search-openmobilesearch
Do not have an account?
Already have an account?

1. মই মোৰ বেংক একাউণ্ট(সমূহ) কিয় পূৰ্ব-বৈধ কৰিব লাগিব?

আয়কৰৰ ৰিফাণ্ড পাবলৈ কেৱল পূৰ্ব-বৈধ বেংক একাউণ্ট এটাহে মনোনীত কৰিব পাৰিব।
লগতে, ই-সত্যাপনকৰণ উদ্দেশ্যৰ বাবে EVC (ইলেক্ট্ৰনিক সত্যাপনকৰণ কোড) সক্ষম কৰাৰ বাবেও ব্যক্তিগত কৰদাতাই পূৰ্ব-বৈধ কৰা বেংক একাউণ্ট এটা ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে। ই-সত্যাপনকৰণ আয়কৰ ৰিটাৰ্ণ আৰু অন্যান্য প্ৰপত্ৰসমূহ, ই-কাৰ্যবাহী, ৰিফাণ্ড পুনঃজাৰীকৰণ, পাছৱৰ্ড ৰিছেট কৰা আৰু ই-ফাইলিং একাউণ্টত সুৰক্ষিত ল'গইনৰ বাবে ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰি।

2. এজন অনা-ব্যক্তিগত কৰদাতাই ই-সত্যাপনকৰণৰ বাবে EVC ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে নেকি?

EVC সক্ষম বা অক্ষম কৰাটো কেৱল ব্যক্তিগত কৰদাতাৰ বাবেহে প্ৰযোজ্য। অন্যান্য শ্ৰেণীৰ কৰদাতাই তেওঁলোকৰ আয়কৰ ৰিটাৰ্ণ আৰু প্ৰপত্ৰবোৰ ই-সত্যাপন কৰিবলৈ EVC সৃষ্টি কৰাৰ বাবে তেওঁলোকৰ পূৰ্ব-বৈধ কৰা বেংক একাউণ্ট ব্যৱহাৰ কৰিব নোৱাৰে।

3. ৰিফাণ্ডৰ বাবে মই একাধিক বেংক একাউণ্ট বৈধ আৰু মনোনীত কৰিব পাৰিমনে?

হয়। আপুনি আয়কৰ ৰিফাণ্ডৰ বাবে একাধিক বেংক একাউণ্ট পূৰ্ব-বৈধ কৰিব পাৰে আৰু একাধিক বেংক একাউণ্ট মনোনীত কৰিব পাৰে।

4. মই আয়কৰ ৰিফাণ্ডৰ বাবে এটা বেংক একাউণ্ট মনোনীত কৰিব আৰু এটা পৃথক বেংক একাউণ্ট EVC সক্ষম কৰিব পাৰিমনে?

হয়, কিন্তু দুয়োটা বেংক একাউণ্টৰ স্থিতি বৈধ কৰা হৈছে হ'ব লাগিব।

5. একাধিক বেংক একাউণ্টৰ বাবে EVC সক্ষম কৰিব পাৰিনে?

নোৱাৰি। যিকোনো সময়ত EVC কেৱল এটা বেংক একাউণ্টৰ বাবেহে সক্ষম কৰিব পাৰিব। যদি আপুনি আন এটা পূৰ্ব-বৈধ কৰা একাউণ্টৰ বাবে EVC সক্ষম কৰিবলৈ চেষ্টা কৰে, তেন্তে বিদ্যমান একাউণ্টৰ বাবে EVC অক্ষম কৰিবলৈ আপোনাৰ নিশ্চয়তা বিচাৰি এটা বাৰ্তা প্ৰদৰ্শিত হ'ব। সেই অনুসৰি, বেংক একাউণ্টবোৰৰ যিকোনো এটাৰ বাবে EVC সক্ষম কৰা হ'ব।
টোকা: EVC কেৱল ই-ফাইলিঙৰ সৈতে একত্ৰিত কৰা বেংকৰ বাবে সক্ষম কৰিব পাৰিব। ই-ফাইলিঙৰ সৈতে একত্ৰিত কৰা বেংকৰ তালিকা https://eportal.incometax.gov.in/iec/foservices/#/pre-login/e-filing-integratedbanks পৃষ্ঠাত পোৱা যায়।

6. এটা সফল পূৰ্ব-বৈধকৰণৰ পূৰ্ব আৱশ্যকীয়তাসমূহ কি কি হয়?

সফল পূৰ্ব-বৈধকৰণৰ বাবে, আপোনাৰ ই-ফাইলিঙৰ সৈতে পঞ্জীভুক্ত বৈধ PAN আৰু PAN-ৰ সৈতে লিংক কৰা এটা সক্ৰিয় বেংক একাউণ্ট থাকিব লাগিব।

 

7. মই পূৰ্ব-বৈধকৰণ সফল হৈছে বুলি কেনেকৈ জানিম? যদি এইটো অসফল হয় তেন্তে মই কি কৰা উচিত?

বৈধকৰণ অনুৰোধৰ স্থিতি ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলৰ সৈতে পঞ্জীভুক্ত আপোনাৰ ম'বাইল নম্বৰ আৰু ইমেইল ID-লৈ প্ৰেৰণ কৰা হ'ব। যদি বৈধকৰণ বিফল হয়, তেন্তে বিৱৰণবোৰ বিফল বেংক একাউণ্টৰ অধীনত প্ৰদৰ্শিত হয়। অসফল বেংকৰ পূৰ্ব-বৈধকৰণৰ ক্ষেত্ৰত, বিফল হোৱা বেংক একাউণ্টসমূহ বৈধকৰণৰ বাবে পুনৰ দাখিল কৰিব পাৰিব: বিফল বেংক একাউণ্ট শাখাত বেংকৰ বাবে পুনৰ বৈধ কৰক বিকল্পত আৰু 'বৈধকৰণ চলি আছে' স্থিতি থকা একাউণ্টত ক্লিক কৰক।

8. মই মোৰ ঋণ / PPF একাউণ্ট পূৰ্ব-বৈধ কৰিব পাৰিমনে?

নোৱাৰে। আপুনি ৰিফাণ্ডৰ বাবে কেৱল নিম্নলিখিত একাউণ্টবোৰহে পূৰ্ব-বৈধ কৰিব পাৰে:

  • সঞ্চয় বেংক একাউণ্ট,
  • চলিত একাউণ্ট,
  • কেছ ক্ৰেডিট একাউণ্ট,
  • অʼভাৰ ড্ৰাফ্ট একাউণ্ট,
  • NRO একাউণ্ট।

যদি আপুনি আন যিকোনো একাউণ্টৰ প্ৰকাৰ পূৰ্ব-বৈধ কৰাৰ চেষ্টা কৰে তেন্তে বেংক বৈধকৰণ বিফল হ'ব, আৰু ছিষ্টেমে এটা অবৈধ একাউণ্ট ত্ৰুটি প্ৰদৰ্শন কৰিব।

9. যদি মই বেংকৰ সৈতে পঞ্জীভুক্ত মোৰ ম'বাইল নম্বৰ / ইমেইল ID সলনি কৰোঁ, যিটো মই ইতিমধ্যে পূৰ্ব-বৈধ কৰিছোঁ, তেন্তে কি হ'ব?

এনে ক্ষেত্ৰত, আপুনি ! সতৰ্কীকৰণ চিহ্ন দেখিবলৈ পাব, যিটো আপোনাৰ যোগ কৰা বেংক একাউণ্ট শাখাত আপোনাৰ অমিল হোৱা যোগাযোগৰ বিৱৰণ (ম'বাইল নম্বৰ / ইমেইল ID) কাষত দেখুৱাব। যদি আপুনি সেই বেংক একাউণ্টটো EVC-সক্ষম কৰিব বিচাৰে, তেন্তে আপুনি বেংকৰ সৈতে পঞ্জীভুক্ত আপোনাৰ বিৱৰণ মিলাবলৈ ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত আপোনাৰ যোগাযোগৰ বিৱৰণ আপডেট কৰিব লাগিব বা আপোনাৰ ই-ফাইলিং পঞ্জীভুক্ত ম’বাইল/ইমেইলৰ দৰে একেদৰে বেংকৰ ফালৰ পৰা ম’বাইল/ইমেইল আপডেট কৰিব লাগিব। বিৱৰণ আপডেট কৰাৰ পিছত, আপোনাৰ বেংক একাউণ্ট পুনৰ বৈধ কৰক।

10. মই মোৰ বিৱৰণ দাখিল কৰাৰ পিছত মোৰ বেংক একাউণ্টটো পূৰ্ব-বৈধ কৰিবলৈ কিমান সময় লাগে?

পূৰ্ব-বৈধকৰণ প্ৰক্ৰিয়াটো স্বয়ংক্ৰিয় হয়‌। আপোনাৰ অনুৰোধ দাখিল কৰাৰ পিছত, ইয়াক আপোনাৰ বেংকলৈ প্ৰেৰণ কৰা হয়। আপোনাৰ ই-ফাইলিং একাউণ্টত বৈধকৰণৰ স্থিতি 10 - 12টা কৰ্মদিনৰ ভিতৰত আপডেট কৰি দিয়া হয়।