search-openmobilesearch
Do not have an account?
Already have an account?

ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ 2025-26 ପାଇଁ ଘରୋଇ କମ୍ପାନୀ ପାଇଁ ପ୍ରଯୋଜ୍ୟ ରିଟର୍ଣ୍ଣ ଏବଂ ଫର୍ମଗୁଡ଼ିକ

 

ଅସ୍ୱୀକରଣ: ଏହି ପୃଷ୍ଠାରେ ଥିବା ବିଷୟବସ୍ତୁ କେବଳ ଏକ ଅବଲୋକନ / ସାଧାରଣ ମାର୍ଗଦର୍ଶନ ଦେବା ପାଇଁ ଉଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଏବଂ ଏହା ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ନୁହେଁ। ସବିଶେଷ ବିବରଣୀ ଏବଂ ଦିଶାନିର୍ଦ୍ଦେଶଗୁଡ଼ିକ ପାଇଁ, ଦୟାକରି ଆୟକର ଅଧିନିୟମ, ନିୟମାବଳୀ ଏବଂ ବିଜ୍ଞପ୍ତିଗୁଡ଼ିକ ଦେଖନ୍ତୁ।

 

ଘରୋଇ କମ୍ପାନୀ:

ଧାରା 2(22A) ଅନୁଯାୟୀ, ଘରୋଇ କମ୍ପାନୀର ଅର୍ଥ ହେଉଛି ଏକ ଭାରତୀୟ କମ୍ପାନୀ, କିମ୍ବା ଅନ୍ୟ କୌଣସି କମ୍ପାନୀ ଯାହା ଏହି ଅଧିନିୟମ ଅନୁଯାୟୀ ଏହାର କରଯୋଗ୍ୟ ଆୟ ସମ୍ବନ୍ଧରେ, ଏପରି ଆୟରୁ ଦେୟଯୋଗ୍ୟ ଲାଭାଂଶ (ପ୍ରାଥମିକତା ସେୟାର୍‌ଗୁଡ଼ିକ ଉପରେ ଲାଭାଂଶ ସମେତ) ଘୋଷଣା ଏବଂ ଦେୟ ପୈଠ ପାଇଁ ଅନୁମୋଦିତ ବ୍ୟବସ୍ଥା କରିଛି।

1. ITR-6

ଧାରା 11 ଅଧୀନରେ ଛାଡ ଦାବି କରୁଥିବା କମ୍ପାନୀଗୁଡିକ ବ୍ୟତୀତ ଅନ୍ୟ କମ୍ପାନୀଗୁଡିକ ପାଇଁ ପ୍ରଯୋଜ୍ୟ।

ଏହି କମ୍ପାନୀଗୁଡ଼ିକ ମଧ୍ୟରେ ରହିଛି:

ଭାରତୀୟ କମ୍ପାନୀ

ଭାରତ ବାହାରେ ଥିବା ଦେଶର ଆଇନ ଦ୍ୱାରା କିମ୍ବା ଏହା ଅଧୀନରେ ନିଗମିତ ନିଗମ ସଂସ୍ଥା

କୌଣସି ଅନୁଷ୍ଠାନ, ସଙ୍ଗଠନ କିମ୍ବା କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ, ନିଗମିତ ହୋଇଥାଆନ୍ତୁ ବା ନ ହୋଇଥାଆନ୍ତୁ ଏବଂ ଭାରତୀୟ କିମ୍ବା ଅଣ-ଭାରତୀୟ ଯାହା କମ୍ପାନୀ ହେବା ପାଇଁ ବୋର୍ଡର ସାଧାରଣ କିମ୍ବା ବିଶେଷ ଆଦେଶ ଦ୍ୱାରା ଘୋଷିତ ହୋଇଛି ଇତ୍ୟାଦି

 

2. ITR-7

ଧାରା 139 (4A) କିମ୍ବା ଧାରା 139 (4B) କିମ୍ବା ଧାରା 139 (4C) କିମ୍ବା ଧାରା 139 (4D) ଅଧୀନରେ ରିଟର୍ଣ୍ଣ ପ୍ରଦାନ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ କରୁଥିବା କମ୍ପାନୀଗୁଡ଼ିକ ସମେତ ବ୍ୟକ୍ତିବିଶେଷଙ୍କ ନିମନ୍ତେ ପ୍ରଯୋଜ୍ୟ

139(4A) –
ଦାତବ୍ୟ କିମ୍ବା ଧାର୍ମିକ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟରେ ସମ୍ପୁର୍ଣ୍ଣ / ଆଂଶିକ ଭାବରେ ଟ୍ରଷ୍ଟ ଅଧୀନରେ ଥିବା ସମ୍ପତ୍ତିରୁ ପ୍ରାପ୍ତ ଆୟ

139(4B) –
ପ୍ରତ୍ୟେକ ରାଜନୈତିକ ଦଳର ମୁଖ୍ୟ କାର୍ଯ୍ୟନିର୍ବାହୀ ଅଧିକାରୀ

139(4C) –
ଧାରା 10 ରେ ଉଲ୍ଲେଖ କରାଯାଇଥିବା ଗବେଷଣା ସଂଗଠନ, ସମ୍ବାଦ ଏଜେନ୍ସି ଇତ୍ୟାଦି ବିଭିନ୍ନ ସଂସ୍ଥା

139(4D) - ଧାରା 35ରେ ସନ୍ଦର୍ଭିତ କରାଯାଇଥିବା ବିଶ୍ୱବିଦ୍ୟାଳୟ, କଲେଜ କିମ୍ବା ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଅନୁଷ୍ଠାନ

 

ପ୍ରଯୋଜ୍ୟ ଫର୍ମଗୁଡ଼ିକ

1.

ଫର୍ମ 26 AS

AIS (ବାର୍ଷିକ ସୂଚନା ବିବରଣୀ)

ଦ୍ୱାରା ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଛି:

ଆୟକର ବିଭାଗ (ଏହା ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଉପଲବ୍ଧ:

ଲଗ୍‌ଇନ୍ କରନ୍ତୁ > ଇ-ଫାଇଲ୍ କରନ୍ତୁ > ଆୟକର ରିଟର୍ଣ୍ଣ > ଫର୍ମ 26AS ଦେଖନ୍ତୁ)

ଫର୍ମରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ବିବରଣୀ:

ଉତ୍ସରୁ କର କଟାଯାଇଛି/ ସଂଗ୍ରହ କରାଯାଇଛି।

ଦ୍ୱାରା ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଛି:

ଆୟକର ବିଭାଗ (ଆୟକର ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍ ଇନ୍ କରିବା ପରେ ଏହାକୁ ଆକ୍ସେସ୍ କରାଯାଇପାରିବ)

ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍ > ଲଗ୍ଇନ୍ କରନ୍ତୁ > AIS କୁ ଯାଆନ୍ତୁ

ଫର୍ମରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ବିବରଣୀ:

  • ଉତ୍ସରୁ କଟାଯାଇଥିବା / ସଂଗୃହିତ କର
  • SFT ସୂଚନା
  • କରଗୁଡ଼ିକର ପୈଠ
  • ଦାବି / ରିଫଣ୍ଡ୍

ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ସୂଚନା (ଯେପରିକି ବିଚାରାଧୀନ / ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ହୋଇଥିବା ପ୍ରକ୍ରିୟା, GST ସୂଚନା, ବିଦେଶୀ ସରକାରଙ୍କଠାରୁ ପ୍ରାପ୍ତ ସୂଚନା ଇତ୍ୟାଦି)

ଟିପ୍ପଣୀ: (ଅଗ୍ରୀମ କର/SAT, ରିଫଣ୍ଡ୍ ବିବରଣୀ, SFT ବିନିମୟ, TDS ଧାରା 194 IA,194 IB,194M, TDS ଖିଲାପ) ସମ୍ବନ୍ଧରେ ସୂଚନା ଯାହା 26AS ରେ ବର୍ତ୍ତମାନ ଉପଲବ୍ଧ ଥିଲା ତାହା ଏବେ AISରେ ଉପଲବ୍ଧ।

 

2.ଫର୍ମ 3CA-3CD

ଏହାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଛି

ଫର୍ମରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ବିବରଣୀ

ଯେଉଁ କରଦାତା ଅନ୍ୟ କୌଣସି ଆଇନ ଅନୁଯାୟୀ ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ ଅଡିଟ୍ ଆବଶ୍ୟକ କରନ୍ତି ଏବଂ ଯିଏ ଧାରା 44AB ଅଧୀନରେ ଜଣେ ଆକାଉଣ୍ଟାଣ୍ଟଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ତାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଅଡିଟ୍ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ କରନ୍ତି। ଧାରା 139ର ଉପ-ଧାରା (1) ଅଧୀନରେ ଆୟ ରିଟର୍ଣ୍ଣ ପ୍ରସ୍ତୁତ ପାଇଁ ଧାର୍ଯ୍ୟ ତାରିଖର ଏକ ମାସ ପୂର୍ବରୁ ପ୍ରଦାନ କରାଯିବା ଆବଶ୍ୟକ।

ଆୟକର ଅଧିନିୟମର, 1961 ର ଧାରା 44AB ଅଧୀନରେ ପ୍ରଦାନ କରାଯିବା ଆବଶ୍ୟକ ଆକାଉଣ୍ଟଗୁଡ଼ିକର ଅଡିଟ୍ ରିପୋର୍ଟ ଏବଂ ସବିେଶଷ ବିବରଣର ବିବୃତ୍ତି।

 

3. ଫର୍ମ 3CEB

ଏହାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଦାଖଲ ହୋଇଛି

ଫର୍ମରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ବିବରଣୀ

ଏକ ଆନ୍ତର୍ଜାତୀୟ ବିନିମୟ କିମ୍ବା ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଘରୋଇ ବିନିମୟରେ ପ୍ରବେଶ କରୁଥିବା କରଦାତା ଧାରା 92E ଅଧୀନରେ ଜଣେ ଚାର୍ଟାର୍ଡ ଆକାଉଣ୍ଟାଣ୍ଟଙ୍କଠାରୁ ଏକ ରିପୋର୍ଟ ପ୍ରାପ୍ତ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ। ଧାରା 139ର ଉପ-ଧାରା (1) ଅଧୀନରେ ଆୟ ରିଟର୍ଣ୍ଣ ପ୍ରସ୍ତୁତ ପାଇଁ ଧାର୍ଯ୍ୟ ତାରିଖର ଏକ ମାସ ପୂର୍ବରୁ ପ୍ରଦାନ କରାଯିବା ଆବଶ୍ୟକ।

ଜଣେ ଚାର୍ଟାର୍ଡ ଆକାଉଣ୍ଟାଣ୍ଟଙ୍କଠାରୁ ସମସ୍ତ ଆନ୍ତର୍ଜାତୀୟ ନେଣଦେଣ ଏବଂ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଘରୋଇ ନେଣଦେଣ(ଗୁଡ଼ିକ) ସମ୍ପର୍କରେ ସବିଶେଷ ବିବରଣୀ ଧାରଣ କରିଥିବା ରିପୋର୍ଟ

 

4. ଫର୍ମ 16A - ବେତନ ବ୍ୟତୀତ ଅନ୍ୟ ଆୟ ଉପରେ TDS ପାଇଁ ଆୟକର ଅଧିନିୟମ, 1961ର ଧାରା 203 ଅଧୀନରେ ପ୍ରମାଣପତ୍ର

ଏହାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ପ୍ରଦାନ କରାଯାଇଛି

ଫର୍ମରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ବିବରଣୀ

ରିହାତିକାରୀଙ୍କ ଠାରୁ ରିହାତି ପ୍ରାପକ

ଫର୍ମ 16A ହେଉଛି ଉତ୍ସରୁ କଟାଯାଇଥିବା କର (TDS) ପ୍ରମାଣପତ୍ର ଯାହା ତ୍ରୈମାସିକ ଭାବରେ ଜାରି କରାଯାଏ ଯେଉଁଥିରେ TDS ର ପରିମାଣ, ଦେୟର ପ୍ରକୃତି ଏବଂ ଆୟକର ବିଭାଗରେ ଜମା ହୋଇଥିବା TDS ପେମେଣ୍ଟର ବିବରଣୀ ରହିଥାଏ।

 

 

5. ଫର୍ମ 29B

ଏହାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଦାଖଲ ହୋଇଛି

ଫର୍ମରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ବିବରଣୀ

କରଦାତା ଯିଏ ଆୟକର ଅଧିନିୟମ, 1961ର ଧାରା 115JC ଅଧୀନରେ ଜଣେ ଆକାଉଣ୍ଟାଣ୍ଟଙ୍କଠାରୁ ରିପୋର୍ଟ ପ୍ରାପ୍ତ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ କରନ୍ତି। ଧାରା 139ର ଉପ-ଧାରା (1) ଅନୁଯାୟୀ ଆୟ ଫେରସ୍ତ ପ୍ରଦାନ ପାଇଁ ଧାର୍ଯ୍ୟ ତାରିଖର ଏକ ମାସ ପୂର୍ବରୁ ପ୍ରଦାନ କରାଯିବ।

ଧାରା 115JB ପ୍ରଯୋଜ୍ୟ କମ୍ପାନୀ କ୍ଷେତ୍ରରେ ରିପୋର୍ଟ ଯାହା ପ୍ରମାଣିତ କରେ ଯେ ଧାରା 115JB ର ବ୍ୟବସ୍ଥାର ଅନୁପାଳନରେ ଅର୍ଜିତ ଲାଭର ଗଣନା କରାଯାଇଛି।

 

6. ଫର୍ମ 67- ଭାରତ ବାହାରେ ଏକ ଦେଶ କିମ୍ବା ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଅଞ୍ଚଳରୁ ଆୟର ବିବରଣୀ ଏବଂ ବିଦେଶୀ କର ଜମା

ଏହାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଦାଖଲ ହୋଇଛି

ଫର୍ମରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ବିବରଣୀ

section139(1) ଅଧୀନରେ ITR ପ୍ରସ୍ତୁତ କରିବା ପାଇଁ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ତାରିଖ କିମ୍ବା ତା ପୂର୍ବରୁ କରଦାତା

ଭାରତ ବାହାରେ ଏକ ଦେଶରେ କିମ୍ବା ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ଅଞ୍ଚଳରେ ହୋଇଥିବା ଆୟ ବିବରଣୀ ଏବଂ ଦାବି କରାଯାଇଥିବା ବିଦେଶୀ କର କ୍ରେଡିଟ୍‌

 

7. ଫର୍ମ 10- IC

ଏହାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଦାଖଲ ହୋଇଛି

ଫର୍ମରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ବିବରଣୀ

ଧାର୍ଯ୍ୟ ତାରିଖରେ କିମ୍ବା ଏହା ପୂର୍ବରୁ ITR ଫାଇଲ୍‌ କରୁଥିବା କରଦାତା

22% ହାରରେ 115BAA ଅଧୀନରେ କର ଚୟନ କରିବାକୁ ଇଚ୍ଛୁକ ଘରୋଇ କମ୍ପାନୀଗୁଡ଼ିକ ଫର୍ମ 10- IC ଫାଇଲ୍ କରି ବିକଳ୍ପ ବ୍ୟବହାର କରିବା ଆବଶ୍ୟକ

 

8. ଫର୍ମ 10- ID

ଏହାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଦାଖଲ ହୋଇଛି

ଫର୍ମରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ବିବରଣୀ

କରଦାତା

1 ଅକ୍ଟୋବର 2019 ପରେ ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥିବା ନୂତନ ଉତ୍ପାଦନକାରୀ ଘରୋଇ କମ୍ପାନୀଗୁଡିକ ଦ୍ୱାରା ଫର୍ମ 10-ID ଫାଇଲ୍‌ କରାଯିବା ଆବଶ୍ୟକ, ଯେଉଁମାନେ ଧାରା 115BAB ଅଧିନରେ 15 %ର ବିଶେଷ କର ହାର ବିକଳ୍ପ ଚୟନ କରିବାକୁ ଇଚ୍ଛୁକ

 

9. ଫର୍ମ 10-CCB

ଏହାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଦାଖଲ ହୋଇଛି

ଫର୍ମରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ବିବରଣୀ

କରଦାତା ଯିଏ ଆୟର ଧାରା 80-I(7) / 80-IA / 80-IB/ 80-IC/ 80-IE ଅଧୀନରେ ରିହାତି ଦାବି କରିବା ପାଇଁ ଜଣେ ଆକାଉଣ୍ଟାଣ୍ଟଙ୍କ ଠାରୁ ଏକ ରିପୋର୍ଟ ପ୍ରାପ୍ତ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ କରନ୍ତି।

କର ଅଧିନିୟମ, 1961।

ଧାରା 80-I (7) / 80- IA / 80-IB / 80-IC / 80-IE ଅଧୀନରେ ରିହାତି ଦାବି କରିବା ନିମନ୍ତେ ଫର୍ମ 10-CCBରେ ଅଡିଟ୍ ରିପୋର୍ଟ ଏକ ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ ଆବଶ୍ୟକତା। ଏହା ଧାରା 139(1) ଅଧୀନରେ ITR ଫାଇଲ୍‌ କରିବା ପାଇଁ ଧାର୍ଯ୍ୟ ତାରିଖର ଏକ ମାସ ପୂର୍ବରୁ ଫାଇଲ୍‌ କରାଯିବା ଆବଶ୍ୟକ।

 

10. ଫର୍ମ 10-CCBA

ଏହାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଦାଖଲ ହୋଇଛି

ଫର୍ମରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ବିବରଣୀ

କରଦାତା ଯିଏ ରିହାତି ଦାବି କରିବାକୁ ଜଣେ ଆକାଉଣ୍ଟାଣ୍ଟଙ୍କ ଠାରୁ

ଏକ ରିପୋର୍ଟ ପ୍ରାପ୍ତ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ କରନ୍ତି

ଆୟକର ଅଧିନିୟମ 1961ର, ଧାରା 80-ID(3)(iv)

ଧାରା 80-ID(3)(iv) ଅଧୀନରେ ରିହାତି ଦାବି କରିବା ପାଇଁ ଫର୍ମ 10- CCB ରେ ଅଡିଟ୍ ରିପୋର୍ଟ ହେଉଛି ଏକ ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ ଆବଶ୍ୟକତା। ଏହା ଧାରା 139(1) ଅଧୀନରେ ITR ଫାଇଲ୍ କରିବାର ଧାର୍ଯ୍ୟ ତାରିଖର ଏକ ମାସ ପୂର୍ବରୁ ଫାଇଲ୍ କରିବାକୁ ହେବ।

 

11. ଫର୍ମ 10-CCBC

ଏହାଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଦାଖଲ ହୋଇଛି

ଫର୍ମରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ବିବରଣୀ

କରଦାତା ଯିଏ ଆୟକର ଅଧିନିୟମ,1961ର ଧାରା 80-IB (11B) ଅଧୀନରେ ରିହାତି ଦାବି କରିବାକୁ ଜଣେ ଆକାଉଣ୍ଟାଣ୍ଟଙ୍କ ଠାରୁ ଏକ ରିପୋର୍ଟ ପ୍ରାପ୍ତ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ କରନ୍ତି।

ଧାରା 80-IB(11B) ଅଧୀନରେ ରିହାତି ଦାବି କରିବା ପାଇଁ ଫର୍ମ 10- CCBC ରେ ଅଡିଟ୍ ରିପୋର୍ଟ ଏକ ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ ଆବଶ୍ୟକତା। ଏହା ଧାରା 139(1) ଅଧୀନରେ ITR ଫାଇଲ୍ କରିବାର ଧାର୍ଯ୍ୟ ତାରିଖର ଏକ ମାସ ପୂର୍ବରୁ ଫାଇଲ୍ କରିବାକୁ ହେବ।

 

2025-26 ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ପାଇଁ ଘରୋଇ କମ୍ପାନୀ ପାଇଁ କର ସ୍ଲାବ୍

ଅବସ୍ଥା

ଆୟକର ହାର (ଅଧିକର ଏବଂ ଉପକର ବ୍ୟତୀତ)

ପୂର୍ବବର୍ତ୍ତୀ ବର୍ଷ 2020-21 ରେ ମୋଟ କାରବାର କିମ୍ବା ମୋଟ ପ୍ରାପ୍ତି ₹ 400 କୋଟିରୁ ଅଧିକ ନୁହେଁ

25%

ଯଦି ଧାରା 115BA ଚୟନ କରାଯାଏ

25%

ଯଦି ଧାରା 115BAA ଚୟନ କରାଯାଏ

22%

ଯଦି ଧାରା 115BAB ଚୟନ କରାଯାଏ

15%

ଅନ୍ୟ କୌଣସି ଘରୋଇ କମ୍ପାନୀ

30%

 

ଅଧିକର, ମାର୍ଜିନାଲ୍ ରିଲିଫ୍‌ ଏବଂ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଓ ଶିକ୍ଷା ଉପକର

ଅଧିକର କ’ଣ?

ସରଚାର୍ଜ ବା ଅଧିକର ହେଉଛି ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସୀମାରୁ ଅଧିକ ଆୟ କରୁଥିବା ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କ ପାଇଁ ଆରୋପିତ ଏକ ଅତିରିକ୍ତ ଶୁଳ୍କ, ଏହା ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ହାରରେ ହିସାବ କରାଯାଇଥିବା ଆୟକର ପରିମାଣ ଉପରେ ଆରୋପ କରାଯାଏ

  • 7% - ₹ 1 କୋଟିରୁ ଅଧିକ - ₹ 10 କୋଟି ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ କରଯୋଗ୍ୟ ଆୟ
  • 12% - ₹ 10 କୋଟିରୁ ଅଧିକ କରଯୋଗ୍ୟ ଆୟ
  • 10% - ଯଦି କମ୍ପାନୀ 115BAA କିମ୍ବା ଧାରା 115BAB ଅଧୀନରେ କରଯୋଗ୍ୟତା ଚୟନ କରେ

ନାମ ମାତ୍ର ରିହାତି ବା ମାର୍ଜିନାଲ୍‌ ରିଲିଫ୍‌ କ’ଣ?

ମାର୍ଜିନାଲ୍‌ ରିଲିଫ୍‌ ହେଉଛି ଅଧିକରରୁ ଏକ ଆଶ୍ୱସ୍ତି ଯେଉଁ କ୍ଷେତ୍ରରେ ଜଣେ ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କୁ ଅଧିକର ପାଇଁ ଦାୟୀ କରୁଥିବା ଦେୟଯୋଗ୍ୟ ଅଧିକର ଅତିରିକ୍ତ ଆୟଠାରୁ ଅଧିକ ହୋଇଥାଏ। ଅଧିକର ଭାବରେ ଦେୟଯୋଗ୍ୟ ପରିମାଣ ଯଥାକ୍ରମେ ₹ 1 କୋଟି ଏବଂ ₹ 10 କୋଟିଠାରୁ ଅଧିକ ହୋଇଥିବା ଆୟର ପରିମାଣଠାରୁ ଅଧିକ ହେବ ନାହିଁ

ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଏବଂ ଶିକ୍ଷା ଉପକର କଣ?

4% ହାରରେ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଏବଂ ଶିକ୍ଷା ଉପକର ଆୟକର ଯୁକ୍ତ ଅଧିକର ପରିମାଣ ଉପରେ ପୈଠ କରାଯିବ (ଯଦି କିଛି ଥାଏ)।

ଟିପ୍ପଣୀ:

  • ଏକ କମ୍ପାନୀକୁ ଅର୍ଜିତ ଲାଭର (ସହିତ ପ୍ରଯୋଜ୍ୟ ଅଧିକର ଏବଂ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଏବଂ ଶିକ୍ଷା ଉପକର) 15% ରେ ସର୍ବନିମ୍ନ ବିକଳ୍ପ କର (MAT) ଦେବାକୁ ଦାୟବଦ୍ଧ ହେବ, ଯେଉଁଠାରେ କମ୍ପାନୀର ସାଧାରଣ କର ଦେୟତା ଅର୍ଜିତ ଲାଭର 15% ରୁ କମ୍ ଅଟେ।
  • ଏକ ଅନ୍ତଃରାଷ୍ଟ୍ରୀୟ ବିତ୍ତୀୟ ସେବା କେନ୍ଦ୍ରର ଏକ ୟୁନିଟ୍‌ ହୋଇଥିବା ଏବଂ ଏହାର ଆୟ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାବରେ ରୂପାନ୍ତରିତ ବିଦେଶୀ ବିନିମୟରୁ ଆୟ କରୁଥିବା ଏକ କମ୍ପାନୀ ପାଇଁ, 9% ହାରରେ MAT ଦେୟଯୋଗ୍ୟ ହେବ (ଏଥିସହ ଉପକର ଏବଂ ଅଧିକର ପ୍ରଯୋଜ୍ୟ)
  • ଧାରା 115BAA ଏବଂ 115BAB ଅଧୀନରେ ବିଶେଷ ହାରରେ କରାଧାନ ଚୟନ କରୁଥିବା ଏକ କମ୍ପାନୀ MAT ପ୍ରଦାନରୁ ମୁକ୍ତ ଅଟେ।
  • ଧାରା 115BAA କିମ୍ବା 115BAB ଅଧୀନରେ ବିଶେଷ ହାରରେ କରାଧାନ ଚୟନ କରିଥିବା କମ୍ପାନୀଗୁଡ଼ିକ ଧାରା 80JJAA ଏବଂ 80M ଅଧୀନରେ ରିହାତି ବ୍ୟତୀତ, ଧାରା 80IA, 80IAB, 80IAC, 80IB ଇତ୍ୟାଦି ପରି ଧାରାଗୁଡ଼ିକ ଅଧୀନରେ କେତେକ ରିହାତି ପାଇଁ ଅନୁମତି ପାଇବେ ନାହିଁ।

 

ମୁଁ କେଉଁ ନିବେଶ/ ଦେୟ / ଆୟ ଉପରେ କର ରିହାତି ପାଇପାରିବି

ଆୟକର ଅଧିନିୟମର ଅଧ୍ୟାୟ VI-A ଅଧୀନରେ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ କର ରିହାତି

ଧାରା 80G

ଅନୁମୋଦିତ ପାଣ୍ଠି, ଦାତବ୍ୟ ଅନୁଷ୍ଠାନ ଇତ୍ୟାଦିକୁ ଦିଆଯାଇଥିବା ଦାନ ନିମନ୍ତେ ରିହାତି।

ନିମ୍ନ ବର୍ଗଗୁଡ଼ିକ ଅଧୀନରେ ଦାନ ରିହାତି ପାଇଁ ଯୋଗ୍ୟ:

ଯୋଗ୍ୟତା ସୀମା ଅଧୀନରେ

 

100% ରିହାତି

50% ରିହାତି

କୌଣସି ସୀମା ବିନା

 

100% ରିହାତି

50% ରିହାତି

 

 

 

 

 

ଟିପ୍ପଣୀ: ଏହି ଧାରା ଅଧୀନରେ ₹2000/-ରୁ ଅଧିକ ନଗଦ ଆକାରରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ଦାନ ସମ୍ବନ୍ଧରେ କୌଣସି ରିହାତିକୁ ଅନୁମତି ଦିଆଯିବ ନାହିଁ।

 

ଧାରା 80GGA

ବୈଜ୍ଞାନିକ ଗବେଷଣା କିମ୍ବା ଗ୍ରାମୀଣ ବିକାଶ ପାଇଁ ଦିଆଯାଇଥିବା ଦାନ ଉପରେ ରିହାତି।

ନିମ୍ନ ବର୍ଗଗୁଡ଼ିକ ଅଧୀନରେ ଦାନ ରିହାତି ପାଇଁ ଯୋଗ୍ୟ:

ଗବେଷଣା ଅନୁଷ୍ଠାନ କିମ୍ବା ବିଶ୍ୱବିଦ୍ୟାଳୟ, ମହାବିଦ୍ୟାଳୟ କିମ୍ବା ଅନ୍ୟ ଅନୁଷ୍ଠାନ ପାଇଁ

  • ବୈଜ୍ଞାନିକ ଗବେଷଣା
  • ସାମାଜିକ ବିଜ୍ଞାନ କିମ୍ବା ପରିସଂଖ୍ୟାନ ଗବେଷଣା

ସଙ୍ଗଠନ କିମ୍ବା ଅନୁଷ୍ଠାନ

  • ଗ୍ରାମୀଣ ବିକାଶ
  • ପ୍ରାକୃତିକ ସମ୍ପଦର ସଂରକ୍ଷଣ କିମ୍ବା ବନୀକରଣ ପାଇଁ

କୌଣସି ଉପଯୁକ୍ତ ପ୍ରକଳ୍ପ କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ କରିବା ପାଇଁ ଜାତୀୟ ସମିତି ଦ୍ୱାରା ଅନୁମୋଦିତ PSU କିମ୍ବା ସ୍ଥାନୀୟ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ କିମ୍ବା ଏକ ସଂଗଠନ କିମ୍ବା ସଂସ୍ଥା।

ଏଥିପାଇଁ କେନ୍ଦ୍ର ସରକାରଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଅଧିସୂଚିତ ପାଣ୍ଠି:

  • ବନୀକରଣ
  • ଗ୍ରାମୀଣ ବିକାଶ

କେନ୍ଦ୍ର ସରକାରଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ସ୍ଥାପିତ ଏବଂ ଘୋଷିତ ଜାତୀୟ ସହରାଞ୍ଚଳ ଦାରିଦ୍ର୍ୟ ଦୂରୀକରଣ ପାଣ୍ଠି

 

ଟିପ୍ପଣୀ: ଏହି ଧାରା ଅଧୀନରେ ₹2000/-ରୁ ଅଧିକ ନଗଦ ଆକାରରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ଦାନ ସମ୍ବନ୍ଧରେ କୌଣସି ରିହାତିକୁ ଅନୁମତି ଦିଆଯିବ ନାହିଁ କିମ୍ବା ଯଦି ମୋଟ ସମୁଦାୟ ଆୟରେ ବ୍ୟବସାୟ / ବୃତ୍ତିରୁ ଲାଭ / ପ୍ରାପ୍ତି ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ।

 

ଧାରା 80GGB

ରାଜନୈତିକ ଦଳ କିମ୍ବା ନିର୍ବାଚନୀ ଟ୍ରଷ୍ଟରେ ଯୋଗଦାନ କରିଥିବା ରାଶିକୁ ରିହାତି ଭାବରେ ଅନୁମୋଦିତ କରାଯାଇଛି (କେତେକ ସର୍ତ୍ତାବଳୀ ଅଧିନରେ)

 

ନଗଦ ଅର୍ଥ ବ୍ୟତୀତ ଅନ୍ୟ କୌଣସି ପଦ୍ଧତି ମାଧ୍ୟମରେ ପୈଠ କରାଯାଇଥିବା ମୋଟ ପରିମାଣର ରିହାତି

 

ଧାରା 80IA

 

ଯେକୌଣସି ଭିତ୍ତିଭୂମି ସୁବିଧା (କେବଳ ଭାରତୀୟ କମ୍ପାନୀ), ଶିଳ୍ପ ପାର୍କ (ଯେକୌଣସି ଉଦ୍ୟୋଗ), କୌଣସି ଶକ୍ତି ଉଦ୍ୟୋଗ, ବିଦ୍ୟୁତ୍‌ ଉତ୍ପାଦନକାରୀ କେନ୍ଦ୍ରଗୁଡ଼ିକର ପୁନଃନିର୍ମାଣ କିମ୍ବା ପୁନରୁଦ୍ଧାର (ଭାରତୀୟ କମ୍ପାନୀ)ର ବିକାଶ, ରକ୍ଷଣାବେକ୍ଷଣ ଏବଂ ସଂଚାଳନରେ ନିୟୋଜିତ ଉଦ୍ୟୋଗଗୁଡିକ ରିହାତି ଦାବି କରିବାକୁ ହକ୍‌ଦାର ହେବେ

(କେତେକ ସର୍ତ୍ତ ଅଧୀନସ୍ଥ)

 

15ଟି ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ଅବଧି ମଧ୍ୟରେ ଆସୁଥିବା କ୍ରମାଗତ 10ଟି ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ପାଇଁ ଲାଭର 100%, ସେହି ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷରୁ ଆରମ୍ଭ ହେବ ଯେଉଁଥିରେ କରଦାତା ଭିତ୍ତିଭୂମି ସୁବିଧା ବିକାଶ କରିଛନ୍ତି / ପରିଚାଳନା ଏବଂ ରକ୍ଷଣାବେକ୍ଷଣ ଆରମ୍ଭ କରିଛନ୍ତି।

(ଯଦି ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ବ୍ୟବସାୟ ପାଇଁ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ କରାଯାଇଥିବା ତାରିଖ ପରେ ବିକାଶ, ସଂଚାଳନ ଇତ୍ୟାଦି ଆରମ୍ଭ ହୁଏ ତେବେ କୌଣସି ରିହାତିକୁ ଅନୁମତି ଦିଆଯିବ ନାହିଁ)

 
 

 

ଧାରା 80IAB

 

ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ଅର୍ଥନୈତିକ ଜୋନ୍ ବିକାଶରେ ନିୟୋଜିତ ଏକ ଉଦ୍ୟୋଗ କିମ୍ବା ଏକ ଏଣ୍ଟରପ୍ରାଇଜ୍ ଦ୍ୱାରା ଲାଭ ଏବଂ ପ୍ରାପ୍ତି ସମ୍ବନ୍ଧରେ ରିହାତି

(କେତେକ ସର୍ତ୍ତ ଅଧୀନସ୍ଥ)

ଯେଉଁ ବର୍ଷଠାରୁ କେନ୍ଦ୍ର ସରକାରଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଏକ ବିଶେଷ ଅର୍ଥନୈତିକ ଜୋନ୍ ସୂଚିତ କରାଯାଇଛି ସେବେଠାରୁ 15ଟି ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ମଧ୍ୟରୁ କ୍ରମାଗତ 10ଟି ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ପାଇଁ ଲାଭର 100%

1 ଏପ୍ରିଲ 2017 ରେ କିମ୍ବା ଏହା ପରେ ବିକାଶ ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥିବା ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ଅର୍ଥନୈତିକ ଜୋନ୍‌ ନିମନ୍ତେ ଜଣେ କରଦାତାଙ୍କୁ କୌଣସି ରିହାତି ନାହିଁ

 
 

 

ଧାରା 80IAC

ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ବ୍ୟବସାୟରୁ ଏକ ଯୋଗ୍ୟ ଷ୍ଟାର୍ଟ-ଅପ୍ ଦ୍ୱାରା ମିଳିଥିବା ଲାଭ ଏବଂ ପ୍ରାପ୍ତି

 

ଯୋଗ୍ୟ ଷ୍ଟାର୍ଟ-ଅପ୍‌ ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥିବା ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷରୁ ଆରମ୍ଭ କରି 10 ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ଅବଧି ମଧ୍ୟରେ ଆସୁଥିବା କ୍ରମାଗତ 3ଟି ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ପାଇଁ ଲାଭର 100%

 

ଧାରା 80IB

ଭିତ୍ତିଭୂମି ବିକାଶ ଉଦ୍ୟୋଗ ବ୍ୟତୀତ ଅନ୍ୟ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଶିଳ୍ପ ଉଦ୍ୟୋଗରୁ ଲାଭ ଏବଂ ପ୍ରାପ୍ତି ପ୍ରତି ରିହାତି - ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ଠାରୁ 10 ବର୍ଷ ପାଇଁ 100% ଲାଭ ଯେଉଁଥିରେ ଏହା ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଅନୁମୋଦିତ (ଯଦି 31 ମାର୍ଚ୍ଚ 2000 ପରେ କିନ୍ତୁ 1 ଏପ୍ରିଲ 2007 ପୂର୍ବରୁ ଅନୁମୋଦିତ ହୋଇଥାଏ)।

ଏହି ଧାରା ଅଧୀନରେ ଜଣେ କରଦାତାଙ୍କ ପାଇଁ ରିହାତି ଉପଲବ୍ଧ ଯାହାର ମୋଟ୍‌ ସମୁଦାୟ ଆୟ ବ୍ୟବସାୟରୁ ପ୍ରାପ୍ତ ଯେକୌଣସି ଲାଭ ଏବଂ ପ୍ରାପ୍ତି ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରେ:

ଜାମ୍ମୁ-କାଶ୍ମୀରରେ SSI ସମେତ ଏକ ଔଦ୍ୟୋଗିକ ଉପକ୍ରମ

ଖଣିଜ ତୈଳର ବ୍ୟବସାୟିକ ଉତ୍ପାଦନ ଏବଂ ବିଶୋଧନ

ଫଳ କିମ୍ବା ପନିପରିବା, ମାଂସ ଏବଂ ମାଂସ ଉତ୍ପାଦ କିମ୍ବା କୁକୁଡ଼ା ଚାଷ କିମ୍ବା ସାମୁଦ୍ରିକ କିମ୍ବା ଦୁଗ୍ଧଜାତ ଦ୍ରବ୍ୟର ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ, ସଂରକ୍ଷଣ ଏବଂ ପ୍ୟାକେଜିଂ; ଖାଦ୍ୟ ଶସ୍ୟ ପରିଚାଳନା, ଭଣ୍ଡାରଣ ଏବଂ ପରିବହନର ଏକୀକୃତ ବ୍ୟବସାୟ

(କେତେକ ସର୍ତ୍ତ ଅଧୀନସ୍ଥ)

ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରକାରର ଉଦ୍ୟୋଗ ପାଇଁ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସର୍ତ୍ତାବଳୀ ଅନୁଯାୟୀ 5 / 10 / 7 ବର୍ଷ ପାଇଁ ଲାଭର 100% / 25%

 

ଧାରା 80IBA

ଆବାସ ପ୍ରକଳ୍ପଗୁଡ଼ିକର ବିକାଶ ଏବଂ ନିର୍ମାଣରୁ ମିଳିଥିବା ଲାଭ ଏବଂ ପ୍ରାପ୍ତି

 

ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ବିଭିନ୍ନ ସର୍ତ୍ତାବଳୀ ଅନୁଯାୟୀ ଲାଭର 100%

 

ଧାରା 80IC

ହିମାଚଳ ପ୍ରଦେଶ, ସିକ୍କିମ୍, ଉତ୍ତରାଞ୍ଚଳ ଏବଂ ଉତ୍ତର-ପୂର୍ବ ରାଜ୍ୟଗୁଡ଼ିକରେ କେତେକ ଉଦ୍ୟୋଗ ସମ୍ପର୍କରେ ରିହାତି

(କେତେକ ସର୍ତ୍ତ ଅଧୀନସ୍ଥ)

 

ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସାମଗ୍ରୀ କିମ୍ବା ଜିନିଷ ପ୍ରସ୍ତୁତି କିମ୍ବା ଉତ୍ପାଦନ କରିବା ପାଇଁ ପ୍ରଥମ 5 ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ନିମନ୍ତେ ଲାଭର 100% ଏବଂ ପରବର୍ତ୍ତୀ 5 ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ପାଇଁ 25% (କମ୍ପାନୀ ପାଇଁ 30%)

 

ଧାରା 80IE

ଉତ୍ତର - ପୂର୍ବ ରାଜ୍ୟଗୁଡ଼ିକରେ ସ୍ଥାପିତ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଉଦ୍ୟୋଗଗୁଡ଼ିକ ନିମନ୍ତେ ରିହାତି

(କେତେକ ସର୍ତ୍ତ ଅଧୀନସ୍ଥ)

 

ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ବିଭିନ୍ନ ସର୍ତ୍ତାବଳୀ ଅନୁଯାୟୀ 10 ଟି ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ପାଇଁ ଲାଭର100%

 

 

ଧାରା 80JJA

ଜୈବ ବିଘଟନଯୋଗ୍ୟ ବର୍ଜ୍ୟବସ୍ତୁ ସଂଗ୍ରହ ଏବଂ ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ ବ୍ୟବସାୟରୁ ଲାଭ ଏବଂ ପ୍ରାପ୍ତି ଉପରେ ରିହାତି

(କେତେକ ସର୍ତ୍ତ ଅଧୀନସ୍ଥ)

 

କ୍ରମାଗତ 5ଟି ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ପାଇଁ ଜୈବ ବିଘଟନଯୋଗ୍ୟ ବର୍ଜ୍ୟବସ୍ତୁ ସଂଗ୍ରହ, ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ ଏବଂ ବିଶୋଧନ ଗତିବିଧିରୁ ଲାଭର100%

 

ଧାରା 80JJAA

ନୂତନ ଶ୍ରମିକ / କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ନିଯୁକ୍ତି ସମ୍ବନ୍ଧରେ ରିହାତି, ସେହି କରଦାତାମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଲାଗୁ ହୋଇଥାଏ ଯେଉଁମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଧାରା 44AB ପ୍ରଯୋଜ୍ୟ

(କେତେକ ସର୍ତ୍ତ ଅଧୀନସ୍ଥ)

 

କେତେକ ସର୍ତ୍ତ ଅନୁଯାୟୀ, 3ଟି ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ପାଇଁ ଅତିରିକ୍ତ କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ଖର୍ଚ୍ଚର30%

 

ଧାରା 80LA

ବିଦେଶୀ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ ୟୁନିଟ୍ ଏବଂ ଅନ୍ତଃରାଷ୍ଟ୍ରୀୟ ବିତ୍ତୀୟ ସେବା କେନ୍ଦ୍ରରୁ ଆୟ ନିମନ୍ତେ ରିହାତି

(କେତେକ ସର୍ତ୍ତ ଅଧୀନସ୍ଥ)

ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସର୍ତ୍ତାବଳୀ ଅନୁଯାୟୀ କ୍ରମାଗତ 5 / 10ଟି ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ପାଇଁ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଆୟର100% / 50%

 

ଧାରା 80M

ଯଦି ଆନ୍ତ-ନିଗମ ଲାଭାଂଶ ସେୟାର୍‌ଧାରକମାନଙ୍କୁ ଆବଣ୍ଟିତ ହୁଏ ତେବେ ଏହି ଲାଭାଂଶ ଗ୍ରହଣ କରୁଥିବା କମ୍ପାନୀର ସମୁଦାୟ ଆୟରୁ ହ୍ରାସ କରିବାକୁ ଅନୁମତି ଦିଆଯିବ

ଯେଉଁଠାରେ ପୂର୍ବ ବର୍ଷ ଯେକୌଣସି ଘରୋଇ କମ୍ପାନୀର ସର୍ବମୋଟ ଆୟ ଅନ୍ୟ କୌଣସି ଘରୋଇ କମ୍ପାନୀ କିମ୍ବା ବିଦେଶୀ କମ୍ପାନୀ କିମ୍ବା ଏକ ବ୍ୟବସାୟ ଟ୍ରଷ୍ଟରୁ ଲାଭାଂଶ ମାଧ୍ୟମରେ କୌଣସି ଆୟ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରେ, ଏହି ଧାରାର ବ୍ୟବସ୍ଥା ଅନୁଯାୟୀ ଏବଂ ଏହା ଅଧୀନରେ, ଏହିପରି ଘରୋଇ କମ୍ପାନୀର ମୋଟ ଆୟ ହିସାବ କରିବାର ଅନୁମତି ରହିବ, ଅନ୍ୟ ଘରୋଇ କମ୍ପାନୀରୁ ଗ୍ରହଣ କରାଯାଇଥିବା ଲାଭାଂଶ ଦ୍ୱାରା ଆୟର ପରିମାଣ ସହିତ ସମାନ ଏକ ପରିମାଣର ରିହାତି ହେବ ଯାହା ରିଟର୍ଣ୍ଣ ଫାଇଲ୍‌ କରିବାର ଧାର୍ଯ୍ୟ ତାରିଖର ଏକ ମାସ ପୂର୍ବରୁ ସେୟାର୍‌ଧାରକମାନଙ୍କୁ ଆବଣ୍ଟନ କରାଯାଇଥିବା ଲାଭାଂଶ ପରିମାଣ ଅତିକ୍ରମ କରେ ନାହିଁ

 

 

 

80PA

ଏହାର ସଦସ୍ୟମାନଙ୍କର କୃଷି ଉତ୍ପାଦର ବିପଣନ, କ୍ରୟ କିମ୍ବା ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣର ଏକ ଯୋଗ୍ୟ ବ୍ୟବସାୟରେ ନିୟୋଜିତ ଏକ ଉତ୍ପାଦକ କମ୍ପାନୀ

 

ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ 2019-20 ରୁ ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ 2025-26 ପାଇଁ 100% ଲାଭ ଏହି ସର୍ତ୍ତ ଅନୁଯାୟୀ ଯେ ଆର୍ଥିକ ବର୍ଷରେ କମ୍ପାନୀର ମୋଟ କାରବାର ₹ 100 କୋଟିରୁ କମ୍ ହେବ

 

ପେଜ୍‌ଟି ଶେଷଥର ସମୀକ୍ଷା କିମ୍ବା ଅଦ୍ୟତନ ହୋଇଛି: 24-Apr-2025