ଆୟକର ରିଟର୍ଣ୍ଣର ଇ-ଫାଇଲିଂ କିମ୍ବା ଫର୍ମ ଓ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ମୂଲ୍ୟଯୁକ୍ତ ସେବା ଏବଂ ସୂଚନା, ସଂଶୋଧନ, ରିଫଣ୍ଡ୍ ତଥା ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଆୟକର ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ ସମ୍ପର୍କିତ ପ୍ରଶ୍ନ।
ସକାଳ 08:00 - ରାତି 20:00 (ସୋମବାର ଠାରୁ ଶୁକ୍ରବାର)
AIS, TIS, SFT ପ୍ରାଥମିକ ପ୍ରତିକ୍ରିୟା, ଇ-ଅଭିଯାନର ପ୍ରତିକ୍ରିୟା କିମ୍ବା ଇ-ସତ୍ୟାପନ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ପ୍ରଶ୍ନ
09:30 ଘଣ୍ଟା - 18:00 ଘଣ୍ଟା (ଶୁକ୍ରବାର ଠାରୁ ସୋମବାର)
AIS ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ଅଭିଯୋଗ ଦାଖଲ କରିବା ପାଇଁ ମାର୍ଗ ହେଉଛି "ଇଫାଇଲିଂ-> AIS ଟ୍ୟାବ-> ଏହା AIS ପୋର୍ଟାଲକୁ ନେଇଯିବ-> ସହାୟତା ମେନ୍ୟୁ > -ଟିକେଟ୍ ସ୍ଥିତି ଉତ୍ଥାପନ କରନ୍ତୁ/ଦେଖନ୍ତୁ
ଫର୍ମ 16, କର କ୍ରେଡିଟ୍ (ଫର୍ମ 26AS) ଏବଂ TDS ବିବୃତ୍ତି ସହିତ ଜଡିତ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ପ୍ରଶ୍ନ, ଫର୍ମ 15CA ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ।
10:00 ଘଣ୍ଟା - 18:00 ଘଣ୍ଟା (ସୋମବାର ଠାରୁ ଶନିବାର)
NSDL ମାଧ୍ୟମରେ ଜାରି କରିବା / ଅଦ୍ୟତନ କରିବା ପାଇଁ PAN & TAN ଆବେଦନ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ପ୍ରଶ୍ନ
07:00 ଘଣ୍ଟା - 23:00 ଘଣ୍ଟା (ସବୁ ଦିନ)
ବକେୟା କର ଦାବିର ସମାଧାନ ପାଇଁ ସୁବିଧା
କରଦାତାଙ୍କଠାରୁ ଇନ୍ବାଉଣ୍ଡ କଲ୍ ଗ୍ରହଣ କରିବା ପାଇଁ DFCର ସମୟ -
08:00ଘଣ୍ଟା -20:00 ଘଣ୍ଟା (ସୋମବାର ଠାରୁ ଶୁକ୍ରବାର), 09:00 ଘଣ୍ଟା - 18:00 ଘଣ୍ଟା (ଶନିବାର) - ଜାତୀୟ ଛୁଟିଦିନ ବ୍ୟତୀତ।
କରଦାତାମାନଙ୍କୁ ଆଉଟ୍ବାଉଣ୍ଡ କଲ୍ କରିବା ପାଇଁ DFCର ସମୟ -
10:00 ଘଣ୍ଟା - 18:00 ଘଣ୍ଟା (ଶୁକ୍ରବାର ଠାରୁ ସୋମବାର)
ଇନ୍ବାଉଣ୍ଡ ନମ୍ବର (କରଦାତାମାନେ ନିମ୍ନରେ ଥିବା ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି ନମ୍ବରକୁ କଲ୍ କରିପାରିବେ)
ଆଉଟ୍ବାଉଣ୍ଡ ନମ୍ବର (କରଦାତାମାନେ ଦାବି ସୁବିଧା କେନ୍ଦ୍ରରୁ ନିମ୍ନ ନମ୍ବରରୁ ଆସୁଥିବା କଲ୍ ଗ୍ରହଣ କରିବେ)
ୱେବ୍ ମ୍ୟାନେଜର
ସମ୍ପର୍କିତ ପ୍ରଶ୍ନ | ଇମେଲ୍ ID |
---|---|
କର ଅଡିଟ୍ ରିପୋର୍ଟ (ଫର୍ମ 3CA-3CD, 3CB-3CD) | TAR.helpdesk@incometax.gov.in |
ଆୟକର ରିଟର୍ଣ୍ଣ (ITR 1 ରୁ ITR 7 ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ) | ITR.helpdesk@incometax.gov.in |
ଇ-ପେ କର ସେବା | epay.helpdesk@incometax.gov.in |
ଅନ୍ୟ କୌଣସି ସମସ୍ୟା | efilingwebmanager@incometax.gov.in |