search-openmobilesearch
Do not have an account?
Already have an account?

1. মই একাধিক ডিমেট একাউণ্টৰ বাবে EVC সক্ষম কৰিব পাৰিমনে?
নোৱাৰে। যিকোনো সময়তে EVC কেৱল এটা ডিমেট একাউণ্টৰ বাবে সক্ষম কৰিব পাৰি। যদি আপুনি অন্য এটা ডিমেট একাউণ্টৰ বাবে EVC সক্ষম কৰিবলৈ চেষ্টা কৰে, তেন্তে আপুনি বিদ্যমান একাউণ্টৰ বাবে EVC বিকল্প নিষ্ক্ৰিয় কৰাৰ বাবে এটা বাৰ্তা লাভ কৰিব। আপুনি বৰ্তমানৰ একাউণ্টৰ বাবে EVC বিকল্প নিষ্ক্ৰিয় কৰাৰ পাছত আপুনি ইয়াক অন্য একাউণ্টৰ বাবে সক্ষম কৰিব পাৰিব।

2. ডিমেট একাউণ্ট এটা যোগ কৰাৰ পূৰ্ব আৱশ্যকীয়তাসমূহ কি কি?
এটা ডিমেট একাউণ্ট যোগ কৰিবলৈ:

  • আপুনি ই-ফাইলিং প’ৰ্টেলত পঞ্জীভুক্ত ব্যৱহাৰকাৰী হ’ব লাগিব
  • আপোনাৰ PAN-ৰ সৈতে লিংক হৈ থকা NSDL বা CDSL-ত এটা বৈধ ডিমেট একাউণ্ট থাকিব লাগিব
  • NSDL ডিপ’জিটৰী প্ৰকাৰৰ বাবে, আপোনাৰ এটা DP ID আৰু ক্লায়েণ্ট ID থাকিব লাগিব
  • CSDL ডিপ’জিটৰী প্ৰকাৰৰ বাবে, আপোনাৰ এটা ডিমেট একাউণ্ট নম্বৰ থাকিব লাগিব
  • OTP নম্বৰ লাভ কৰিবলৈ আপোনাৰ ডিমেট একাউণ্টৰ সৈতে লিংক হৈ থকা এটা বৈধ মʼবাইল নম্বৰ বা ইমেইল ID থাকিব লাগিব

3. যদি মই ডিপ’জিটৰীৰ দ্বাৰা ইতিমধ্যেই সত্যাপিত কৰা ডিমেট বিৱৰণৰ সৈতে লিংক হৈ থকা মোৰ ম’বাইল নম্বৰ/ইমেইল ID সলনি কৰোঁ তেন্তে কি হ’ব?
এনে অৱস্থাত, আপুনি আপোনাৰ যোগ কৰা ডিমেট একাউণ্ট পৃষ্ঠাত প্ৰাসংগিক মʼবাইল নম্বৰ/ইমেইল ID-ৰ কাষত এটা "!" সতৰ্কবাণী চিহ্ন দেখিব। আপোনাক ই-ফাইলিং প’ৰ্টেলত ডিপ’জিটৰীত পঞ্জীয়ন কৰা আপোনাৰ বিৱৰণৰ সৈতে মিলাবলৈ আপোনাৰ যোগাযোগৰ বিৱৰণ আপডেট কৰিবলৈ পৰামৰ্শ দিয়া হ’ব।

4. মোৰ ডিমেট একাউণ্টৰ বাবে বৈধকৰণ বিফল হʼল বুলি কোৱাৰ ক্ষেত্ৰত মই কি কৰিব লাগিব?
বৈধকৰণ বিফল হ'লে, গ্ৰহণ কৰিবলগীয়া পদক্ষেপৰ সৈতে বিফলতাৰ কাৰণ জনোৱা এটা বাৰ্তা স্ক্ৰীনত ওলাব। আপুনি পুনৰ বৈধ কৰিব পাৰে, বিৱৰণ আপডেট কৰিব পাৰে আৰু পুনৰ অনুৰোধ দাখিল কৰিব পাৰে।

5. PAN অনুসৰি মোৰ নাম ডিমেট একাউণ্টৰ মোৰ নামৰ সৈতে মিলা নাই যাৰ বাবে মই মোৰ ডিমেট একাউণ্টটো বৈধকৰণ কৰিবলৈ সক্ষম হোৱা নাই। মই কি কৰা উচিত?
যদি নামৰ অমিল থাকে, PAN অনুসৰি নামটো আপডেট কৰিবলৈ ডিপ’জিটৰীৰ সৈতে যোগাযোগ কৰক। আপডেট হোৱাৰ পিছত, আপুনি মোৰ ডিমেট একাউণ্ট পুনৰ বৈধ কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰিব পাৰে, বিৱৰণ আপডেট কৰিব পাৰে আৰু বৈধকৰণৰ বাবে অনুৰোধ দাখিল কৰিব পাৰে।

6. আয়কৰ প'ৰ্টেলৰ জৰিয়তে মোৰ ডিমেট একাউণ্ট সক্ৰিয় কৰাৰ উদ্দেশ্যটো কি?
যদি আপুনি আপোনাৰ ডিমেট একাউণ্ট সক্ৰিয় কৰে, তেন্তে আপুনি ইয়াক ৰিটাৰ্ণ/প্ৰপত্ৰসমূহৰ ই-সত্যাপন কৰা, ই-কাৰ্যবাহী, ৰিফাণ্ড পুনঃজাৰীকৰণ, পাছৱৰ্ড ৰিছেট কৰা আৰু আপোনাৰ ডিমেট একাউণ্টৰ সৈতে লিংক হৈ থকা প্ৰমাণিত মʼবাইল নম্বৰ/ইমেইল ID-ত প্ৰেৰণ কৰা OTP ব্যৱহাৰ কৰি ই-ফাইলিং প’ৰ্টেললৈ সুৰক্ষিত ল’গইনৰ বাবে ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে।

7. ই-ফাইলিং প’ৰ্টেলত থকা মোৰ যোগাযোগৰ বিৱৰণ মোৰ ডিমেট একাউণ্টৰ সৈতে লিংক কৰা যোগাযোগৰ বিৱৰণতকৈ পৃথক হয়। মোৰ বাবে একে যোগাযোগৰ বিৱৰণ থকাটো বাধ্যতামূলক নেকি?
নহয়। আপোনাৰ ডিমেট একাউণ্টৰ সৈতে লিংক কৰা যোগাযোগৰ বিৱৰণ ই-ফাইলিং প’ৰ্টেলত পঞ্জীয়ন কৰা আপোনাৰ যোগাযোগৰ বিৱৰণৰ সৈতে মিলাকৈ আপডেট কৰাটো আপোনাৰ বাবে বাধ্যতামূলক নহয়।

8. মোৰ ডিমেট একাউণ্টৰ বাবে EVC সক্ষম কৰাৰ পিছত মই মোৰ ই-ফাইলিং একাউণ্টত মোৰ প্ৰাথমিক যোগাযোগৰ বিৱৰণ সলনি বা আপডেট কৰিব পাৰোঁনে?
হয়, আপুনি EVC সক্ষম কৰাৰ পিছত আপোনাৰ প্ৰাথমিক যোগাযোগৰ বিৱৰণ সলনি কৰিব পাৰে। আপুনি আপোনাৰ ডিমেট একাউণ্টৰ সৈতে সত্যাপিত আৰু লিংক কৰা ম'বাইল নম্বৰ/ইমেইল ID-ত EVC প্ৰাপ্ত কৰিব।