1. মই মোৰ পাছৱৰ্ড ৰিছেট কিয় কৰিব লাগে?
যদি আপুনি আপোনাৰ ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলৰ পাছৱৰ্ড পাহৰি গৈছে নাইবা যিকোনো কাৰণৰ বাবে আপুনি আপোনাৰ পাছৱৰ্ড সম্পৰ্কে জ্ঞাত নহয়, তেন্তে এই সেৱা ব্যৱহাৰ কৰি আপুনি আপোনাৰ পাছৱৰ্ড ৰিছেট কৰিব পাৰে।
2. মোৰ পাছৱৰ্ড সফলভাৱে ৰিছেট হোৱা বুলি মই কেনেদৰে জানিম?
যেতিয়া আপোনাৰ পাছৱৰ্ড সফলভাৱে ৰিছেট কৰা হয়, তেতিয়া এটা লেনদেন ID সৃষ্টি হ'ব। আপুনি ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলৰ সৈতে পঞ্জীভুক্ত আপোনাৰ ইমেইল ID আৰু ম’বাইল নম্বৰত এটা নিশ্চিতকৰণ বাৰ্তা প্ৰাপ্ত কৰিব।
3. DSC ব্যৱহাৰ কৰি মোৰ পাছৱৰ্ড ৰিছেট কৰাৰ সময়ত মই এটা অবৈধ ডিজিটেল স্বাক্ষৰ প্ৰমাণপত্ৰৰ বাৰ্তা লাভ কৰি আছোঁ। মই কি কৰিব পাৰোঁ?
যদিহে DSC ব্যৱহাৰ কৰি আপুনি আপোনাৰ পাছৱৰ্ড ৰিছেট কৰি আছে, তেন্তে আপুনি প্ৰমাণিত কৰ্তৃপক্ষৰ দ্ৱাৰা অনুমোদিত এক সক্ৰিয় স্তৰ 2 বা তাতকৈ ওপৰৰ DSC আপলোড কৰিব লাগিব।
4. মই মোৰ পাছৱৰ্ড ৰিছেট কৰিব পৰা উপায়বোৰ কি কি?
আপুনি এইবোৰ পদ্ধতি ব্যৱহাৰ কৰি আপোনাৰ পাছৱৰ্ড ৰিছেট কৰিব পাৰিব:
- ই-ফাইলিং OTP (আপোনাৰ ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলৰ সৈতে পঞ্জীভুক্ত ম’বাইল নম্বৰত প্ৰাপ্ত কৰা)
- আধাৰ OTP (আপোনাৰ আধাৰৰ সৈতে পঞ্জীভুক্ত ম'বাইল নম্বৰত প্ৰাপ্ত)
- EVC (আপোনাৰ পূৰ্ব-বৈধ বেংক / ডিমেট একাউণ্ট ব্যৱহাৰ কৰি সৃষ্টি কৰা)
- DSC
5. মই ক'ত EVC লাভ কৰিম?
আপুনি বাছনি কৰা বিকল্পৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰি আপোনাৰ পূৰ্ব বৈধ বেংক / ডিমেট একাউণ্টৰ সৈতে পঞ্জীভুক্ত আপোনাৰ ম’বাইল নম্বৰত আপোনাৰ EVC প্ৰাপ্ত কৰিব।
6. মই বেংক একাউণ্ট EVC ব্যৱহাৰ কৰি মোৰ পাছৱৰ্ড ৰিছেট কৰিব বিচাৰো, কিন্তু এনেকুৱা বিকল্প তালিকাভুক্ত কৰা হোৱা নাই। মই কি কৰিব পাৰোঁ?
কেৱল সেই বিকল্পবোৰ প্ৰদৰ্শন কৰা হ'ব যিবোৰ আপোনাৰ ই-ফাইলিং একাউণ্ট সুৰক্ষিত কৰাৰ বাবে ই-ফাইলিং ভল্ট উচ্চতৰ সুৰক্ষা সেৱাৰ জৰিয়তে আপুনি বাছনি কৰিছে। যদি আপুনি বেংক একাউণ্ট EVC বা আন কোনো পদ্ধতি ব্যৱহাৰ কৰি আপোনাৰ পাছৱৰ্ড ৰিছেট কৰিব বিচাৰে কিন্তু সেইটো বিকল্প হিচাপে প্ৰদৰ্শিত নহয়, আপুনি একেটা ই-ফাইলিং ভল্ট উচ্চতৰ সুৰক্ষা সেৱাৰ জৰিয়তে ইয়াক যোগ কৰিব পাৰে।
7. মই ইয়াত দিয়া কোনো পদ্ধতিৰে পাছৱৰ্ড ৰিছেট কৰিবলৈ নোৱাৰিলে কি কৰিম?
আপুনি অধিক সহায়ৰ বাবে হেল্পডেস্ক (1800 103 0025)ৰ সৈতে যোগাযোগ কৰিব পাৰে।