search-openmobilesearch
Do not have an account?
Already have an account?

1. ମୁଁ ଇ-ଫାଇଲିଂରେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ଜଣେ ବେତନଭୋଗୀ କର୍ମଚାରୀ। ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ ମୁଁ ମୋର ସମସ୍ତ କର ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ସୂଚନା କେଉଁଠାରେ ଆକ୍ସେସ କରିବି?
ଆପଣଙ୍କର ଇ-ଫାଇଲିଂ ଡ୍ୟାଶ୍‌ବୋର୍ଡରେ ଆପଣ ସମସ୍ତ କର ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ସୂଚନା ଏବଂ କରିବାକୁ ଥିବା କାର୍ଯ୍ୟଗୁଡ଼ିକୁ ଆକ୍ସେସ୍ କରିପାରିବେ। ଡ୍ୟାଶ୍‌ବୋର୍ଡରେ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ସେବାଗୁଡ଼ିକର ଲିଙ୍କ ରହିଥାଏ ଯାହା ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ଆୟକର ଯାତ୍ରା ସମୟରେ ଆବଶ୍ୟକ କରିବେ। ଗୋଟିଏ ନଜରରେ, ଆପଣ ଏହା କରିପାରିବେ:

  • ଆପଣଙ୍କର ବୈଧ PAN, ଆଧାର ଏବଂ ଫଟୋ ସହିତ ଆପଣଙ୍କର ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଅଦ୍ୟତିତ ରଖିପାରିବେ।
  • ଆପଣଙ୍କର ଆଧାର ଏବଂ PANକୁ ଲିଙ୍କ୍ କରିପାରିବେ।
  • ଆପଣଙ୍କ ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ଦେଖିପାରିବେ ଏବଂ ଅଦ୍ୟତନ କରିପାରିବେ।
  • ଇ-ଫାଇଲିଂ ଭଲ୍ଟ ଉଚ୍ଚତର ସୁରକ୍ଷା ସେବା ସହିତ ଆପଣଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ସୁରକ୍ଷିତ କରିପାରିବେ।
  • ବକେୟା ଦାବି ଦେଖିପାରିବେ ଏବଂ ପ୍ରତିକ୍ରିୟା ଜଣାଇପାରିବେ।
  • ଏକାଧିକ ବିତ୍ତ ବର୍ଷ / ମୂଲ୍ୟାୟନ ବର୍ଷ ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କର ଆୟକର ଲେଜର୍ ଦେଖିପାରିବେ।
  • ITR ଫାଇଲ୍ କରିବା ସହିତ ଜଡିତ ଆପଣର କରିବାକୁ ଥିବା ଜିନିଷ ଦେଖିପାରିବେ ଏବଂ ଏଥିପ୍ରତି ପ୍ରତିକ୍ରିୟା ଜଣାଇପାରିବେ।
  • ପ୍ରତିକ୍ଷିତ ରିଫଣ୍ଡ ଏବଂ ଆକଳିତ ଦାବି ସମେତ ଆପଣଙ୍କର ଫାଇଲିଂ ସ୍ଥିତି ଦେଖିପାରିବେ।
  • ପରିମାର୍ଜନ ହୋଇଥିବା ରିଟର୍ଣ୍ଣ ଫାଇଲ୍‌ କରିପାରିବ ଏବଂ ଫାଇଲ୍‌ କରାଯାଇଥିବା ରିଟର୍ଣ୍ଣ ଡାଉନ୍‌ଲୋଡ୍‌ କରିପାରିବେ।
  • TDS, ଅଗ୍ରୀମ କର ଏବଂ ସ୍ୱ-ମୂଲ୍ୟାୟନ କର ପରି ଆପଣଙ୍କର କର ଜମା ବିବରଣୀ ଦେଖିପାରିବେ।
  • ଆପଣଙ୍କ କାର୍ଯ୍ୟତାଲିକାରେ ବାକି ଥିବା କାର୍ଯ୍ୟ ପ୍ରତି ପ୍ରତିକ୍ରିୟା ଜଣାଇପାରିବେ।
  • ଗତ 3 ବର୍ଷର ରିଟର୍ଣ୍ଣ ଏବଂ ନିକଟରେ ଫାଇଲ୍‌ କରାଯାଇଥିବା ଫର୍ମଗୁଡ଼ିକ ଦେଖିପାରିବେ।
  • ଆପଣଙ୍କ ଅଭିଯୋଗ ବିବରଣୀ ଦେଖିପାରିବେ।


2. ମୁଁ ଜଣେ କରଦାତା। ମୋର ଇ-ଫାଇଲିଂ କାର୍ଯ୍ୟତାଲିକାରେ ମୋ ପାଇଁ କେଉଁ ସେବା ଉପଲବ୍ଧ ଅଛି?
ନିମ୍ନଲିଖିତ ସେବାଗୁଡ଼ିକ ସେମାନଙ୍କର ଇ-ଫାଇଲିଂ କାର୍ଯ୍ୟତାଲିକାରେ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ଟିକସଦାତା, HUF, କମ୍ପାନୀ, ଫାର୍ମ, ଟ୍ରଷ୍ଟ, AJP, AOP, BOI, ସ୍ଥାନୀୟ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ, ସରକାରଙ୍କ ପାଇଁ ଉପଲବ୍ଧ:

  • ଆପଣ ପଦକ୍ଷେପ ନେବା ପାଇଁ:
    • ସ୍ୱୀକୃତି ପାଇଁ ବିଚାରାଧୀନ ଥିବା ଫର୍ମଗୁଡ଼ିକ
    • ଅନାଦେୟ ଥିବା ରିଫଣ୍ଡଗୁଡ଼ିକ
    • ITDREIN ଅନୁରୋଧ
    • ଇ-ସତ୍ୟାପନ ପାଇଁ ବିଚାରାଧିନ ରହିଛି / ITR-V ଗ୍ରହଣ କରାଯାଇନାହିଁ/ ପ୍ରତ୍ୟାଖିତ ହୋଇଛି
    • ଆପଣଙ୍କୁ ଅଧିକୃତ ସ୍ୱାକ୍ଷରକାରୀ ଭାବରେ ଯୋଡିବାକୁ ଅନୁରୋଧ ବିଚାରାଧୀନ ଅଛି (କେବଳ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ କରଦାତାମାନଙ୍କ ପାଇଁ)
    • ଆପଣଙ୍କୁ ଜଣେ ଅଧିସ୍ୱୀକୃତ ପ୍ରତିନିଧି ଭାବରେ ଯୋଡିବାକୁ ଅନୁରୋଧ ବିଚାରାଧୀନ ଅଛି (କେବଳ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ କରଦାତାମାନଙ୍କ ପାଇଁ)
    • ଧାର୍ଯ୍ୟ ତାରିଖ ପରେ ITR-V ପ୍ରାପ୍ତ ହୋଇଛି
    • ଫାଇଲ୍ କରିବା ପାଇଁ ବାକି ଅଛି
    • କର ରିହାତିକାରୀ ଏବଂ ସଂଗ୍ରାହକ ପଞ୍ଜିକରଣର ଅନୁମୋଦନ ଏବଂ ପରିବର୍ତ୍ତନ (ଅନୁଷ୍ଠାନ PAN ପାଇଁ)
  • ଆପଣଙ୍କ ଅବଗତି ପାଇଁ:
    • ଅପ୍‌ଲୋଡ୍ ହୋଇଥିବା ଫର୍ମ ବିବରଣୀ ଦେଖନ୍ତୁ
    • ପ୍ରତିନିଧି କରଦାତା ଭାବରେ ଯୋଡ଼ିବା ପାଇଁ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ ହୋଇଛି
    • ଅଧିକୃତ ସ୍ୱାକ୍ଷରକାରୀ ଭାବରେ ଯୋଡିବାକୁ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ ହୋଇଛି
    • ଅଧିସ୍ୱୀକୃତ ପ୍ରତିନିଧି ଭାବରେ ଯୋଡିବାକୁ ଅନୁରୋଧ ଦାଖଲ ହୋଇଛି
    • ଅଧିକୃତ ସ୍ୱାକ୍ଷରକାରୀ ଅନୁରୋଧ ଗ୍ରହଣ କରାଯାଇଛି (କେବଳ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ କରଦାତାମାନଙ୍କ ପାଇଁ)
    • ଅଧିସ୍ୱୀକୃତ ପ୍ରତିନିଧି ଅନୁରୋଧ ଗ୍ରହଣ କରାଯାଇଛି (କେବଳ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ କରଦାତାମାନଙ୍କ ପାଇଁ)
    • ITDREIN ଅନୁରୋଧ ବିବରଣୀ ଦେଖନ୍ତୁ (ରିପୋର୍ଟ କରୁଥିବା ସଂସ୍ଥା ଦ୍ୱାରା ଅଧିସ୍ୱୀକୃତ PAN ଭାବରେ ଯୋଡ଼ା ଯାଇଥିବା ବ୍ୟକ୍ତିବିଶେଷଙ୍କ ପାଇଁ)
    • ଅନୁମୋଦିତ / ପ୍ରତ୍ୟାଖିତ TAN ପଞ୍ଜିକରଣ ବିବରଣୀ ଦେଖନ୍ତୁ (ଅନୁଷ୍ଠାନ PAN ପାଇଁ)


3. ମୋର ଡ୍ୟାଶ୍‌ବୋର୍ଡ ଦେଖିବା ପାଇଁ ମୁଁ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ କି?
ହଁ। ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରିବା ପରେ ହିଁ ଡ୍ୟାଶ୍‌ବୋର୍ଡ ଦେଖାଯାଇପାରିବ, ଏବଂ ଏହା ଲଗ୍-ଇନ୍ ହୋଇଥିବା PAN ପାଇଁ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସୂଚନା ଧାରଣ କରିଥାଏ।

4. ନୂତନ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ ଡ୍ୟାଶ୍‌ବୋର୍ଡରେ କ’ଣ ଅଲଗା ଅଛି?
ପୂର୍ବ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ କରଦାତାମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଦୁଇଟି କାର୍ଯ୍ୟ ଥିଲା: ଆୟକର ରିଟର୍ଣ୍ଣ ଫାଇଲ୍ କରିବା, ଏବଂ ଇ-ଫାଇଲ୍ ବିବରଣୀ / ଫର୍ମ ଦେଖିବା।ନୂତନ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ, ଡ୍ୟାଶ୍‌ବୋର୍ଡରେ ଆହୁରି ଅନେକ ସେବା ଅଛି। ଏହା ମଧ୍ୟ ଖୁବ୍‌ ଉପଭୋକ୍ତା ସହଯୋଗୀ, କାରଣ ଏହା ଆପଣଙ୍କର ପ୍ରୋଫାଇଲ୍, ପଞ୍ଜୀକୃତ ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ, ରିଟର୍ଣ୍ଣ ସ୍ଥିତି, ଆୟକର ଜମା, ବିଚାରାଧୀନ କାର୍ଯ୍ୟ, ନିକଟରେ କରାଯାଇଥିବା ଫାଇଲିଂ ଏବଂ ଅଭିଯୋଗର ବିବରଣୀ ସାମ୍ନାରେ ପ୍ରଦର୍ଶିତ କରେ।

5. ମୋର PAN ନିଷ୍କ୍ରିୟ ଅଛି କିମ୍ବା ଆଧାର ସହିତ ଲିଙ୍କ୍‌ ହୋଇ ନାହିଁ। ଡ୍ୟାଶ୍‌ବୋର୍ଡରେ ଉପଲବ୍ଧ ବିଭିନ୍ନ ସେବାକୁ ମୁଁ ଆକ୍‌ସେସ୍‌ କରିପାରିବି କି?

ପ୍ରବେଶ କରାଯାଇଥିବା PANଟି ନିଷ୍କ୍ରିୟ ଥିବା ବେଳେ କିଛି ଆକ୍‌ସେସ୍‌ ସୀମିତ ହୋଇପାରେ। ନିଷ୍କ୍ରିୟ PAN ଦ୍ୱାରା ଲଗଇନ୍ କରିବା ପରେ ନିମ୍ନ ଚେତାବନୀ ପପ୍-ଅପ୍ ଡ୍ୟାଶ୍‌ବୋର୍ଡରେ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହେବ:"ଆପଣଙ୍କ PANଟି ନିଷ୍କ୍ରିୟ ହୋଇଯାଇଛି କାରଣ ଏହା ଆପଣଙ୍କ ଆଧାର ସହିତ ଲିଙ୍କ୍‌ ନୁହେଁ। କିଛି ଆକ୍‌ସେସ୍‌ ସୀମିତ ହୋଇପାରେ। ଧାରା 234H ଅନୁଯାୟୀ ଆବଶ୍ୟକ ଦେୟ ପୈଠ କରିବା ପରେ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର PANକୁ ଲିଙ୍କ୍ କରିପାରିବେ ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ଷମ କରିପାରିବେ।”

6. PAN ନିଷ୍କ୍ରିୟ ଥିବା ସମୟରେ ଉପଭୋକ୍ତାଙ୍କୁ କିପରି ସୂଚିତ କରାଯିବ?

ଉପଭୋକ୍ତା ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍‌ କରିବା କିମ୍ବା ଡ୍ୟାଶ୍‌ବୋର୍ଡ ପୃଷ୍ଠାକୁ ଯିବା ପରେ ଏକ ପପ୍-ଅପ୍ ଏବଂ ଟିକର୍‌ ବାର୍ତ୍ତା "ଆପଣଙ୍କ PAN ନିଷ୍କ୍ରିୟ ହୋଇଛି କାରଣ ଏହା ଆପଣଙ୍କ ଆଧାର ସହିତ ଲିଙ୍କ୍‌ ହୋଇ ନାହିଁ।" ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହେବ।