সতৰ্কবাণী : এম-চাইনাৰৰ সংস্কৰণ আপডেট
যদি আপুনি DSC-ত সমস্যাৰ সন্মুখীন হৈছে (কিবা ভুল হৈছে), অনুগ্ৰহ কৰি তলত উল্লেখ কৰা পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰক।
1. প্ৰথমে বিদ্যমান এমব্ৰিজ এপ্লিকেচনটো আনইনষ্টল কৰক আৰু তাৰ পাছত শেহতীয়া এপ্লিকেচনটো ডাউনলোড কৰক (20 মাৰ্চ 2023-ত সংস্কৰণ 5.9.0.6 মুকলি কৰা হৈছে)
2. ডাউনলোড কৰিবলৈ: লৈ যাওক https://embridge.emudhra.com/
3. নতুন সংস্কৰণটো ইনষ্টল কৰক আৰু এপ্লিকেচনটো ইনষ্টল কৰাৰ পাছত চিষ্টেমটো ৰিষ্টাৰ্ট কৰক। ৰিষ্টাৰ্ট কৰাটো বাধ্যতামূলক।
4.লগতে প্ৰাথমিক সমস্যা সমাধানৰ বাবে এমব্ৰিজ ইনষ্টলাৰত প্ৰদান কৰা নিৰ্দেশনা অনুসৰণ কৰক
emBridge_Installation_Guide(Win)
এই পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰিলে DSC সমস্যা সমাধান হʼব লাগে। যদি তথাপিও সমস্যাৰ সন্মুখীন হয়, অনুগ্ৰহ কৰি হেল্পডেস্কৰ সৈতে যোগাযোগ কৰক।
ই-ফাইলিং আৰু কেন্দ্ৰীভূত প্ৰক্ৰিয়াকৰণ কেন্দ্ৰ
আয়কৰ ৰিটাৰ্ণ বা প্ৰপত্ৰৰ ই-ফাইলিং আৰু অন্যান্য মূল্য সংযোজিত সেৱা আৰু সূচনা, সংশোধন, ৰিফাণ্ড আৰু অন্যান্য আয়কৰ প্ৰক্ৰিয়াকৰণ সম্পৰ্কীয় প্ৰশ্ন
1800 103 0025 (বা)
1800 419 0025
+91-80-46122000
+91-80-61464700
08:00 বজাৰ পৰা - 20:00 বজালৈ
(সোমবাৰৰ পৰা শুক্ৰবাৰলৈ)
কৰ তথ্য নেটৱৰ্ক - NSDL
NSDL-ৰ জৰিয়তে জাৰি কৰা/ আপডেটৰ বাবে PAN আৰু TAN আবেদন সম্পৰ্কীয় প্ৰশ্ন
+91-20-27218080
07:00 বজাৰ পৰা - 23:00 বজালৈ
(প্ৰতিদিন)
AIS আৰু প্ৰতিবেদন পʼৰ্টেল
AIS, TIS, SFT, প্ৰাথমিক সঁহাৰি, ই-অভিযান বা ই-সত্যাপনকৰণ সম্পৰ্কীয় প্ৰশ্ন
1800 103 4215
09:30 বজাৰ পৰা - 18:00 বজালৈ
(সোমবাৰৰ পৰা শুক্ৰবাৰলৈ)
27-মাৰ্চ-2023