search-openmobilesearch
Do not have an account?
Already have an account?

1. অৱলোকন

নিৰ্ধাৰণ বিষয়া (AO)-ৰ আদেশত অসন্তুষ্ট হোৱা যিকোনো মূল্যায়নকাৰী / কৰ্তনকাৰীৰ বাবে প্ৰপত্ৰ 35 ব্যৱহাৰৰ বাবে উপলব্ধ হয়। এনে ক্ষেত্ৰত, প্ৰপত্ৰ 35 ব্যৱহাৰ কৰি যুটীয়া আয়ুক্ত (আপীল) বা আয়কৰ আয়ুক্তৰ (আপীল) আগত AOৰ আদেশৰ বিৰুদ্ধে আপীল দাখিল কৰিব পাৰি।

যিসকল ব্যক্তিৰ বাবে আয়ৰ ৰিটাৰ্ণ ই-ফাইলিং বাধ্যতামূলক তেওঁলোকৰ বাবে প্ৰপত্ৰ 35-ৰ ই-ফাইলিং বাধ্যতামূলক কৰা হৈছে।যিসকল ব্যক্তিৰ বাবে আয়ৰ ৰিটাৰ্ণ ই-ফাইলিং কৰাটো বাধ্যতামূলক নহয়, তেওঁলোকে প্ৰপত্ৰ 35 ইলেকট্ৰনিকভাৱে অথবা কাগজৰ ৰূপত দাখিল কৰিব পাৰে। আপীল স্মাৰকপত্ৰ, তথ্যৰ বিবৃতি আৰু আপীলৰ ভিত্তিৰ সৈতে এটা আপীল দাখিল কৰিব লাগিব আৰু ইয়াৰ সৈতে আপীল কৰা আদেশৰ প্ৰতিলিপি আৰু দাবীৰ জাননী থাকিব লাগে।

2. এই সেৱা লাভ কৰাৰ বাবে পূৰ্ব আৱশ্যকীয়তা

• বৈধ ব্যৱহাৰকাৰী ID আৰু পাছৱৰ্ডৰ সৈতে ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত পঞ্জীভুক্ত ব্যৱহাৰকাৰী
• PAN আৰু আধাৰ লিংক হৈ আছে (পৰামৰ্শনীয়)
• ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত পঞ্জীয়ন কৰা বৈধ ডিজিটেল স্বাক্ষৰ প্ৰমাণপত্ৰ (DSC), যিটোৰ ম্যাদ উকলি যোৱা নাই, যদিহে DSC ব্যৱহাৰ কৰি আয়ৰ ৰিটাৰ্ণ পৰীক্ষা কৰাটো প্ৰয়োজনীয় আন যিকোনো ক্ষেত্ৰত, EVCৰ প্ৰয়োজন।

3. প্ৰপত্ৰৰ সবিশেষ

3.1 উদ্দেশ্য

যদি আপুনি আপোনাৰ AO-এ গৃহীত কৰা আদেশত সন্তুষ্ট নহয় আৰু কোনো ধৰণৰ সংযোজন, অগ্ৰাহ্য, লাভালাভ হ্ৰাস, ৰেহাই, বা লোকচানৰ লাভালাভৰ সন্দৰ্ভত অসন্তুষ্ট হয়, তেন্তে আপুনি প্ৰপত্ৰ 35 ব্যৱহাৰ কৰি যুটীয়া আয়ুক্ত (আপীল) বা আয়কৰ আয়ুক্তৰ (আপীল) ওচৰত আপীল দাখিল কৰিব পাৰে..

3.2 কোন ব্যক্তিয়ে ইয়াৰ ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে?

যিকোনো কৰদাতা/ কৰ্তনকাৰীয়ে প্ৰপত্ৰ 35 ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে। প্ৰতিটো আপীলৰ সৈতে এটা আপীল মাচুল পৰিশোধ কৰা হয় যিটো প্ৰপত্ৰ 35 দাখিল কৰাৰ আগতে পৰিশোধ কৰিব লাগে। আপীল মাচুলৰ পৰিমাণ AO গৰাকীয়ে গণনা বা মূল্যায়ন কৰা মুঠ উপাৰ্জনৰ ওপৰত নিৰ্ভৰশীল।

4. প্ৰপত্ৰৰ এক অৱলোকন

প্ৰপত্ৰ 35-ত নটা শাখা আছে যিবোৰ আপুনি প্ৰপত্ৰখন দাখিল কৰাৰ আগতে পূৰণ কৰিব লাগিব। এইবোৰ হ'ল:

  • প্ৰাথমিক তথ্য
  • যি আদেশৰ বিৰুদ্ধে আপীল ফাইল কৰা হৈছে
  • স্থগিত আপীল
  • আপীলৰ বিৱৰণ
  • পৰিশোধিত কৰৰ বিৱৰণ
  • তথ্য, আপীলৰ ভিত্তি আৰু অতিৰিক্ত প্ৰমাণৰ বিবৃতি
  • আপীল ফাইল কৰাৰ বিৱৰণ
  • এটাচ্চমেণ্ট
  • প্ৰমাণীকৰণ প্ৰপত্ৰ
4.1


4.1 প্ৰাথমিক তথ্য

মৌলিক তথ্য পৃষ্ঠা হৈছে য'ত আপুনি PAN আৰু যোগাযোগৰ বিৱৰণসহ আপোনাৰ ব্যক্তিগত তথ্য সমীক্ষা কৰিব পাৰে। যোগাযোগৰ বিৱৰণ প্ৰপত্ৰত পূৰ্ব-পূৰ্ণ হৈ থাকে।

02


4.2 যি আদেশৰ বিপৰীতে আপীল ফাইল কৰা হৈছে

অৰ্ডাৰত যাৰ বিৰুদ্ধে আপীল ফাইল কৰা হৈছে পৃষ্ঠাত, মূল্যায়ন বছৰ বাছনি কৰক আৰু প্ৰয়োজনীয় আদেশৰ বিৱৰণ প্ৰদান কৰক।

03


4.3 স্থগিত আপীল

স্থগিত আপীল শাখাই আপোনাৰ পূৰ্বৱৰ্তী মূল্যায়ন বৰ্ষ (AY)ৰ স্থগিত আপীলৰ (যদিহে থাকে) তথ্য প্ৰদান কৰে। আপোনাৰ ওচৰত প্ৰয়োজন অনুসৰি তথ্যবোৰ পুনৰীক্ষণ আৰু সম্পাদনা কৰাৰ সুযোগ থাকে।

04

4.4 আপীলৰ বিৱৰণ

আপীলৰ বিৱৰণ পৃষ্ঠাত, আপীলটো আয়কৰ বিভাগে আৰোপ কৰা মূল্যায়ন নে জৰিমনাৰ সৈতে সম্পৰ্কিত সেই বিষয়ে উল্লেখ কৰিব পাৰে।

05

4.5 পৰিশোধিত কৰৰ বিৱৰণ

পৰিশোধিত কৰৰ বিৱৰণ পৃষ্ঠাত আপুনি নিৰ্দিষ্ট AY-ৰ বাবে পৰিশোধিত কৰৰ বিৱৰণ প্ৰদান কৰিব পাৰে।

06


4.6 তথ্য, আপীলৰ ভিত্তি আৰু অতিৰিক্ত প্ৰমাণৰ বিবৃতি

তথ্যৰ বিবৃতি, আপীলৰ ভিত্তি আৰু অতিৰিক্ত প্ৰমাণ পৃষ্ঠাত, আপুনি আপোনাৰ গোচৰৰ তথ্যবোৰ চমু অনুচ্ছেদত আৰু আপুনি কি ভিত্তিত আপীল দাখিল কৰি আছে সেয়া প্ৰদান কৰিব পাৰে।

07


4.7 আপীল ফাইল কৰাৰ বিৱৰণ

আপীল ফাইলিঙৰ বিৱৰণ পৃষ্ঠাত, বিলম্বতাৰ বাবে ক্ষমাৰ অনুৰোধৰ ভিত্তিৰ বিৱৰণ (যদি আপীল ফাইল কৰাত বিলম্ব হৈছিল) আৰু আপীল মাচুল প্ৰদান কৰা হয়।

08

4.8 এটাচ্চমেণ্ট

এই শাখাত, আপীল কৰা আদেশৰ প্ৰতিলিপি, আৰু দাবীৰ জাননী সংলগ্ন কৰক।

09


4.9 প্ৰমাণীকৰণ প্ৰপত্ৰ

প্ৰমাণীকৰণ প্ৰপত্ৰ পৃষ্ঠা হৈছে প্ৰপত্ৰ 35 ফাইল কৰা কৰদাতাৰ এক ঘোষণাপত্ৰ।

10

5. প্ৰবেশ আৰু দাখিল কেনেকৈ কৰিব

আপুনি নিম্নলিখিত পদ্ধতিৰ জৰিয়তে প্ৰপত্ৰ 35 পূৰণ আৰু দাখিল কৰিব পাৰে:
• অনলাইন মোড – ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলৰ জৰিয়তে
• অফলাইন মোড – অফলাইন উপযোগিতাৰ জৰিয়তে

টোকা: অধিক জানিবলৈ অফলাইন উপযোগিতা (বিধিবদ্ধ প্ৰপত্ৰ) ইউজাৰ মেনুৱেল চাওক।

অনলাইন মোডৰ জৰিয়তে প্ৰপত্ৰ 35 পূৰণ আৰু দাখিল কৰিবলৈ নিম্নলিখিত পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰক।

পদক্ষেপ 1: আপোনাৰ ব্যৱহাৰকাৰী ID আৰু পাছৱৰ্ড ব্যৱহাৰ কৰি ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত ল'গইন কৰক..

11

ব্যক্তিগত ব্যৱহাৰকাৰীসকলৰ বাবে, যদি PAN-ৰ সৈতে আধাৰ লিংক কৰা নাই, তেন্তে আপুনি এটা পপ-আপ বাৰ্তা দেখিব যে আপোনাৰ PAN অকাৰ্যকৰী কৰা হৈছে কিয়নো ই আপোনাৰ ই আধাৰৰ সৈতে লিংক নহয়।
PAN-ৰ সৈতে আধাৰ সংযোগ কৰিবলৈ, এতিয়াই লিংক কৰক বুটামত ক্লিক কৰক অন্যথা অব্যাহত ৰাখকত ক্লিক কৰক।

12

পদক্ষেপ 2: আপোনাৰ ডেছবোৰ্ড পৃষ্ঠাত, ই-ফাইল > আয়কৰ প্ৰপত্ৰ > আয়কৰ প্ৰপত্ৰ ফাইল কৰকত ক্লিক কৰক।

13

পদক্ষেপ 3: আয়কৰ প্ৰপত্ৰ ফাইল কৰক পৃষ্ঠাত, প্ৰপত্ৰ 35 বাছনি কৰক। বৈকল্পিকভাৱে, প্ৰপত্ৰখন ফাইল কৰিবলৈ অনুসন্ধান বাকচত প্ৰপত্ৰ 35 প্ৰবিষ্ট কৰক।

14

পদক্ষেপ 4: মূল্যায়ন বৰ্ষ বাছনি কৰক আৰু অব্যাহত ৰাখকত ক্লিক কৰক।

15

পদক্ষেপ 5: ইয়াৰ নিৰ্দেশসমূহ পৃষ্ঠাত, আৰম্ভ কৰোঁ আহক-ত ক্লিক কৰক।

16


পদক্ষেপ 6: প্ৰযোজ্য আদেশৰ প্ৰকাৰ বাছনি কৰক:
a. DIN নোহোৱা এটা আদেশৰ বাবে আপীল কৰক।
b. DIN থকা আদেশৰ বাবে আবেদন কৰক (1 অক্টোবৰ 2019-ৰ পিছত জাৰী কৰা আদেশ)।

17

পদক্ষেপ 6 (a): যদি আপুনি DIN নথকা আদেশৰ বাবে আপীল ফাইল হিচাপে আদেশৰ প্ৰকাৰ বাছনি কৰি আছে, আয়কৰ অধিনিয়মৰ ধাৰা আৰু উপ-ধাৰা বাছনি কৰক, অৰ্ডাৰ নং /DIN, আদেশৰ তাৰিখ, আদেশৰ সেৱাৰ তাৰিখ / দাবীৰ জাননী / ধাৰা 248ৰ অধীনত আপীলৰ ক্ষেত্ৰত কৰ পৰিশোধৰ তাৰিখ প্ৰবিষ্ট কৰক।

18

পদক্ষেপ 6 (b): যদি আপুনি DIN থকা আদেশৰ বাবে আপীল ফাইল হিচাপে আদেশৰ প্ৰকাৰ বাছনি কৰিছে, (1 অক্টোবৰ, 2019ৰ পিছত জাৰী কৰা আদেশ), তেন্তে আপীল দাখিল কৰা আদেশৰ DIN, আয়কৰ অধিনিয়মৰ ধাৰা আৰু উপ-ধাৰা, আদেশৰ তাৰিখ, আদেশ সেৱাৰ তাৰিখ / দাবীৰ জাননী / ধাৰা 248-ৰ অধীনত আপীলৰ ক্ষেত্ৰত কৰ পৰিশোধৰ তাৰিখ বাছনি কৰক।

19

পদক্ষেপ 7: প্ৰপত্ৰ 35 প্ৰদৰ্শন কৰা হৈছে। সকলো প্ৰয়োজনীয় বিৱৰণ পূৰণ কৰক আৰু প্ৰিভিউত ক্লিক কৰক।

20

পদক্ষেপ 8: প্ৰিভিউ পৃষ্ঠাত, বিৱৰণবোৰ সত্যাপন কৰক আৰু ই-সত্যাপন কৰিবলৈ আগুৱাই যাওক-ত ক্লিক কৰক।

21

পদক্ষেপ 9: দাখিল কৰিবলৈ হয়ত ক্লিক কৰক।

22


পদক্ষেপ 10: হয়‌ ক্লিক কৰিলে, আপোনাক ই-সত্যাপন পৃষ্ঠালৈ লৈ যোৱা হʼব।

23

টোকা: যদি আপোনাৰ PAN অকাৰ্যকৰী হৈছে, তেন্তে আপুনি পপ-আপত এটা সতৰ্কবাৰ্তা দেখিব যে কৰদাতাৰ PAN অকাৰ্যকৰী হৈছে কিয়নো ই আধাৰৰ সৈতে লিংক নহয়।

আপুনি এতিয়াই লিংক কৰকত ক্লিক কৰি PAN-ৰ সৈতে আধাৰ লিংক কৰিব পাৰে, অন্যথা অব্যাহত ৰাখকত ক্লিক কৰক।

24


টোকা: অধিক জানিবলৈ ই-সত্যাপন কেনেকৈ কৰে চাওক।

সফল ই-সত্যাপনকৰণৰ পিছত, লেনদেনৰ ID আৰু স্বীকৃতি ৰচিদ নম্বৰৰ সৈতে এটা সফলবাৰ্তা প্ৰদৰ্শন কৰা হয়। অনুগ্ৰহ কৰি ভৱিষ্যত প্ৰসংগৰ বাবে লেনদেন ID আৰু স্বীকৃতি ৰচিদ নম্বৰ টুকি ৰাখিব। আপোনাৰ প্ৰপত্ৰ সফলতাৰে দাখিল কৰাটো নিশ্চিত কৰা এটা ইমেইল ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলৰ সৈতে পঞ্জীভুক্ত ইমেইল ID আৰু ম'বাইল নম্বৰলৈ প্ৰেৰণ কৰা হয়‌।

25


6. সম্পৰ্কিত বিষয়সমূহ