search-openmobilesearch
Do not have an account?
Already have an account?

1. অৱলোকন


বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি সেৱাই ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত পঞ্জীয়নভুক্ত সকলো ব্যৱহাৰকাৰীক ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত এটা বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি চাবলৈ আৰু / বা দাখিল কৰিবলৈ, আৰু য'তেই প্ৰযোজ্য বকেয়া দাবী পৰিশোধ কৰিবলৈ অনুমতি দিয়ে। এই সেৱাৰ সহায়ত, আপুনি বকেয়া কৰ দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি দাখিল কৰিব পাৰে যিবোৰৰ উত্থাপন কৰিছে:

  • কেন্দ্ৰীভূত প্ৰক্ৰিয়াকৰণ কেন্দ্ৰ; অথবা
  • মূল্যাংকন বিষয়া

2. এই সেৱা লাভ কৰাৰ বাবে পূৰ্ব আৱশ্যকীয়তাসমূহ

  • বৈধ ব্যৱহাৰকাৰী ID আৰু পাছৱৰ্ডৰ সৈতে ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত পঞ্জীভুক্ত ব্যৱহাৰকাৰী

3. পৰ্যায়ক্ৰমিক নিৰ্দেশনা

3.1. বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি দিয়ক (কৰদাতাৰ বাবে)

পদক্ষেপ 1: আপোনাৰ ব্যৱহাৰকাৰী ID আৰু পাছৱৰ্ডৰ সৈতে ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত ল'গ ইন কৰক।

পদক্ষেপ 1


পদক্ষেপ 2: আপোনাৰ ডেছবোৰ্ডত, আপোনাৰ বকেয়া দাবীসমূহৰ এখন তালিকা চাবলৈ স্থগিত কাৰ্যসমূহ > বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি বিকল্পত ক্লিক কৰক।

পদক্ষেপ 2



টোকা: যদি আপুনি দাবী পৰিশোধ কৰিব বিচাৰে, তেন্তে আপুনি এতিয়াই পৰিশোধ কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰি এটা দাবী পৰিশোধ কৰিব পাৰে। আপোনাক কৰৰ ই-পে পৃষ্ঠালৈ লৈ যোৱা হ’ব য’ত আপুনি কৰ পৰিশোধ কৰিব পাৰিব।
 

পদক্ষেপ 2



পদক্ষেপ 3: বকেয়া পৰিমাণৰ প্ৰতি সঁহাৰি পৃষ্ঠাত, এটা বকেয়া দাবীৰ সঁহাৰি দাখিল কৰিবলৈ সঁহাৰি দাখিল কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

পদক্ষেপ 3


পৰিস্থিতিৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰি, আপুনি প্ৰাসংগিক অংশলৈ যাব পাৰে:

যদি দাবী শুদ্ধ হয়‌ আৰু আপুনি ইতিমধ্যে পৰিশোধ কৰা নাই শাখা 3.1 (A) চাওক
যদি দাবী শুদ্ধ হয়‌ আৰু আপুনি ইতিমধ্যে পৰিশোধ কৰিছে শাখা 3.1 (B) চাওক
যদি আপুনি দাবীৰ সৈতে অসন্মত (সম্পূৰ্ণ বা আংশিকভাৱে) শাখা 3.1 (C) চাওক


টোকা: আপুনি দাখিল কৰা সকলো সঁহাৰি চাবলৈ, বকেয়া পৰিমাণৰ প্ৰতি সঁহাৰি পৃষ্ঠাত, বিশেষ দাবীৰ বিপৰীতে চাওক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

3.1 (A) যদি দাবী শুদ্ধ হয় আৰু আপুনি ইতিমধ্যে পৰিশোধ কৰা নাই তেন্তে সঁহাৰি দাখিল কৰক

পদক্ষেপ 1: বকেয়া পৰিমাণৰ প্ৰতি সঁহাৰি পৃষ্ঠাত, দাবী শুদ্ধ হয়‌ বিকল্প আৰু দায়লুপ্তি নিৰ্বাচন কৰক এবাৰ আপুনি সঁহাৰিটো দাবী শুদ্ধ হয়‌ বুলি দাখিল কৰিলে, তাৰ পিছত আপুনি দাবীৰ সৈতে অসন্মত হʼব নোৱাৰে।

পদক্ষেপ 2: একেটা পৃষ্ঠাতে, এতিয়ালৈ পৰিশোধ কৰা নাই বিকল্প নিৰ্বাচন কৰক আৰু এতিয়াই পৰিশোধ কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

পদক্ষেপ 1


টোকা: আপোনাক কৰৰ ই-পে পৃষ্ঠালৈ লৈ যোৱা হ’ব য’ত আপুনি কৰ পৰিশোধ কৰিব পাৰিব।


সফল পৰিশোধত, লেনদেন ID-ৰ সৈতে এটা সফল বাৰ্তা প্ৰদৰ্শিত হয়। অনুগ্ৰহ কৰি ভৱিষ্যতৰ প্ৰসংগৰ বাবে লেনদেন ID-ৰ এটা টোকা ৰাখক।

পদক্ষেপ 3

 

3.1 (B) যদি দাবী শুদ্ধ হয় আৰু আপুনি ইতিমধ্যে পৰিশোধ কৰিছে তেন্তে সঁহাৰি দাখিল কৰক


পদক্ষেপ 1: বকেয়া পৰিমাণৰ প্ৰতি সঁহাৰি পৃষ্ঠাত, দাবী শুদ্ধ হয়‌ বিকল্প আৰু দায়লুপ্তি নিৰ্বাচন কৰক এবাৰ আপুনি সঁহাৰিটো দাবী শুদ্ধ হয়‌ বুলি দাখিল কৰিলে, তাৰ পিছত আপুনি দাবীৰ সৈতে অসন্মত হʼব নোৱাৰে।

পদক্ষেপ 1


পদক্ষেপ 2: হয়, ইতিমধ্যে পৰিশোধ কৰা হৈছে আৰু চালানৰ CIN আছে বাছনি কৰক।চালানৰ বিৱৰণ যোগ কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

পদক্ষেপ 2


পদক্ষেপ 3: চালানৰ বিৱৰণ যোগ কৰিবলৈ পৰিশোধৰ ধৰণ (গণ্য শীৰ্ষ) নিৰ্বাচন কৰক, চালানৰ পৰিমাণ, BSR কোড, ক্ৰমিক নম্বৰ প্ৰবিষ্ট কৰক আৰু পৰিশোধৰ তাৰিখ নিৰ্বাচন কৰক।চালানৰ প্ৰতিলিপি (PDF) আপলোড কৰিবলৈ এটাচ্চমেণ্ট বিকল্পত ক্লিক কৰক আৰু ছেভ কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

পদক্ষেপ 3


টোকা:

  • এটা এটাচ্চমেণ্টৰ সৰ্বাধিক আকাৰ 5 MB হ'ব লাগিব।
  • যদি আপোনাৰ আপলোড কৰিবলৈ একাধিক নথিপত্ৰ আছে, সেইবোৰ একেলগে এটা জিপ কৰা ফোল্ডাৰত ৰাখক আৰু ফোল্ডাৰটো আপলোড কৰক। এটা জিপ কৰা ফোল্ডাৰত থকা সকলো এটাচ্চমেণ্টৰ সৰ্বাধিক আকাৰ 50 MB হ'ব লাগে।


পদক্ষেপ 4: সঁহাৰি আৰু প্ৰবিষ্ট কৰা চালানৰ বিৱৰণ দাখিল কৰিবলৈ চালানৰ বিৱৰণ প্ৰৱিষ্ট কৰাৰ পিছত দাখিল কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

পদক্ষেপ 4


সফল বৈধকৰণত, লেনদেন ID-ৰ সৈতে এটা সফল বাৰ্তা প্ৰদৰ্শিত হয়। অনুগ্ৰহ কৰি ভৱিষ্যতৰ প্ৰসংগৰ বাবে লেনদেন ID-ৰ এটা টোকা ৰাখক।

পদক্ষেপ 5

 

3.1 (C) যদি আপুনি দাবীৰ সৈতে অসন্মত (সম্পূৰ্ণ বা আংশিকভাৱে) তেন্তে সঁহাৰি দাখিল কৰক


পদক্ষেপ 1: বকেয়া পৰিমাণৰ প্ৰতি সঁহাৰি পৃষ্ঠাত, দাবীৰ সৈতে অসন্মত (সম্পূৰ্ণ বা আংশিকভাৱে) বিকল্প নিৰ্বাচন কৰক। কাৰণ যোগ কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

পদক্ষেপ 1


পদক্ষেপ 2: আপোনাৰ অসম্মতিৰ কাৰণ(সমূহ) নিৰ্বাচন কৰিবলৈ, বিকল্পসমূহৰ পৰা নিৰ্বাচন কৰক আৰু প্ৰয়োগ কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক। (আপুনি এটা বা অধিক বিকল্প বাছনি কৰিব পাৰে।)

পদক্ষেপ 2পদক্ষেপ 2


পদক্ষেপ 3: আপোনাৰ অসম্মতিৰ উপযুক্ত কাৰণ নিৰ্বাচন কৰাৰ পিছত, আপুনি বকেয়া পৰিমাণৰ প্ৰতি সঁহাৰি পৃষ্ঠাত পদক্ষেপ 2-ত তালিকাভুক্ত কৰা প্ৰতিটো কাৰণ নিৰ্বাচন কৰক আৰু প্ৰতিটো কাৰণৰ বাবে উপযুক্ত বিৱৰণ দিয়ক।

পদক্ষেপ 3


টোকা: আপুনি বিৱৰণ দাখিল কৰা কাৰণৰ বিপৰীতে সম্পূৰ্ণ হৈছে স্থিতি প্ৰদৰ্শিত হ'ব।

পদক্ষেপ 4: পদক্ষেপ 2-ত তালিকাভুক্ত সকলো কাৰণৰ বাবে বিৱৰণ দাখিল কৰাৰ পিছত, পৰিশোধৰ সাৰাংশত উপলব্ধ বকেয়া পৰিমাণ পৰিশোধ কৰিবলৈ এতিয়াই পৰিশোধ কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক (যদি আপুনি আংশিকভাৱে অসন্মত)।

পদক্ষেপ 4


টোকা: আপোনাক কৰৰ ই-পে পৃষ্ঠালৈ লৈ যোৱা হ’ব য’ত আপুনি কৰ পৰিশোধ কৰিব পাৰিব।

পদক্ষেপ 5: পৰিশোধ কৰাৰ পিছত আপোনাক বকেয়া পৰিমাণৰ প্ৰতি সঁহাৰি পৃষ্ঠালৈ লৈ যোৱা হ’ব, আপোনাৰ সঁহাৰি দাখিল কৰিবলৈ দাখিল কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

পদক্ষেপ 5


পদক্ষেপ 6: আপোনাৰ দাখিলকৰণ নিশ্চিত কৰিবলৈ নিশ্চিত কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

পদক্ষেপ 6


সফলভাৱে দাখিল কৰাৰ পিছত, লেনদেন ID-ৰ সৈতে এটা সফল বাৰ্তা প্ৰদৰ্শিত হয়। অনুগ্ৰহ কৰি ভৱিষ্যতৰ প্ৰসংগৰ বাবে লেনদেন ID-ৰ এটা টোকা ৰাখক।

পদক্ষেপ 7

 


3.2. দাখিল কৰা সঁহাৰি চাওক (কৰদাতাৰ বাহিৰে আনৰ বাবে)

পদক্ষেপ 1: বৈধ ব্যৱহাৰকাৰী ID আৰু পাছৱৰ্ড ব্যৱহাৰ কৰি ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত লগ ইন কৰক।

পদক্ষেপ 1


পদক্ষেপ 2: আপোনাৰ ডেছবোৰ্ডত, সেৱা > বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰিত ক্লিক কৰক।

পদক্ষেপ 3: বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি পৃষ্ঠাত, কৰদাতাৰ PAN(আপোনাৰ ক্লায়েণ্ট) প্ৰবিষ্ট কৰক আৰু অনুসন্ধান কৰক ক্লিক কৰক।

পদক্ষেপ 3



টোকা: আপুনি মূল্যায়ন বছৰ বা DIN-ৰ ওপৰত ভিত্তি কৰি অনুসন্ধান কৰিব পাৰে।

পদক্ষেপ 4: আপুনি পদক্ষেপ 3-ত যাৰ PAN প্ৰবিষ্ট কৰিছিল সেই কৰদাতাজনে দাখিল কৰা সঁহাৰিৰ তালিকাৰ পৰা কৰদাতাজনে দাখিল কৰা সঁহাৰি চাবলৈ বিশেষ জাননীখনত চাওক ক্লিক কৰক।

পদক্ষেপ 4


পদক্ষেপ 5: বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰিৰ বিৱৰণ প্ৰদৰ্শিত হ’ব। পূৰ্বৰ পৃষ্ঠালৈ উভতি যাবলৈ ঠিক আছেত ক্লিক কৰক।

 

4. সম্পৰ্কিত বিষয়সমূহ