1. ମୋତେ ମୋର PAN କାହିଁକି ସତ୍ୟାପନ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ?
ଆପଣ ନିମ୍ନୋକ୍ତ କାରଣ ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କର PANକୁ ସତ୍ୟାପନ କରିପାରିବେ:
- ଆପଣଙ୍କର PANର ସବିଶେଷ ତଥ୍ୟ, ଯେପରିକି PAN କାର୍ଡରେ ନାମ, ଜନ୍ମ ତାରିଖ PAN ଡାଟାବେସ୍ରେ ଉପଲବ୍ଧ ବିବରଣୀ ସହିତ ସମାନ କି ନାହିଁ ଯାଞ୍ଚ କରିବା ପାଇଁ।
- ଆପଣଙ୍କର PAN ସକ୍ରିୟ ଅଛି କି ନାହିଁ ସତ୍ୟାପିତ କରିବା ପାଇଁ।
2. PAN ସତ୍ୟାପନ କରିବା ପାଇଁ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ମୋର ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ପଞ୍ଜିକୃତ ହେବା ଆବଶ୍ୟକ କି?
ସତ୍ୟାପନ ସମୟରେ ଆପଣ ଯେକୌଣସି ବୈଧ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ ସେହି ନମ୍ବରରେ ଆପଣ ଏକ ଓ.ଟି.ପି ପାଇବେ (ସର୍ବାଧିକ ତିନିଟି ଚେଷ୍ଟା ସହିତ 15 ମିନିଟ୍ ପାଇଁ ବୈଧ)।
3. PAN ନମ୍ବରର ସଂଖ୍ୟାରେ କୌଣସି ସୀମାବଦ୍ଧତା ଅଛି କି ଯାହା ଜଣେ କରଦାତାଙ୍କ ପାଇଁ ଗୋଟିଏ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ସହିତ ସତ୍ୟାପନ କରାଯାଇପାରିବ?
ହଁ। ଆପଣ ଗୋଟିଏ ଦିନରେ ଗୋଟିଏ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ବ୍ୟବହାର କରି ସର୍ବାଧିକ 5 ଟି ଭିନ୍ନ PAN ସତ୍ୟାପନ କରିପାରିବେ।
4. ଏକ ବାହ୍ୟ ଏଜେନ୍ସି ଭାବରେ, ମୁଁ ଜଣେ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କର PANକୁ ବୈଧ କରିପାରିବି କି?
ହଁ, PAN ସତ୍ୟାପନ କରିବା ସେବା, ବାହ୍ୟ ଏଜେନ୍ସିଗୁଡିକ ସମେତ ସମସ୍ତ ପଞ୍ଜୀକୃତ ବ୍ୟବହାରକାରୀମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଉପଲବ୍ଧ। ଏକ ସମୟରେ ଏକାଧିକ PAN / TAN ସତ୍ୟାପନ ହେଉଛି ବାହ୍ୟ ଏଜେନ୍ସିଗୁଡିକ ପାଇଁ ଏକ ପୃଥକ ସେବା ଯାହା ବିଭାଗର ଅନୁମୋଦନ ଆବଶ୍ୟକ କରେ।
5. ମୁଁ ଅନ୍ଲାଇନ୍ରେ କିପରି ମୋର PAN ବିବରଣୀ ଦେଖିପାରିବି?
ଆପଣ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଉପଲବ୍ଧ ଆପଣଙ୍କର PAN ସମ୍ପର୍କରେ ଜାଣନ୍ତୁ ସେବା ବିକଳ୍ପକୁ ଯାଇ ପାରିବେ। ଆପଣଙ୍କର PAN ବୈଧ କି ନୁହେଁ ଯାଞ୍ଚ କରିବାକୁ ଆପଣ ଏହି ସେବା ବ୍ୟବହାର କରିପାରିବେ।