search-openmobilesearch
Do not have an account?
Already have an account?

1. অৱলোকন

ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত সকলো PAN ব্যৱহাৰকাৰীৰ বাবে চালান সংশোধন সেৱা উপলব্ধ। এই সেৱাৰ জৰিয়তে আপুনি প'ৰ্টেলটোত পৰিশোধ কৰা চালানৰ নিম্নলিখিত বিৱৰণসমূহ, অৰ্থাৎ মূল্যায়ন বছৰ ((A.Y), প্ৰযোজ্য কৰ (মুখ্য শীৰ্ষ) আৰু পৰিশোধৰ প্ৰকাৰ (গৌণ শীৰ্ষ) সংশোধন কৰিবলৈ সক্ষম হ'ব।

2. এই সেৱা লাভ কৰাৰ বাবে পূৰ্ব-আৱশ্যকতা

চালান সংশোধনৰ অনুৰোধ কেৱল লগইনৰ পাছতহে (ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত লগইন কৰাৰ পাছত) দাখিল কৰিব পাৰি।

পূৰ্ব-আৱশ্যকতা

  • ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত পঞ্জীভুক্ত PAN ব্যৱহাৰকাৰী হোম | আয়কৰ বিভাগ
  • সংশোধনীয় চালান প্ৰক্ৰিয়াকৰণৰ সময়ত ব্যৱহাৰ কৰিব নালাগে
  • চালান সংশোধনৰ অনুৰোধ আন কোনো কৰ্তৃপক্ষৰ ওচৰত স্থগিত হৈ ৰোৱাটো উচিত নহয়

টোকা:

  1. A.Y 2020-21ৰ পৰা পিছৰ সময়ছোৱাৰ সৈতে সম্পৰ্কিত চালানসমূহ ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলৰ জৰিয়তে বৰ্তমান সংশোধনৰ বাবে উপলব্ধ। অনুগ্ৰহ কৰি পূৰ্বৰ বছৰবোৰৰ সৈতে সম্পৰ্কিত চালান সংশোধনৰ বাবে ক্ষেত্ৰাধিকাৰী মূল্যাংকন বিষয়াৰ ওচৰলৈ যাওক।
  2. যিকোনো দাখিল কৰা চালানৰ বাবে ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত কেৱল এবাৰহে চালান সংশোধনৰ অনুৰোধৰ অনুমতি দিয়া হ'ব। যদি ব্যৱহাৰকাৰীয়ে চালানত অধিক সংশোধন কৰিব বিচাৰে, তেওঁ ক্ষেত্ৰাধিকাৰী মূল্যাংকন বিষয়াৰ ওচৰলৈ যাব পাৰে।
  3. চালান সংশোধনৰ অনুৰোধ কেৱল গৌণ শীৰ্ষ 100 (অগ্ৰিম কৰ), 300 (স্ব-মূল্যায়ন কৰ) আৰু 400 (নিয়মীয়া মূল্যায়ন কৰ হিচাপে দাবীৰ পৰিশোধ) আৰু এইবোৰৰ সংশ্লিষ্ট মুখ্য শীৰ্ষসমূহৰ বাবে ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলৰ জৰিয়তে দাখিল কৰিব পাৰি। অনুগ্ৰহ কৰি 100, 300 আৰু 400ৰ বাহিৰে আন গৌণ শীৰ্ষসমূহৰ বাবে ক্ষেত্ৰাধিকাৰী মূল্যাংকন বিষয়াৰ ওচৰত চালান সংশোধন অনুৰোধ দাখিল কৰক
  4. চালান জমা কৰা তাৰিখৰ 30 দিনৰ ভিতৰত মুখ্য শীৰ্ষ (কৰ প্ৰযোজ্য) সলনি কৰাৰ বাবে ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত কৰদাতাই সংশোধনৰ অনুৰোধ জনাব পাৰে
  5. চালান জমা কৰা তাৰিখৰ 30 দিনৰ ভিতৰত কৰদাতাই ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত গৌণ শীৰ্ষ (পৰিশোধৰ প্ৰকাৰ) সলনি কৰাৰ বাবে সংশোধনৰ অনুৰোধ জনাব পাৰে।
  6. ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত কৰদাতাই AY সলনি কৰাৰ বাবে সংশোধনৰ অনুৰোধ কৰাৰ সময়সীমা হʼব চালান জমা দিয়াৰ তাৰিখৰ পৰা 7 দিনৰ ভিতৰত।

3. পৰ্যায়ক্ৰমিক নিৰ্দেশনা

চালান সংশোধন অনুৰোধ সৃষ্টি কৰক

শাখা 3.1 চাওক

চালান সংশোধনৰ অনুৰোধৰ স্থিতি পৰীক্ষা কৰক

শাখা 3.2 চাওক

 

3.1. চালান সংশোধনৰ অনুৰোধ সৃষ্টি কৰক (লগইনৰ পাছত)

পদক্ষেপ 1: ব্যৱহাৰকাৰী ID আৰু পাছৱৰ্ডৰ দ্বাৰা ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত লগ ইন কৰক।

._"

ব্যক্তিগত ব্যৱহাৰকাৰীসকলৰ বাবে, যদি PAN আধাৰৰ সৈতে সংযোজিত হৈ থকা নাই, আপুনি এটা পপ-আপ বাৰ্তা দেখিব যে আপোনাৰ PAN অকাৰ্যকৰী কৰা হৈছে কিয়নো ই আপোনাৰ আধাৰৰ সৈতে সংযোজিত নহয়।

PAN আধাৰৰ সৈতে সংযোজিত কৰিবলৈ এতিয়া লিংক কৰক বুটামত ক্লিক কৰক অন্যথা অব্যাহত ৰাখক বুটামত ক্লিক কৰক।

._"

পদক্ষেপ 2: ডেছবোৰ্ডত সেৱা > চালানৰ সংশোধনত ক্লিক কৰক।

._"

পদক্ষেপ 3: চালানৰ সংশোধন পৃষ্ঠাত, এটা নতুন চালান সংশোধনৰ অনুৰোধ সৃষ্টি কৰিবলৈ + চালান সংশোধনৰ অনুৰোধ সৃষ্টি কৰক বিকল্পত ক্লিক কৰক।

._"

পদক্ষেপ 4: আপুনি চালানত সংশোধনৰ বাবে প্ৰাসঙ্গিক বৈশিষ্ট্যটো বাছনি কৰিব লাগিব। উপযুক্ত বিকল্পটো বাছনি কৰক আৰু অব্যাহত ৰাখক ক্লিক কৰক।

._"

পদক্ষেপ 5: আপুনি চালান সংশোধনৰ অনুৰোধ সৃষ্টি কৰিবলৈ মূল্যায়ন বৰ্ষ বা চালান চিনাক্তকৰণ নম্বৰ (CIN) বাছনি কৰিব লাগিব। আগবাঢ়িবলৈ অব্যাহত ৰাখক ক্লিক কৰক।

._"

পদক্ষেপ 6: প্ৰাসঙ্গিক চালান এবাৰ বাছনি কৰাৰ পাছত চালানৰ সংশোধন পৃষ্ঠাত, চালানৰ বৈশিষ্ট্যসমূহ সংশোধন কৰক আৰু অব্যাহত ৰাখক ক্লিক কৰক।

._"

পদক্ষেপ 7: সংশোধনৰ সাৰাংশ পৰীক্ষা কৰক আৰু যদি সংশোধনবোৰ সঠিকভাৱে আপডেট কৰা হৈছে, অব্যাহত ৰাখক বুটামত ক্লিক কৰক।

._"

পদক্ষেপ 8 :আপুনি এতিয়া আধাৰ OTP, DSC, EVC অথবা আন বিকল্পৰ জৰিয়তে চালান সংশোধনৰ অনুৰোধৰ ই-সত্যাপন কৰিব লাগিব। অনুগ্ৰহ কৰি ই-সত্যাপন কেনেকৈ কৰে ইউজাৰ মেনুৱেল চাওক। অধিক জানিবলৈ আয়কৰ বিভাগ।

._"


পদক্ষেপ 9: ই-সত্যাপনৰ পিছত, এটা সফল বাৰ্তা প্ৰদৰ্শিত হ'ব। চালান সংশোধনৰ স্থিতি জানিবলৈ আপুনি চালান সংশোধনৰ স্থিতি চাওক বুটামত ক্লিক কৰিব পাৰে।

._"

3.2. চালান সংশোধনৰ অনুৰোধৰ স্থিতি পৰীক্ষা কৰক

পদক্ষেপ 1: আপোনাৰ ব্যৱহাৰকাৰী ID আৰু পাছৱৰ্ড ব্যৱহাৰ কৰি ই-ফাইলিং প'ৰ্টেলত লগ ইন কৰক।

._"

পদক্ষেপ 2: লগইন কৰাৰ পাছত সেৱা টেবটোলৈ যাওক আৰু চালানৰ সংশোধন বুটামত ক্লিক কৰক

._"

পদক্ষেপ 3: আপুনি সবিশেষ চাব পাৰে আৰু আপুনি উত্থাপন কৰা চালান সংশোধনৰ অনুৰোধৰ স্থিতি পৰীক্ষা কৰিব পাৰে

._"