তে পৰিশোধ কৰিবলৈ অব্যাহত ৰাখক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    ""__

    পদক্ষেপ 4: আপোনাৰ PAN প্ৰবিষ্ট কৰক, PAN নিশ্চিত কৰক আৰু OTP প্ৰাপ্ত কৰিবলৈ যিকোনো ম’বাইল নম্বৰ প্ৰবিষ্ট কৰক।

    ""__

    পদক্ষেপ 5: OTP সত্যাপনকৰণৰ পাছত, আপোনাক কৰ ই-পৰিশোধ কৰক পৃষ্ঠালৈ পুনৰনিৰ্দেশিত কৰা হ’ব।

    02

    পদক্ষেপ 6: আয়কৰ টাইলত আগবাঢ়ি যাওক বিকল্পত ক্লিক কৰক

    03

    পদক্ষেপ 7: প্ৰাসংগিক মূল্যায়ন বৰ্ষ বাছনি কৰক আৰু পৰিশোধৰ প্ৰকাৰ হিচাপে অন্যান্য ৰচিদ (500) বাছনি কৰি অব্যাহত ৰাখক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    05

    পদক্ষেপ 8: প্ৰযোজ্য ধনৰাশি অন্যান্যৰ বিপৰীতে পূৰ্ব-পূৰ্ণ কৰা হ'ব।অব্যাহত ৰাখক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    06

    এতিয়া, চালান সৃষ্টি হ'ব। পৰৱৰ্তী স্ক্ৰীণত, আপুনি পৰিশোধৰ পদ্ধতি বাছনি কৰিব লাগিব। পৰিশোধৰ পদ্ধতি বাছনি কৰাৰ পিছত, আপোনাক বেংকৰ ৱেবছাইটলৈ পুনৰ নিৰ্দেশিত কৰা হ'ব য'ত আপুনি পৰিশোধ কৰিব পাৰিব।

    মাচুল পৰিশোধৰ পিছত, আপুনি ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত আপোনাৰ আধাৰ PAN-ৰ সৈতে লিংক কৰিব পাৰিব।

    4. মাচুল পৰিশোধৰ পিছত আধাৰ PAN লিংক কৰিবলৈ অনুৰোধ কেনেদৰে দাখিল কৰিম

    ল’গইনৰ পিছত আৰু ল’গইনৰ পূৰ্বে দুয়োটা পদ্ধতিতে আধাৰ PAN লিংক কৰিবলৈ অনুৰোধ কৰিব পাৰি।

    প্ৰতিটো পদ্ধতিৰ বাবে পদক্ষেপবোৰ এটা এটাকৈ তলত বিশদভাৱে দিয়া হৈছে:

    আধাৰ PAN লিংক কৰিবলৈ অনুৰোধ দাখিল কৰক (ল'গইনৰ পিছত):

    পদক্ষেপ 1: ই-ফাইলিং প’ৰ্টেল > ল'গইনলৈ যাওক, >ডেছবোৰ্ডপ্ৰ’ফাইল শাখাত PAN-ৰ সৈতে আধাৰ লিংক কৰক বিকল্পৰ অধীনত, আধাৰ লিংক কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    07

    বা বৈকল্পিকভাৱে, ব্যক্তিগত বিৱৰণ শাখাত আধাৰ লিংক কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    08

    পদক্ষেপ 2: আধাৰ নম্বৰ প্ৰবিষ্ট কৰক আৰু বৈধ কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    09

    আধাৰ PAN লিংক কৰিবলৈ অনুৰোধ দাখিল কৰক (ল'গইনৰ পূৰ্বে):

    পদক্ষেপ 1: ই-ফাইলিং প’ৰ্টেলৰ হোম পেজলৈ যাওক আৰু দ্ৰুত লিংকসমূহৰ অধীনত আধাৰ লিংক কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    10

    পদক্ষেপ 2: PAN আৰু আধাৰ প্ৰবিষ্ট কৰক আৰু বৈধ কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    11

    পদক্ষেপ 3: প্ৰয়োজন অনুসৰি বাধ্যতামূলক বিৱৰণসমূহ প্ৰবিষ্ট কৰক আৰু আধাৰ লিংক কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    13

    পদক্ষেপ 4: পূৰ্বৰ পদক্ষেপত উল্লেখ কৰা আপোনাৰ ম’বাইল নম্বৰত প্ৰাপ্ত কৰা 6-সংখ্যাৰ OTP প্ৰবিষ্ট কৰক আৰু বৈধ কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    14

    পদক্ষেপ 5: আধাৰ লিংক কৰাৰ অনুৰোধ সফলতাৰে দাখিল কৰা হৈছে, এতিয়া আপুনি আধাৰ-PAN লিংক স্থিতি পৰীক্ষা কৰিব পাৰে।

    15

    পৰিস্থিতি 1: যদি পৰিশোধৰ বিৱৰণ ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত সত্যাপিত নহয়।

     

    পদক্ষেপ 1: PAN আৰু আধাৰ বৈধকৰণৰ পাছত, আপুনি এটা পপ-আপ বাৰ্তা দেখা পাব যে

    পৰিশোধৰ বিৱৰণ বিচাৰি পোৱা নগ’ল”। পৰিশোধৰ বাবে কৰ ই-পৰিশোধ কৰক বিকল্পৰ জৰিয়তে পৰিশোধ কৰিবলৈ অব্যাহত ৰাখক বিকল্পত ক্লিক কৰক যিহেতু আধাৰ PAN লিংকৰ অনুৰোধ দাখিল কৰিবলৈ মাচুল পৰিশোধ কৰাটো পূৰ্ব-আৱশ্যকীয় হয়।

    16

    টোকা: যদি আপুনি ইতিমধ্যে মাচুল পৰিশোধ কৰিছে, তেন্তে 4-5টা কৰ্মদিনৰ বাবে অপেক্ষা কৰক। তাৰ পিছত, আপুনি অনুৰোধ দাখিল কৰিব পাৰে

    টোকা: আপোনাৰ PAN-ৰ সৈতে আপোনাৰ শুদ্ধ আধাৰ লিংক কৰাটো নিশ্চিত কৰক।

    যদি আধাৰ আৰু PAN ইতিমধ্যেই লিংক হৈ আছে বা অন্য কোনো আধাৰৰ সৈতে PAN লিংক হৈ আছে বা ইয়াৰ বিপৰীত হৈছে, তেন্তে আপুনি নিম্নলিখিত ত্ৰুটিসমূহ পাব:

    পৰিস্থিতি 2: PAN ইতিমধ্যেই আধাৰৰ সৈতে বা অন্য কোনো আধাৰৰ সৈতে লিংক হৈ আছে:

    17

    আপুনি আপোনাৰ ক্ষেত্ৰাধিকাৰী মূল্যাংকন বিষয়াৰ সৈতে যোগাযোগ কৰি ভুল PAN-ৰ সৈতে আপোনাৰ আধাৰ ডিলিংক কৰিবলৈ এটা অনুৰোধ দাখিল কৰিব লগা হ’ব পাৰে।

    আপোনাৰ AO-ৰ যোগাযোগৰ বিৱৰণ জানিবলৈ, ইয়ালৈ যাওক https://eportal.incometax.gov.in/iec/foservices/#/pre-login/knowYourAO (ল'গইনৰ পূৰ্বে)

    অথবা https://eportal.incometax.gov.in/iec/foservices/#/dashboard/myProfile/jurisdictionDetail (ল'গইনৰ পিছত) লৈ যাওক

    পৰিস্থিতি 3: যদি আপুনি চালান পৰিশোধ কৰিছে আৰু পৰিশোধ আৰু বিৱৰণ ই-ফাইলিং প’ৰ্টেলত সত্যাপিত হৈছে

    পদক্ষেপ 1: PAN আৰু আধাৰ বৈধ কৰাৰ পিছত আপুনি এটা পপ-আপ বাৰ্তা "আপোনাৰ পৰিশোধৰ বিৱৰণ সত্যাপন কৰা হৈছে" দেখা পাব। আধাৰ আৰু PAN লিংক কৰাৰ অনুৰোধ দাখিল কৰিবলৈ অনুগ্ৰহ কৰি পপ-আপ বাৰ্তাটোত অব্যাহত ৰাখক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    18

    পদক্ষেপ 2: প্ৰয়োজনীয় বিৱৰণ প্ৰবিষ্ট কৰক আৰু আধাৰ লিংক কৰক বুটামত ক্লিক কৰক।

    19

    পদক্ষেপ 3: আধাৰ PAN লিংক কৰাৰ বাবে অনুৰোধ সফলতাৰে দাখিল কৰা হৈছে, এতিয়া আপুনি আধাৰ PAN লিংকৰ স্থিতি পৰীক্ষা কৰিব পাৰে।

    20

    5. আধাৰ লিংকৰ স্থিতি চাওক (ল'গইনৰ পূৰ্বে)

    পদক্ষেপ 1: ই-ফাইলিং প’ৰ্টেলৰ হোমপেজত দ্ৰুত লিংকসমূহৰ অধীনত আধাৰ লিংকৰ স্থিতি বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    21

    পদক্ষেপ 2: আপোনাৰ PAN আৰু আধাৰ নম্বৰ প্ৰবিষ্ট কৰক আৰু আধাৰ লিংকৰ স্থিতি চাওক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    22

    বৈধকৰণ সফল হ’লে, আপোনাৰ আধাৰ লিংকৰ স্থিতি সম্পৰ্কে এটা বাৰ্তা প্ৰদৰ্শিত হ’ব।

    যদি আধাৰ-PAN-ৰ লিংকৰ কাম প্ৰগতিত আছে:

    23

    যদি আধাৰ-PAN-ৰ লিংক কৰা সফল হৈছে:

    24

    6. আধাৰ লিংকৰ স্থিতি চাওক (ল'গইনৰ পিছত)

    পদক্ষেপ 1: আপোনাৰ ডেছবোৰ্ডত, আধাৰ লিংকৰ স্থিতি বিকল্পত ক্লিক কৰক।

    26

    পদক্ষেপ 2: বৈকল্পিকভাৱে, আপুনি মোৰ প্ৰ’ফাইল > আধাৰ লিংকৰ স্থিতিলৈ যাব পাৰে।

    (যদি আপোনাৰ আধাৰ ইতিমধ্যে লিংক হৈছে তেন্তে এটা আধাৰ নম্বৰ প্ৰদৰ্শিত হ'ব। যদি আধাৰ লিংক হোৱা নাই তেন্তে আধাৰ লিংকৰ স্থিতি প্ৰদৰ্শিত হয়)।

    27

    টোকা:

    • যদি বৈধকৰণ বিফল হয়, তেন্তে স্থিতি পৃষ্ঠাত আধাৰ লিংক কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক আৰু আপোনাৰ PAN আৰু আধাৰ লিংক কৰিবলৈ আপুনি পদক্ষেপসমূহৰ পুনৰাবৃত্তি কৰিব লাগিব।
    • যদি PAN আৰু আধাৰ লিংক কৰাৰ আপোনাৰ অনুৰোধ বৈধকৰণৰ বাবে UIDAI-ৰ সৈতে স্থগিত হৈ আছে, তেন্তে আপুনি পাছত স্থিতি পৰীক্ষা কৰিব লাগিব।
    • আপুনি আধাৰ আৰু PAN ডিলিংক কৰিবলৈ ক্ষেত্ৰাধিকাৰ AO-ৰ সৈতে যোগাযোগ কৰিবলগীয়া হ’ব পাৰে যদিহে:
      • আপোনাৰ আধাৰ আন কোনো PAN-ৰ সৈতে লিংক হৈ আছে
      • আপোনাৰ PAN আন কোনো আধাৰৰ সৈতে লিংক হৈ আছে

    বৈধকৰণ সফল হ’লে, আপোনাৰ আধাৰ লিংকৰ স্থিতি সম্পৰ্কে এটা বাৰ্তা প্ৰদৰ্শিত হ’ব।

    28

     

    দায়লুপ্তি:

    এই ইউজাৰ মেনুৱেলখন কেৱল তথ্য আৰু সাধাৰণ নিৰ্দেশনাৰ উদ্দেশ্যৰ বাবে জাৰী কৰা হৈছে। কৰদাতাসকলক তেওঁলোকৰ ক্ষেত্ৰত প্ৰযোজ্য সঠিক তথ্য, ব্যাখ্যা আৰু স্পষ্টীকৰণৰ বাবে I.T. অধিনিয়মৰ সংশ্লিষ্ট বিজ্ঞপ্তি, জাননী, নিয়ম আৰু বিধানৰ সহায় ল'বলৈ পৰামৰ্শ দিয়া হয়। এই ইউজাৰ মেনুৱেলৰ আধাৰত লোৱা কাৰ্যব্যৱস্থা আৰু/অথবা গ্ৰহণ কৰা সিদ্ধান্তৰ বাবে বিভাগ দায়বদ্ধ নহ'ব।