1. ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত মোৰ প্ৰʼফাইল আপডেট হৈছেনে নাই মই কেনেকৈ জানিম?
যদি আপোনাৰ প্ৰʼফাইলত কোনো তথ্য আপডেট কৰা হয়, তেন্তে আপুনি ই-ফাইলিং পৰ্টেলৰ সৈতে পঞ্জীভুক্ত প্ৰাথমিক ইমেইল ID-ত এটা ইমেইল প্ৰাপ্ত কৰিব।
2. মই এজন NRI আৰু মোৰ ভাৰতীয় নম্বৰ নাই। মোৰ যোগাযোগৰ তথ্য সত্যাপন কৰিবলৈ মই কেনেকৈ OTP প্ৰাপ্ত কৰিম?
ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত পঞ্জীভুক্ত ইমেইল ID-ত আপুনি OTP প্ৰাপ্ত কৰিব।
3. প্ৰʼফাইল আপডেট কৰাটো বাধ্যতামূলক নেকি?
নহয়, ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত আপোনাৰ প্ৰʼফাইল আপডেট কৰাটো বাধ্যতামূলক নহয়। অৱশ্যে, বৰ্ধিত ব্যৱহাৰকাৰীৰ অভিজ্ঞতা (প্ৰি-ফাইলিঙকে ধৰি) লাভ কৰাৰ লগতে আয়কৰ বিভাগৰ পৰা সময়মতে যোগাযোগ লাভ কৰিবলৈ আপোনাৰ প্ৰʼফাইল আপডেট কৰি ৰখাটো বাঞ্ছনীয় হয়।
4. প্ৰʼফাইল আপডেট কৰাৰ সুবিধাসমূহ কি হয়?
আপুনি আপডেট কৰা প্ৰʼফাইলৰ বিৱৰণে, ITD-ক প্ৰয়োজন হ’লে আপোনাৰ সৈতে সময়মতে যোগাযোগ কৰিবলৈ সক্ষম কৰিব। এইটোৱে ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত আপোনাৰ বাবে প্ৰযোজ্য বিভিন্ন প্ৰপত্ৰ আৰু ITR-সমূহ পূৰ্বতে পূৰণ কৰাৰ বাবেও ইনপুট প্ৰদান কৰিব।
5. মোৰ প্ৰʼফাইলৰ জৰিয়তে মই কি কি বিৱৰণ সংশোধন / আপডেট কৰিব পাৰোঁ?
আপোনাৰ প্ৰ'ফাইলৰ জৰিয়তে আপুনি নিম্নলিখিতবোৰ আপডেট বা সংশোধন কৰিব পাৰিব:
- আয়ৰ উৎসৰ বিৱৰণ
- বেংক একাউণ্ট আৰু ডিমেট একাউণ্টৰ বিৱৰণ
- DSC পঞ্জীয়ন কৰক
- যোগাযোগৰ বিৱৰণ (OTP প্ৰমাণীকৰণৰ জৰিয়তে), মুখ্য ব্যক্তিসকলৰ বিৱৰণ
- যদি আপুনি এজন কৰদাতা হিচাপে ল’গ ইন কৰিছে - তেন্তে আপুনি নিজৰ মূল প্ৰʼফাইলৰ বিৱৰণ যেনে আৱাসিক স্থিতি আৰু পাছপ'ৰ্ট নম্বৰ; যোগাযোগৰ বিৱৰণ যেনে প্ৰাথমিক আৰু গৌণ মʼবাইল নম্বৰ, ইমেইল ID আৰু ঠিকনা সম্পাদনা কৰিব পাৰে।
- যদি আপুনি ERI হিচাপে লগ ইন কৰিছে - আপুনি নিজৰ মূল প্ৰ'ফাইলৰ বিৱৰণ যেনে বাহ্যিক সংস্থাৰ প্ৰকাৰ, সেৱাৰ প্ৰকাৰ, প্ৰতিষ্ঠানৰ PAN, প্ৰতিষ্ঠানৰ TAN; যোগাযোগৰ বিৱৰণ সম্পাদনা কৰিব পাৰে; প্ৰমাণপত্ৰৰ পৰিচালনা কৰিব পাৰে, প্ৰধান যোগাযোগৰ বিৱৰণ আপডেট কৰিব পাৰে, ERI যোগ কৰিব বা আঁতৰাব পাৰে, ERI-ৰ প্ৰকাৰ সলনি কৰিব পাৰে।
- যদি আপুনি বাহ্যিক সংস্থা হিচাপে ল’গ ইন কৰিছে - আপুনি যোগাযোগৰ বিৱৰণ আপডেট কৰিব পাৰে, প্ৰমাণপত্ৰ পৰিচালনা কৰিব পাৰে, মুখ্য ব্যক্তি যোগ কৰিব বা আঁতৰাব পাৰে আৰু সেৱা যোগ কৰিব বা আঁতৰাব পাৰে।
- যদি আপুনি TIN 2.0 অংশীদাৰ হিচাপে ল’গ ইন কৰিছে - আপুনি যোগাযোগৰ বিৱৰণ আপডেট কৰিব পাৰে, প্ৰমাণপত্ৰ পৰিচালনা কৰিব পাৰে আৰু নতুন কাৰিকৰী SPOC বিৱৰণ আপডেট বা যোগ কৰিব পাৰে।
6. মোৰ প্ৰʼফাইল অনুসৰি মই প্ৰাথমিক আৰু গৌণ দুয়োটা যোগাযোগ বিৱৰণত ITD-ৰ পৰা যোগাযোগ লাভ কৰিব পাৰিমনে?
হয়, আপুনি আপোনাৰ ই-ফাইলিং প্ৰʼফাইলত যোগ কৰা প্ৰাথমিক আৰু গৌণ দুয়োটা যোগাযোগ বিৱৰণত ITD-ৰ পৰা যোগাযোগ লাভ কৰিব পাৰে।
7. মোৰ প্ৰʼফাইলৰ কিমানখিনি আপডেট / সম্পূৰ্ণ হৈছে মই কেনেকৈ জানিম?
আপুনি প্ৰʼফাইল সম্পূৰ্ণতাৰ স্থিতি চাবলৈ আপোনাৰ প্ৰʼফাইল পৃষ্ঠাত থকা প্ৰʼফাইল সম্পূৰ্ণতাৰ শতাংশৰ বাৰ চাব পাৰে। নিম্নলিখিত প্ৰকাৰৰ ব্যৱহাৰকাৰীৰ বাহিৰে সকলো পঞ্জীভুক্ত ব্যৱহাৰকাৰীৰ বাবে এয়া উপলব্ধ হ'ব:
- ERI
- বাহ্যিক সংস্থা
- TIN 2.0 অংশীদাৰ
- ITDREIN
- কৰ কৰ্তনকাৰী আৰু সংগ্ৰাহক
8. মোৰ DSC পঞ্জীয়ন কৰা হৈছেনে নাই মই কেনেকৈ জানিম?
আপুনি আপোনাৰ প্ৰʼফাইললৈ যাব পাৰে আৰু স্থিতি চাবলৈ DSC পঞ্জীয়ন কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰিব পাৰে। CA / কোম্পানী / ERI-ৰ বাবে, যদি PAN / মুখ্য যোগাযোগৰ বাবে DSC পঞ্জীয়ন কৰা নাই বা ম্যাদ উকলি গৈছে, তেন্তে লʼগইন কৰাৰ পিছত প্ৰʼফাইলত একেখিনি কথা উল্লেখ কৰি এটা বাৰ্তা প্ৰদৰ্শিত হ'ব। তাৰোপৰি, অধিক জানিবলৈ আপুনি DSC পঞ্জীয়ন কৰক ইউজাৰ মেনুৱেল চাব পাৰে।