1. মই কিয় বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি দাখিল কৰিব লাগে ?
আয়কৰ বিভাগে আপোনাৰ PAN-ৰ বিৰুদ্ধে কিছুমান বকেয়া কৰ দাবী বিচাৰি পাব পাৰে। উল্লেখিত দাবীটো শুদ্ধ হয়নে নহয় সেয়া নিশ্চিত কৰিবলৈ আপোনাক সঁহাৰি দিয়াৰ সুযোগ দিয়া হৈছে। যদি আপুনি ইয়াৰ প্ৰতি সঁহাৰি নিদিয়ে, দাবী নিশ্চিত কৰা হ'ব আৰু আপোনাৰ ৰিফাণ্ডৰ বিপৰীতে মিলোৱা হ'ব (যদি আছে) বা আপোনাৰ PAN-ৰ বিপৰীতে পৰিশোধযোগ্য দাবী হিচাপে দেখুৱা হ'ব ( যদি কোনো ৰিফাণ্ড বাকী নাই তেনে ক্ষেত্ৰত)।
2. মোৰ PAN-ৰ বিৰুদ্ধে কোনো বকেয়া দাবী আছে নে নাই মই কেনেকৈ জানিম?
ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলৰ জৰিয়তে কোনো ধৰণৰ দাবী বাকী আছেনে নাই পৰীক্ষা কৰিব পাৰিব। ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত লগ ইন কৰক আৰু স্থগিত কাৰ্য>বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি ক্লিক কৰক আৰু আপোনাক বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি পৃষ্ঠালৈ লৈ যোৱা হ'ব। যদি আপোনাৰ PAN-ৰ বিৰুদ্ধে দাবী বাকী আছে, তেন্তে অতীতৰ / বৰ্তমানৰ বকেয়া প্ৰতিটো দাবীৰ বিপৰীতে বৰ্তমানৰ স্থিতি স্থগিত পৰিশোধ / সঁহাৰি হিচাপে আপডেট কৰা হ’ব। সেই অনুসৰি, আপুনি এতিয়াই পৰিশোধ কৰক / সঁহাৰি দাখিল কৰক ক্লিক কৰিব পাৰে। ইয়াৰ উপৰিও, ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত পঞ্জীয়ন কৰা আপোনাৰ ইমেইল ID আৰু মʼবাইল নম্বৰত আপুনি এটা বাৰ্তা লাভ কৰিব।
3. বকেয়া দাবীৰ পৰিমাণৰ সৈতে অসন্মত হʼলে কি কৰিব পাৰো?
আপুনি দাবীৰ সৈতে অসন্মত (সম্পূৰ্ণ বা আংশিকভাৱে) নিৰ্বাচন কৰিব পাৰে। আপুনি বিকল্পটো নিৰ্বাচন কৰাৰ পিছত, আপুনি দাবীৰ পৰিমাণৰ সৈতে অসন্মত থকা কাৰণৰ তালিকাৰ পৰা কাৰণ নিৰ্বাচন কৰিব লাগিব। আপুনি তালিকাৰ পৰা নিৰ্বাচন কৰাৰ পিছত, আপুনি আপোনাৰ সঁহাৰি দাখিল কৰাৰ আগতে প্ৰতিটো কাৰণৰ বাবে বিৱৰণ দিব লাগিব।যদি আপুনি দাবীৰ সৈতে আংশিকভাৱে অসন্মত হয়, তেন্তে আপুনি দাবীৰ সেই অংশটোৰ পৰিশোধ কৰিব লাগে যিটো মীমাংসিত (অৰ্থাৎ যিটোৰ সৈতে আপুনি সন্মত) হয়।
4. বকেয়া দাবীৰ সৈতে অসম্মতিৰ কাৰণ তালিকাভুক্ত নহ’লে মই কি কৰিব পাৰো?
আপুনি দাবীৰ সৈতে অসন্মত (সম্পূৰ্ণ বা আংশিকভাৱে) নিৰ্বাচন কৰাৰ পিছত কাৰণ হিচাপে অন্যান্য নিৰ্বাচন কৰিব পাৰে। নিৰ্বাচনৰ পিছত, আপুনি আপোনাৰ কাৰণৰ বাবে বিৱৰণ আৰু উল্লেখিত কাৰণৰ অধীনত প্ৰদান নকৰা প্ৰযোজ্য ধনৰাশি প্ৰবিষ্ট কৰিব পাৰে।
5. মই দাখিল কৰা পূৰ্বৰ সঁহাৰিবোৰ ক'ত চাব পাৰিম?
আপুনি ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত লগ ইন কৰাৰ পিছত, স্থগিত কাৰ্য> বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি ক্লিক কৰক আৰু আপুনি বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি পৃষ্ঠাত যাব। অতীত আৰু বৰ্তমানৰ বকেয়া দাবীৰ তালিকাৰ মাজত বিশেষ দাবীৰ বিপৰীতে চাওকত ক্লিক কৰক। আপুনি কেৱল সেই দাবীসমূহৰ বাবে চাওক বিকল্প চাব পাৰিব যাৰ বাবে আপুনি ইতিমধ্যে অন্ততঃ এটা সঁহাৰি দাখিল কৰিছে।
6. বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি পৃষ্ঠাত কাৰণ নিৰ্বাচন কৰাৰ সময়ত মই এই বাৰ্তাটো পাইছো - মূল্যায়ন বৰ্ষৰ বাবে সংশোধিত/শুধৰোৱা ৰিটাৰ্ণৰ বাবে কোনো ৰেকৰ্ড পোৱা নগ'ল। মই কি কৰিব পাৰো?
অনুগ্ৰহ কৰি পুনৰ চেষ্টা কৰক। যদি সমস্যাটো অব্যাহত থাকে, তেন্তে অনুগ্ৰহ কৰি আপোনাৰ শুধৰোৱা / সংশোধিত ৰিটাৰ্ণৰ অনুৰোধ দাখিল কৰাৰ পিছত প্ৰাপ্ত স্বীকৃতি নং বৈধ কৰক।
7. বকেয়া কৰ দাবী কেনেকৈ পৰিশোধ কৰিম?
আপুনি ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলৰ জৰিয়তে আপোনাৰ আয়কৰ দাবীৰ পৰিশোধ তলত দিয়া ধৰণে কৰিব পাৰে:
- বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি পৃষ্ঠাত সংশ্লিষ্ট DRN (দাবী ৰেফাৰেঞ্চ নম্বৰ)ৰ বাবে এতিয়াই পৰিশোধ কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰি পোনপটীয়াকৈ কৰ পৰিশোধ কৰক; অথবা
- বকেয়া দাবীৰ প্ৰতি সঁহাৰি দাখিল কৰাৰ সময়ত এতিয়াই পৰিশোধ কৰক বিকল্প ব্যৱহাৰ কৰি (যদি আপুনি বকেয়া দাবীৰ সৈতে সন্মত হয় বা আপুনি আংশিকভাৱে সন্মত হয়)।
8 মই কি কি বিভিন্ন উপায়েৰে পৰিশোধ কৰিব পাৰো?
আপুনি ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলৰ জৰিয়তে পৰিশোধ কৰিব পাৰিব।কৰ পৰিশোধ কৰিবলৈ আপুনি তলত দিয়া অনলাইন পদ্ধতিসমূহ ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে:
- নেট বেংকিং; অথবা
- ডেবিট কাৰ্ড; অথবা
- পেমেণ্ট গেটৱে (অকৰ্তৃত্বশীল বেংকৰ ক্ৰেডিট কাৰ্ড/ডেবিট কাৰ্ড/অকৰ্তৃত্বশীল বেংকৰ নেট বেংকিং/UPI ব্যৱহাৰ কৰি)
কৰ পৰিশোধ কৰিবলৈ আপুনি তলত দিয়া অফলাইন পদ্ধতিসমূহ ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে:
- NEFT / RTGS (সৃষ্টি কৰা বাধ্যতামূলক প্ৰপত্ৰ বেংকত দাখিল কৰিব পাৰি বা নেট-বেংকিং ব্যৱহাৰ কৰি অনলাইন ট্ৰেন্সফাৰৰ বাবে ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰি); অথবা
- কাউণ্টাৰত পৰিশোধ কৰক (নগদ ধন / চেক / ডিমাণ্ড ড্ৰাফ্টৰ জৰিয়তে)।
অধিক জানিবলৈ অনলাইন পৰিশোধ কৰক আৰু অফলাইন পৰিশোধ কৰক ইউজাৰ মেনুৱেল চাওক।
9. সংলগ্ন কৰিবলগীয়া চালানৰ প্ৰতিলিপিটো মোৰ হাতত নাথাকিলে কি হ’ব? মই এইটো কʼত বিচাৰি পাম ?
আপুনি নেট বেংকিং ব্যৱহাৰ কৰি বা বেংকৰ শাখালৈ গৈ আপোনাৰ সংশ্লিষ্ট বেংক একাউণ্টৰ পৰা আপোনাৰ চালান পুনৰ প্ৰিণ্ট / পুনঃ সৃষ্টি কৰিব পাৰে।