search-openmobilesearch
Do not have an account?
Already have an account?
শেহতীয়া বাতৰি
22-ডিচেম্বৰ-2023

অ'ভাৰ দা কাউণ্টাৰ আৰু ৰিটেইল নেট বেংকিং বিকল্পৰ সৈতে কৰ্ণাটক বেংকৰ বাবে কৰৰ ই-পে সেৱা এতিয়া সক্ষম কৰা হৈছে।

কৰ পৰিশোধৰ বাবে বেংকৰ তালিকা

22-ডিচেম্বৰ-2023

ITBA 2.0 প্ৰকল্পৰ বাবে পৰিচালিত সেৱা প্ৰদানকাৰী (MSP) বাছনি কৰিবলৈ প্ৰস্তাৱৰ বাবে অনুৰোধ (RFP)ৰ বাবে নিবিদা আমন্ত্ৰণৰ জাননী (NIT)।

অধিসূচনা

06-নৱেম্বৰ -2023

A.Y. 2023-24-ৰ বাবে 56F প্ৰপত্ৰৰ ই-ফাইলিং অনলাইন মোডৰ জৰিয়তে সক্ষম কৰা হৈছে। অনুগ্ৰহ কৰি মন কৰিব যে 19 অক্টোবৰ, 2023 তাৰিখৰ অধিসূচনা নং .91/2023-ৰ দ্বাৰা প্ৰপত্ৰখন পুনৰ অধিসূচিত কৰা হৈছে।

বিজ্ঞপ্তি চাওক

27-অক্টোবৰ-2023

CBDT-ৰ দ্বাৰা A.Y. 2023-24-ৰ বাবে 56F প্ৰপত্ৰত গাণনিকৰ প্ৰতিবেদন দাখিল কৰাৰ নিৰ্ধাৰিত তাৰিখ ধাৰা 44AB-ৰ অধীনত নিৰ্ধাৰিত তাৰিখৰ পৰা 31 ডিচেম্বৰ, 2023 তাৰিখলৈ সম্প্ৰসাৰিত কৰা হৈছে। 20 অক্টোবৰ 2023 তাৰিখৰ CBDT বিজ্ঞপ্তি নং 18/ 2023 চাওক

18-ছেপ্টেম্বৰ-2023

A.Y. 2023–24-ৰ বাবে 10B/প্ৰপত্ৰ 10BB প্ৰপত্ৰত অডিট প্ৰতিবেদন দাখিল কৰাৰ নিৰ্ধাৰিত তাৰিখ CBDT-ৰ দ্বাৰা 30 ছেপ্টেম্বৰৰ পৰা 31 অক্টোবৰ, 2023 তাৰিখলৈ সম্প্ৰসাৰিত কৰা হৈছে। 18 ছেপ্টেম্বৰ, 2023 তাৰিখৰ CBDT বিজ্ঞপ্তি নং 16/2023 চাওক

18-ছেপ্টেম্বৰ-2023

A.Y. 2023-24-ৰ বাবে ITR-7-ত আয় ৰিটাৰ্ণৰ বাবে নিৰ্ধাৰিত তাৰিখ CBDT-এ 31 অক্টোবৰৰ পৰা 30 নৱেম্বৰ, 2023 তাৰিখলৈ সম্প্ৰসাৰিত কৰিছে। 18 ছেপ্টেম্বৰ, 2023 তাৰিখৰ CBDT বিজ্ঞপ্তি নং 16/2023 চাওক।

14-ছেপ্টেম্বৰ-2023

ডিজিটেল স্বাক্ষৰ প্ৰমাণপত্ৰ (DSC) সম্পৰ্কীয় সমস্যা আৰু সমাধান

কৰদাতাসকলক DSC-ৰ ম্যাদ উকলি যোৱা তাৰিখ পৰীক্ষা, ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত পঞ্জীয়ন আৰু শেহতীয়া এমব্ৰিজ এপ্লিকেচন ইনষ্টল কৰি ই-সত্যাপনকৰণৰ অন্তিম ক্ষণত হʼব পৰা সমস্যা পৰিহাৰ কৰিবলৈ পৰামৰ্শ দিয়া হৈছে।

যদি, আপুনি DSC-ৰ জৰিয়তে ই-সত্যাপনকৰণৰ ক্ষেত্ৰত যিকোনো সমস্যাৰ সন্মুখীন হৈছে, অনুগ্ৰহ কৰি নিম্নলিখিত সঘনাই সোধা প্ৰশ্নবোৰ চাওক:

 

প্ৰশ্ন 1: DSC ব্যৱহাৰ কৰি ই-প্ৰমাণীকৰণ কৰি থকা সময়ত, মই "কিবা ভুল হৈছে" ত্ৰুটি বাৰ্তাটো পাই আছোঁ, মই কি কৰা উচিত?

উত্তৰ: যদি আপুনি DSC-ত সমস্যাৰ (কিবা ভুল হৈছে) সন্মুখীন হৈছে, অনুগ্ৰহ কৰি তলত উল্লেখ কৰা পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰক:

  1. প্ৰথমে বিদ্যমান এমব্ৰিজ এপ্লিকেচনটো আনইনষ্টল কৰক আৰু তাৰ পাছত শেহতীয়া এপ্লিকেচনটো ডাউনলোড কৰক।
  2. শেহতীয়া এপ্লিকেচনটো ডাউনলোড কৰিবলৈ: লৈ যাওক https://embridge.emudhra.com/
  3. নতুন সংস্কৰণটো ইনষ্টল কৰক।
  4. সাধাৰণ সমস্যা সমাধানৰ বাবে এমব্ৰিজ ইনষ্টলাৰত প্ৰদান কৰা নিৰ্দেশনা অনুসৰণ কৰক।
  5. অনুগ্ৰহ কৰি বিদ্যমান প্ৰমাণপত্ৰ বিলোপ কৰক আৰু ইয়াক পুনৰ ইপাছটোকেন টুলত ইমপোৰ্ট কৰক আৰু পুনৰ চেষ্টা কৰক।

 

প্ৰশ্ন 2: ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত পঞ্জীভুক্ত মোৰ DSC-ৰ ম্যাদ উকলি গৈছে, মই কি কৰা উচিত?

উত্তৰ: কৰদাতাই ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলৰ সৈতে এক নতুন বৈধ DSC পঞ্জীয়ন কৰিব লাগিব। অনুগ্ৰহ কৰি তলত উল্লেখ কৰা পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰক:

  1. DSC প্ৰদানকাৰীৰ পৰা এখন নতুন ডিজিটেল স্বাক্ষৰ প্ৰমাণপত্ৰ ক্ৰয় কৰক।
  2. ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত লʼগইন কৰক আৰু "পঞ্জীয়ন DSC" কাৰ্যপ্ৰণালীলৈ যাওক।
  3. ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত নতুন DSC পঞ্জীয়ন কৰক।

 

প্ৰশ্ন 3: ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত পঞ্জীভুক্ত মোৰ DSC-ৰ ম্যাদ উকলি গৈছে। মই এখন নতুন DSC পঞ্জীয়ন কৰিবলৈ চেষ্টা কৰি আছোঁ, কিন্তু "গ্ৰাহক ইতিমধ্যে বিদ্যমান" ত্ৰুটি বাৰ্তা এটা পাই আছোঁ, মই কি কৰা উচিত?

উত্তৰ: এক নতুন DSC পঞ্জীয়ন কৰিবলৈ, অনুগ্ৰহ কৰি আপোনাৰ PAN-ৰ বিপৰীতে ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত পঞ্জীভুক্ত পুৰণি DSC বিলোপ কৰক। অনুগ্ৰহ কৰি তলত উল্লেখ কৰা পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰক:

  1. DSC প্ৰদানকাৰীৰ পৰা এখন নতুন ডিজিটেল স্বাক্ষৰ প্ৰমাণপত্ৰ ক্ৰয় কৰক।
  2. পুৰণি DSC অপঞ্জীভুক্ত কৰিবলৈ ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত অভিযোগ উত্থাপন কৰক। লগতে, উত্থাপিত অভিযোগৰ সৈতে প্ৰাপ্ত ত্ৰুটি বাৰ্তাৰ স্ক্ৰীণশ্বট সংলগ্ন কৰক।
  3. নতুন DSC পঞ্জীয়ন কৰাৰ কাৰণ উল্লেখ কৰক।
  4. আপোনাৰ পুৰণি DSC অপঞ্জীভুক্ত হোৱাৰ পাছত আপুনি এটা ইমেইল প্ৰাপ্ত কৰিব, তাৰ পাছত আপুনি DSC পঞ্জীয়নৰ পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰি নতুন DSC পঞ্জীয়ন কৰিব পাৰে।

 

প্ৰশ্ন 4: কৰ্পোৰেটৰ সৈতে সম্পৰ্কিত মুখ্য ব্যক্তিজনে অব্যাহতি লৈছে আৰু নতুন মুখ্য ব্যক্তিজনে তেওঁৰ PAN-ৰ বিৰুদ্ধে DSC পঞ্জীয়ন কৰিছে কিন্তু DSC ব্যৱহাৰ কৰি ই-সত্যাপনকৰণৰ সময়ত আগৰ মুখ্য ব্যক্তিজনৰ PAN প্ৰতিফলিত হৈছে, এইক্ষেত্ৰত কি কৰা উচিত?

উত্তৰ: যদি সম্পৰ্কিত মুখ্য ব্যক্তিজন সলনি হৈছে, আপুনি প্ৰ'ফাইলত নতুন মুখ্য ব্যক্তিৰ বিৱৰণ আপডেট কৰিব লাগিব আৰু মুখ্য যোগাযোগ ব্যক্তি হিচাপে নিযুক্তি দিব লাগিব। অনুগ্ৰহ কৰি তলত উল্লেখ কৰা পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰক:

  1. কৰ্পোৰেট PAN ব্যৱহাৰ কৰি ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত লʼগইন কৰক।
  2. এইদৰে যাওক, মোৰ প্ৰ'ফাইল-> মুখ্য ব্যক্তিৰ বিৱৰণ- > মুখ্য ব্যক্তিৰ বিৱৰণ যোগ কৰক- >- মুখ্য সম্পৰ্কৰক্ষী হিচাপে নিযুক্তি দিয়ক
  3. মুখ্য সম্পৰ্কৰক্ষীক ইয়াৰ PAN-ৰ সৈতে ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত লʼগইন কৰিবলৈ দিয়ক আৰু তাৰ পিছত এনেদৰে যাওক- মোৰ প্ৰ'ফাইল-> DSC পঞ্জীয়ন কৰক।
  4. DSC পঞ্জীয়নৰ পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰক।
  5. DSC সফলতাৰে পঞ্জীয়ন কৰাৰ পাছত ইয়াক কৰ্পোৰেট PAN-ৰ বাবে ITR সমূহ/ প্ৰপত্ৰ/ অন্যান্য অনুৰোধৰ সত্যাপনকৰণৰ বাবে ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰি।

 

প্ৰশ্ন 5: DSC ব্যৱহাৰ কৰি সত্যাপন কৰোঁতে, মই "প্ৰমাণপত্ৰৰ অমিল" ত্ৰুটি পাইছোঁ, মই কি কৰা উচিত?

উত্তৰ:অ-ব্যক্তিগত (কোম্পানী, ফাৰ্ম, ট্ৰাষ্ট, LLP আদি) PAN-ৰ ক্ষেত্ৰত অনুগ্ৰহ কৰি নিশ্চিত কৰক যে সত্যাপনকৰণৰ বাবে ব্যৱহৃত DSC মুখ্য সম্পৰ্কৰক্ষীৰ PAN-ৰ সৈতে সংযোজিত হয়‌ আৰু মুখ্য সম্পৰ্কক্ষীৰ লʼগইনৰ পৰা ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত DSC পঞ্জীয়ন কৰিব লাগে।

 

যদি আপুনি এতিয়াও DSC-ৰ জৰিয়তে ই-সত্যাপনকৰণৰ ক্ষেত্ৰত সমস্যাৰ সন্মুখীন হৈ আছে, অনুগ্ৰহ কৰি হেল্পডেস্কৰ সৈতে 18001030025 180041940025 আৰু + 91-80-46122000 +91-80-61464700

13-ছেপ্টেম্বৰ-2023

ৰিফাণ্ডৰ বাবে বেংক একাউণ্টৰ বৈধকৰণৰ স্থিতি পৰীক্ষা কৰক।

আপোনাৰ বেংকে অন্য বেংকৰ সৈতে একত্ৰীকৰণ কৰিছে নেকি?

আপোনাৰ বেংকৰ শাখা সলনি হৈছে নেকি?

আপোনাৰ বেংক একাউণ্ট নম্বৰ সলনি হৈছে নেকি?

বেংক একাউণ্টত আপোনাৰ নাম সলনি হৈছে নেকি?

আপোনাৰ বেংক একাউণ্ট বন্ধ নাইবা নিষ্ক্ৰিয় হৈ পৰিছে নেকি?

আপোনাৰ বেংক একাউণ্টৰ IFSC কোড সলনি হৈছে নেকি?

যদি হয়....

আপুনি ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত আপোনাৰ বেংক একাউণ্টৰ বিৱৰণ আপডেট/একাউণ্টৰ পুনৰ বৈধকৰণ কৰিব লাগিব।

আপোনাৰ বেংক একাউণ্টৰ বিৱৰণ আপডেট/পুনৰ বৈধকৰণ কৰিবলৈ, লʼগইন কৰক: https://eportal.incometax.gov.in > প্ৰ'ফাইল > মোৰ বেংক একাউণ্ট > উলম্বকৈ থকা তিনিট বিন্দুত ক্লিক কৰক > পুনৰ বৈধকৰণ বাছনি কৰক>বিৱৰণ আপডেট কৰাৰ বাবে তথ্যত প্ৰয়োজনীয় পৰিৱৰ্তন কৰক > বৈধকৰণ কৰক বুটামত ক্লিক কৰক।

এটা নতুন বেংক একাউণ্ট যোগ কৰাৰ বাবে,ত লʼগইন কৰক https://eportal.incometax.gov.in >প্ৰ'ফাইল >মোৰ বেংক একাউণ্ট > বেংক একাউণ্ট যোগ কৰক >প্ৰয়োজনীয় বিৱৰণ পূৰণ কৰক > বৈধকৰণ কৰক বুটামত ক্লিক কৰক।

কিছু সময়ৰ পিছত, আপুনি বেংক একাউণ্ট বৈধকৰণৰ স্থিতি পৰীক্ষা কৰিব পাৰে।

বেংক একাউণ্টৰ স্থিতি বৈধলৈ পৰিৱৰ্তন হোৱাৰ পিছত 'ৰিফাণ্ডৰ বাবে মনোনীত কৰক' বুটামটো সক্ষম কৰি একাউণ্টটোক ৰিফাণ্ডৰ বাবে মনোনীত কৰিবলৈ নাপাহৰিব।

যদি বেংক একাউণ্টৰ বৈধকৰণ বিফল হৈছে, আপুনি "মোৰ বেংক একাউণ্ট" স্ক্ৰীণত উলম্বকৈ থকা তিনিটা বিন্দুত ক্লিক কৰি সেই বেংক একাউণ্টটো আঁতৰাব পাৰে।

অনুগ্ৰহ কৰি নিশ্চিত কৰক যে কেৱল PAN-ৰ সৈতে সংযোজিত হৈ থকা বেংক একাউণ্টৰহে বৈধকৰণ কৰিব লাগে আৰু ৰিফাণ্ডৰ বাবে মনোনীত কৰিব লাগে। PAN-ৰ সৈতে লিংক নকৰা বেংক একাউণ্টত ৰিফাণ্ড জমা কৰিব নোৱাৰি।

অধিক তথ্যৰ বাবে: 'আপোনাৰ বেংক একাউণ্টৰ পূৰ্ব-বৈধকৰণ কেনেকৈ কৰিব' ভিডিঅ'টো চাওক -https://youtu.be/2ie86mHNeyc

আৰু যিকোনো সহায়ৰ বাবে আপুনি আমাৰ হেল্পডেস্কৰ যোগাযোগ নম্বৰসমূহত যোগাযোগ কৰিব পাৰে: 18001030025 180041940025 (টোল ফ্ৰী) আৰু +91-80-46122000 +91-80-61464700

 

31-আগষ্ট-2023

ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত অনলাইন মোডৰ জৰিয়তে AY 2023-24-ৰ বাবে 10BB প্ৰপত্ৰৰ ই-ফাইলিং সক্ষম কৰা হৈছে। অনুগ্ৰহ কৰি মন কৰিব, 21 ফেব্ৰুৱাৰী, 2023 তাৰিখৰ CBDT অধিসূচনা নং .07/2023 অনুসৰি 10BB প্ৰপত্ৰবোৰ A.Y. 23-24-ৰ পৰা পুনৰ অধিসূচিত কৰা হৈছে। অনুগ্ৰহ কৰি চলিত মূল্যায়ন বৰ্ষৰ ফাইলিঙৰ বাবে A.Y. 23-24-ৰ বাবে উপলব্ধ শেহতীয়া অনলাইন প্ৰপত্ৰ ব্যৱহাৰ কৰক।

28-আগষ্ট-2023

27C প্ৰপত্ৰৰ সংশোধনৰ কাৰ্যপ্ৰণালী এতিয়া ই-ফাইলিং পʼৰ্টেলত উপলব্ধ।

প্ৰপত্ৰৰ বাবে শেহতীয়াকৈ সঘনাই সোধা প্ৰশ্নবোৰ চাওক সঘনাই সোধা প্ৰশ্নবোৰ 27C প্ৰপত্ৰৰ