1. মই নিজকে ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত কিয় পঞ্জীয়ন কৰিব লাগে?
পঞ্জীয়ন কাৰ্যকাৰিতা এটা সক্ৰিয় আৰু বৈধ PAN থকা সকলো কৰদাতাৰ বাবে উপলব্ধ। ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত পঞ্জীয়ন কৰিলে আপুনি ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলে আগবঢ়োৱা বিভিন্ন কাৰ্যকাৰিতা আৰু কৰ সম্পৰ্কীয় সেৱাত প্ৰৱেশ কৰিব আৰু ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ সক্ষম হʼব।
2. পঞ্জীয়নৰ বাবে কি কি নথিপত্ৰৰ প্ৰয়োজন?
কৰদাতা হিচাপে পঞ্জীয়ন কৰাৰ বাবে কোনো নথিপত্ৰৰ প্ৰয়োজন নাই (কোম্পানীৰ বাহিৰে)। বৈধ ম’বাইল নম্বৰ আৰু ইমেইল ID, আৰু বৈধ আৰু সক্ৰিয় PAN হৈছে একমাত্ৰ পূৰ্ব-আৱশ্যকতা।
3. মই মোৰ পৰিয়ালৰ সদস্যৰ তৰফৰ পৰা পঞ্জীয়ন কৰিব পাৰোঁনে?
PAN আৰু প্ৰদান কৰা প্রাথমিক যোগাযোগৰ বিৱৰণৰ ভিত্তিত পঞ্জীয়ন কৰা হয়। প্ৰতিটো PAN ব্যক্তিগতভাৱে পঞ্জীভুক্ত কৰিব লাগে।
4. মই ভাৰতৰ ম’বাইল নম্বৰ নথকা এজন প্ৰৱাসী ব্যৱহাৰকাৰী হয়। মই ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত পঞ্জীয়ন কৰিব পাৰিমনে?
হয়, পঞ্জীয়ন কৰোঁতে আপুনি আপোনাৰ বিদেশী ম’বাইল নম্বৰ প্ৰদান কৰিব পাৰে। সকলো বিৱৰণ আপোনাৰ বিদেশী ম’বাইল নম্বৰত নহয়, আপোনাৰ দ্বাৰা প্ৰদান কৰা ইমেইল ID-ত অৱগত কৰা হ’ব। সকলো OTP কেৱল ইমেইল ID-ত প্ৰেৰণ কৰা হ'ব।
5. এই সেৱা ব্যৱহাৰ কৰি ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত কোনে পঞ্জীয়ন কৰিব পাৰে?
বৈধ আৰু সক্ৰিয় PAN থকা সকলো কৰদাতাই ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত পঞ্জীয়ন কৰিব পাৰে।
ই-ফাইলিং আৰু কেন্দ্ৰীভূত প্ৰক্ৰিয়াকৰণ কেন্দ্ৰ
আয়কৰ ৰিটাৰ্ণ বা প্ৰপত্ৰৰ ই-ফাইলিং আৰু অন্যান্য মূল্য সংযোজিত সেৱা আৰু সূচনা, সংশোধন, ৰিফাণ্ড আৰু অন্যান্য আয়কৰ প্ৰক্ৰিয়াকৰণ সম্পৰ্কীয় প্ৰশ্ন
1800 103 0025 (বা)
1800 419 0025
+91-80-46122000
+91-80-61464700
08:00 বজাৰ পৰা - 20:00 বজালৈ
(সোমবাৰৰ পৰা শুক্ৰবাৰলৈ)
কৰ তথ্য নেটৱৰ্ক - NSDL
NSDL-ৰ জৰিয়তে জাৰি কৰা/ আপডেটৰ বাবে PAN আৰু TAN আবেদন সম্পৰ্কীয় প্ৰশ্ন
+91-20-27218080
07:00 বজাৰ পৰা - 23:00 বজালৈ
(প্ৰতিদিন)
AIS আৰু প্ৰতিবেদন পʼৰ্টেল
AIS, TIS, SFT, প্ৰাথমিক সঁহাৰি, ই-অভিযান বা ই-সত্যাপনকৰণ সম্পৰ্কীয় প্ৰশ্ন
1800 103 4215
09:30 বজাৰ পৰা - 18:00 বজালৈ
(সোমবাৰৰ পৰা শুক্ৰবাৰলৈ)