search-openmobilesearch
Do not have an account?
Already have an account?

1. ସମୀକ୍ଷା

ମୋ ରୂପରେଖା / ରୂପରେଖା ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତୁ ସେବା ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲର ସମସ୍ତ ପଞ୍ଜୀକୃତ ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କ ପାଇଁ ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍‌ଇନ୍ ପରେ ସେମାନଙ୍କର ରୂପରେଖା ସୂଚନା ଦେଖିବା ଏବଂ ସଂପାଦନ କରିବା / ଅପଡେଟ୍‌ କରିବା ପାଇଁ ଉପଲବ୍ଧ। ବିଭିନ୍ନ ଉପଭୋକ୍ତା ପ୍ରକାର ଉପରେ ନିର୍ଭର କରି ଏହି ସେବା ଆପଣଙ୍କୁ ରୂପରେଖା ସୂଚନା ସଂପାଦନ / ଅପଡେଟ୍‌ କରିବାକୁ ଅନୁମତି ଦେଇଥାଏ:

  • ଆପଣଙ୍କର ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ବିବରଣୀ ଯେପରିକି PAN ବିବରଣୀ, TAN ବିବରଣୀ, ଆଧାର ନମ୍ବର ଆଦି ଦେଖନ୍ତୁ / ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତୁ
  • ଆପଣଙ୍କର ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ଯେପରିକି ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର, ଇମେଲ୍ ID ଏବଂ ଠିକଣା ଦେଖନ୍ତୁ / ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତୁ
  • ଆପଣଙ୍କର ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ବିବରଣୀ ଦେଖନ୍ତୁ / ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତୁ ଯେପରିକି:
    • ବ୍ୟାଙ୍କ ଖାତା ଏବଂ ଡିମାଟ୍‌ ଆକାଉଣ୍ଟ୍ ବିବରଣୀ
    • DSC ପଞ୍ଜୀକରଣ
    • ଇ-ଫାଇଲିଂ ଭଲ୍ଟ ଉଚ୍ଚତର ସୁରକ୍ଷା
    • PAN - AO କ୍ଷେତ୍ରାଧିକାର ବିବରଣୀ
    • ଆୟକର ରିଟର୍ଣ୍ଣ / ଫର୍ମ ପାଇଁ ପ୍ରତିନିଧୀ ମୂଲ୍ୟାୟନକାରୀ ଏବଂ ପ୍ରାଧିକୃତ ସ୍ୱାକ୍ଷରକାରୀଙ୍କ ବିବରଣୀ
    • ଆୟ ଉତ୍ସର ବିବରଣୀ
    • ପଞ୍ଜୀକରଣ ଏବଂ ପ୍ରମାଣପତ୍ର
    • ପ୍ରଶଂସା ଏବଂ ପୁରସ୍କାର
    • ପର୍ତ୍ତୁଗୀଜ୍ ନାଗରିକ ସଂହିତା ପ୍ରଯୁଜ୍ୟତା

2. ଏହି ସେବା ଉପଲବ୍ଧ ହେବାର ପ୍ରାଥମିକ ଆବଶ୍ଯକତା

  • ବୈଧ ଉପଭୋକ୍ତା ID ଏବଂ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ୍ ସହିତ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ପଞ୍ଜିକୃତ ଉପଭୋକ୍ତା

3. ପର୍ଯ୍ୟାୟ କ୍ରମିକ ମାର୍ଗଦର୍ଶନ

ସୋପାନ 1: ଆପଣଙ୍କର ଉପଭୋକ୍ତା ID ଏବଂ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ୍ ବ୍ୟବହାର କରି ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍‌ରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରନ୍ତୁ।

ସୋପାନ 1

ସୋପାନ 2: ସ୍ୱାଗତ ପୃଷ୍ଠାରେ, ଆପଣଙ୍କର ଡ୍ୟାଶ୍‌ବୋର୍ଡର ଉପର ଡାହାଣ କୋଣରେ, ଆପଣଙ୍କ ନାମ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ମୋ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ। ବୈକଳ୍ପିକ ଭାବରେ, ଆପଣ ରୂପରେଖା ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରିପାରିବେ।

ସୋପାନ 2

ସୋପାନ 3: ମୋ ରୂପରେଖା ପୃଷ୍ଠାରେ, ଆପଣ ବାମ ପ୍ୟାନେଲର ସମୀକ୍ଷା ବିଭାଗରେ ଥିବା କ୍ୟାମେରା ଆଇକନ୍ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରି ଆପଣଙ୍କର ରୂପରେଖା ଫଟୋ ଅପଲୋଡ୍ କରିପାରିବେ ଏବଂ ଆପଣ ଦେଖିପାରିବେ ଏବଂ / କିମ୍ବା ଅପଡେଟ୍‌ କରିପାରିବେ:

ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ବିବରଣୀ ଯେପରିକି ନାଗରିକତା, ଆବାସିକ ବିବରଣୀ, ପାସ୍‌ପୋର୍ଟ ନମ୍ବର ବିଭାଗ 3.1 କୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ
ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ଯେପରିକି ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର, ଇମେଲ୍ ID ଏବଂ ଠିକଣା ବିଭାଗ 3.2 କୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ
ଆୟ ଉତ୍ସର ବିବରଣୀ ବିଭାଗ 3.3 କୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ
ପର୍ତ୍ତୁଗୀଜ୍ ନାଗରିକ ସଂହିତା ପ୍ରଯୁଜ୍ୟତା ବିଭାଗ 3.4 କୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ
ଆୟକର ରିଟର୍ଣ୍ଣ / ଫର୍ମ ପାଇଁ ପ୍ରାଧିକୃତ ସ୍ୱାକ୍ଷରକାରୀ

ଆୟକର ରିଟର୍ଣ୍ଣ / ଫର୍ମ ପାଇଁ ପ୍ରାଧିକୃତ ସ୍ୱାକ୍ଷରକାରୀରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ। ବିବରଣୀ ଅପଡେଟ୍‌ କରିବାକୁ ସଂପାଦନ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ସେଭ୍ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

ଟିପ୍ପଣୀ : ଜଣେ ପ୍ରାଧିକୃତ ପ୍ରତିନିଧୀ / ସ୍ୱାକ୍ଷରକାରୀ କିପରି ପଞ୍ଜିକରଣ କରିବେ ତାହା ଜାଣିବା ପାଇଁ ପ୍ରତିନିଧୀ ଭାବରେ ପ୍ରାଧିକୃତ ଏବଂ ପଞ୍ଜିକରଣ କରନ୍ତୁ ଉପଭୋକ୍ତା ମାନୁଆଲ୍‌କୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ

ମୂଲ୍ୟାୟନକାରୀ କରଦାତା

ମୂଲ୍ୟାୟନକାରୀ କରଦାତାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ। ବିବରଣୀ ଅପଡେଟ୍‌ କରିବାକୁ ସଂପାଦନ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ସେଭ୍ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

ଟିପ୍ପଣୀ: ଏକ ମୂଲ୍ୟାୟନକାରୀ ପ୍ରତିନିଧି କିପରି ପଞ୍ଜୀକୃତ ହେବ ତାହା ଜାଣିବା ପାଇଁ ପ୍ରତିନିଧୀ ଭାବରେ ପ୍ରାଧିକରଣ ଏବଂ ପଞ୍ଜିକରଣ କରନ୍ତୁ ଉପଭୋକ୍ତା ମାନୁଆଲ୍କୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ।

ସୁରକ୍ଷିତ ପ୍ରବେଶ ସନ୍ଦେଶ ସେଟ୍ କରନ୍ତୁ

(ପ୍ରତ୍ୟେକ ଥର ଆପଣ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରିବା ସମୟରେ ଏକ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସନ୍ଦେଶ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହେବ। ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସନ୍ଦେଶ ହେଉଛି ଯେଉଁ ୱେବ୍‌ସାଇଟ୍‌ରେ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ଉପଭୋକ୍ତା ID ଏବଂ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ୍ ପ୍ରବେଶ କରୁଛନ୍ତି ସେହି ୱେବ୍‌ସାଇଟ୍‌ ପ୍ରକୃତ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲ୍ କି ନୁହେଁ ଯାଞ୍ଚ କରିବା ପାଇଁ ଏକ ଉପଯୋଗୀ ଉପାୟ)
ସୁରକ୍ଷିତ ପ୍ରବେଶ ସନ୍ଦେଶରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ। ସୁରକ୍ଷିତ ପ୍ରବେଶ ସନ୍ଦେଶ ପୃଷ୍ଠାରେ, ଟେକ୍ସଟ୍ ବକ୍ସରେ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ସନ୍ଦେଶ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ସେଭ୍ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।
ଆଧାର OTP ଲଗ୍ଇନ୍ ଏକକ କାରଣ ପ୍ରାମାଣିକିକରଣ ପାଇଁ ଆଧାର OTP ମାଧ୍ୟମରେ ଆପଣଙ୍କର ଲଗ୍ଇନ୍ ସକ୍ଷମ କରିବାକୁ, ଆଧାର OTP ଲଗ୍ଇନ୍ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ। ଆଧାର OTP ଲଗ୍‌ଇନ୍ ପୃଷ୍ଠାରେ, ହଁ ଚୟନ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ସେଭ୍ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଆଧାର OTP ମାଧ୍ୟମରେ ଲଗ୍ଇନ୍ ସକ୍ଷମ କରା ହେବ।
କ୍ଷେତ୍ରାଧିକାର ବିବରଣୀ କ୍ଷେତ୍ରାଧିକାର ବିବରଣୀ ଦେଖିବାକୁ କ୍ଷେତ୍ରାଧିକାର ବିବରଣୀରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
ପଞ୍ଜୀକରଣ ଏବଂ ପ୍ରମାଣପତ୍ର ଇ-PAN ବିବରଣୀ, ଷ୍ଟାର୍ଟଅପ୍ ସ୍ୱୀକୃତି ବିବରଣୀ ଏବଂ ଇ-ଫାଇଲ୍ ହୋଇଥିବା ଫର୍ମର ବିବରଣୀ ଦେଖିବା ଏବଂ ଡାଉନ୍‌ଲୋଡ୍ କରିବାକୁ ପଞ୍ଜୀକରଣ ଏବଂ ପ୍ରମାଣପତ୍ରରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।
ପ୍ରଶଂସା ଏବଂ ପୁରସ୍କାର ପ୍ରଶଂସା ପ୍ରମାଣପତ୍ର ଡାଉନ୍‌ଲୋଡ୍ କରିବାକୁ ପ୍ରଶଂସା ଏବଂ ପୁରସ୍କାରରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
ବ୍ୟାଙ୍କ୍ ଆକାଉଣ୍ଟ ବିବରଣୀ

ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ୍ ବିବରଣୀରେ କ୍ଲିକ୍ କଲେ, ଆପଣଙ୍କୁ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ୍ ସେବା ପୃଷ୍ଠାକୁ ନିଆଯିବ ଯେଉଁଠାରେ ଆପଣ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟରୁ EVC ଯୋଡି ପାରିବେ/ ଅପସାରଣ କରିପାରିବେ କିମ୍ବା ସକ୍ଷମ / ଅକ୍ଷମ କରିପାରିବେ।
ଟିପ୍ପଣୀ: ଅଧିକ ଜାଣିବା ପାଇଁ ମୋ ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ ଉପଭୋକ୍ତା ମାନୁଆଲକୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ

ଡିମାଟ୍‌ ଆକାଉଣ୍ଟ ବିବରଣୀ

ଡିମାଟ୍ ଆକାଉଣ୍ଟ୍ ବିବରଣୀରେ କ୍ଲିକ୍ କଲେ, ଆପଣଙ୍କୁ ଡିମାଟ୍ ଆକାଉଣ୍ଟ୍ ସେବା ପୃଷ୍ଠାକୁ ନିଆଯିବ ଯେଉଁଠାରେ ଆପଣ ଡିମାଟ୍ ଆକାଉଣ୍ଟରୁ EVC ଯୋଡି ପାରିବେ / ଅପସାରଣ କରିପାରିବେ କିମ୍ବା ସକ୍ଷମ / ଅକ୍ଷମ କରିପାରିବେ।
ଟିପ୍ପଣୀ: ଅଧିକ ଜାଣିବା ପାଇଁ ମୋ ଡିମାଟ୍ ଆକାଉଣ୍ଟ୍ ଉପଭୋକ୍ତା ମାନୁଆଲ୍‌କୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ

DSC ପଞ୍ଜୀକୃତ କରନ୍ତୁ କିମ୍ବା DSC ଦେଖନ୍ତୁ ଏବଂ ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତୁ DSC ପଞ୍ଜୀକୃତ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କଲେ, ଆପଣଙ୍କୁ ଡିଜିଟାଲ୍ ସ୍ୱାକ୍ଷର ପ୍ରମାଣପତ୍ର (DSC) ପଞ୍ଜୀକୃତ କରନ୍ତୁ ପୃଷ୍ଠାକୁ ନିଆଯିବ ଯେଉଁଠାରେ ଆପଣ ନିମ୍ନୋକ୍ତଗୁଡ଼ିକ କରିପାରିବେ:
  • DSC ପଞ୍ଜୀକରଣ
  • DSC ପୁନଃ ପଞ୍ଜୀକରଣ
  • ମୁଖ୍ୟ ଯୋଗାଯୋଗର DSC ପଞ୍ଜୀକରଣ

ଟିପ୍ପଣୀ: ଅଧିକ ଜାଣିବା ପାଇଁ DSC ପଞ୍ଜୀକରଣ ଉପଭୋକ୍ତା ମାନୁଆଲକୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ।

ଇ-ଫାଇଲିଂ ଭାଲ୍ଟ ଉଚ୍ଚତର ସୁରକ୍ଷା

ଇ-ଫାଇଲିଂ ଭାଲ୍ଟ-ଉଚ୍ଚତର ସୁରକ୍ଷାରେ କ୍ଲିକ୍ କଲେ, ଆପଣଙ୍କୁ ଇ-ଫାଇଲିଂ ଭାଲ୍ଟ-ଉଚ୍ଚତର ସୁରକ୍ଷା ପୃଷ୍ଠାକୁ ନିଆଯିବ, ଯେଉଁଠାରେ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ଇ-ଫାଇଲିଂ ଖାତା ପାଇଁ ଏକ ଅତିରିକ୍ତ ସ୍ତରର ପ୍ରାମାଣିକିକରଣ ଯୋଡି ପାରିବ।
ଟିପ୍ପଣୀ: ଅଧିକ ଜାଣିବା ପାଇଁ ଇ-ଫାଇଲିଂ ଭଲ୍ଟ ଉଚ୍ଚତର ସୁରକ୍ଷା ଉପଭୋକ୍ତା ମାନୁଆଲ୍‌କୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ

ସ୍ଥାୟୀ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ

ସ୍ଥାୟୀ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ ଉତ୍ପନ୍ନ କରିବା ପାଇଁ ସ୍ଥାୟୀ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ
ଟିପ୍ପଣୀ: ଅଧିକ ଜାଣିବା ପାଇଁ ସ୍ଥାୟୀ ପାସ୍‌ୱାର୍ଡ୍ ଉତ୍ପନ୍ନ କରନ୍ତୁ ଉପଭୋକ୍ତା ମାନୁଆଲ୍ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ।

ଟିପ୍ପଣୀ:

  • ବାହ୍ୟ ସଂସ୍ଥା ଗୁଡିକ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ବିବରଣୀ ଯେପରିକି - ବାହ୍ୟ ଏଜେନ୍ସିର ପ୍ରକାର, ସେବା ପ୍ରକାର, ସଂଗଠନର PAN, ସଂଗଠନର TAN, ଲ୍ୟାଣ୍ଡଲାଇନ୍ ନମ୍ବର ଏବଂ ଇମେଲ୍ ID ସଂପାଦନା / ଅପଡେଟ୍‌ କରିପାରିବେ।
  • ERI ଏବଂ TIN 2.0 ପଞ୍ଜୀକରଣ ଷ୍ଟେକ୍‌ହୋଲ୍ଡର୍ସ୍ କେବଳ ସେମାନଙ୍କର ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ବିବରଣୀ ଦେଖିପାରିବେ ଏବଂ କୌଣସି ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ବିବରଣୀ ସଂପାଦନା / ଅପଡେଟ୍‌ କରିବାକୁ ସମର୍ଥ ହେବେ ନାହିଁ।
  • ERI, ବାହ୍ୟ ଏଜେନ୍ସି ଏବଂ TIN 2.0 ପଞ୍ଜୀକରଣ ଷ୍ଟେକ୍‌ହୋଲ୍ଡର୍ସ୍ ସେମାନଙ୍କର ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ଅପଡେଟ୍‌ କରିପାରିବେ।
  • ERI ଏବଂ ବାହ୍ୟ ସଂସ୍ଥା ଗୁଡିକ ନିଜ ନିଜ ରୂପରେଖା ମାଧ୍ୟମରେ ସେବାଗୁଡିକ ଯୋଗ କରିପାରିବେ କିମ୍ବା ଅପସାରଣ କରିପାରିବେ।
  • ଅଧିକ ଜାଣିବା ପାଇଁ ସମ୍ପୃକ୍ତ ଉପଭୋକ୍ତା ମାନୁଆଲକୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ।

3.1 ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ବିବରଣୀ ଅପଡେଟ୍‌ କରିବା ପାଇଁ

ସୋପାନ 1: ମୋ ରୂପରେଖା ପୃଷ୍ଠାରେ, ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ବିବରଣୀ ଅପଡେଟ୍‌ କରିବାକୁ ସଂପାଦନା କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.1 ସୋପାନ 1


ସୋପାନ 2: ଥରେ ଇଚ୍ଛିତ ବିବରଣୀଗୁଡିକ ସମ୍ପାଦନା ହୋଇଗଲେ, ସେଭ୍ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ

3.1 ସୋପାନ 2


ଟିପ୍ପଣୀ: ଦୟାକରି ଧ୍ୟାନ ଦିଅନ୍ତୁ ଯେ ଉପଭୋକ୍ତା ପ୍ରକାର ଉପରେ ନିର୍ଭର କରି କିଛି ବିବରଣୀ ଅଣ-ସମ୍ପାଦିତ ହୋଇଥାଇପାରେ।

3.2 ପ୍ରାଥମିକ ଏବଂ ଦ୍ୱିତୀୟକ ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ (ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଏବଂ ଇମେଲ୍ ID) ଅପଡେଟ୍‌ କରିବା ପାଇଁ
(ଆଧାର, PAN କିମ୍ବା ବ୍ୟାଙ୍କ ବିବରଣୀ ଅନୁଯାୟୀ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ମଧ୍ୟ ଅପଡେଟ୍‌ କରିପାରିବେ)

ସୋପାନ 1: ମୋ ରୂପରେଖା ପୃଷ୍ଠାରେ, ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ଅପଡେଟ୍‌ କରିବାକୁ ସଂପାଦନା କରନ୍ତୁ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.2 ସୋପାନ 1


ସୋପାନ 2: ବ୍ୟାଙ୍କ / ଆଧାର / PAN ବିବରଣୀ ଅନୁଯାୟୀ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ସେଭ୍ କରନ୍ତୁ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.2 ସୋପାନ 2

ଟିପ୍ପଣୀ:

  • ଯଦି ଆପଣ PAN / ଆଧାର ହାଇପରଲିଙ୍କ୍ ଅନୁଯାୟୀ ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତି, ଏକ ପପ୍-ଅପ୍ ସନ୍ଦେଶ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହେବ। PAN ଅନୁଯାୟୀ କିମ୍ବା ଆଧାର ଅନୁଯାୟୀ ଚୟନ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।
  • ଯଦି ଆପଣଙ୍କର ବିବରଣୀ PAN / ଆଧାର ଅନୁଯାୟୀ ଅପଡେଟ୍‌ ହୋଇସାରିଛି, ! ଉପରକୁ ଯାଆନ୍ତୁ ବ୍ୟାଙ୍କ ବିବରଣୀ ଅନୁଯାୟୀ ଅପଡେଟ୍‌ କରିବାକୁ ଦସ୍ତଖତ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଏଠାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଚୟନ କରନ୍ତୁ

ସୋପାନ 3a: ଆପଣଙ୍କର ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ସତ୍ୟାପିତ କରନ୍ତୁ ପୃଷ୍ଠାରେ, ପ୍ରାଥମିକ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଏବଂ ପ୍ରାଥମିକ ଇମେଲ୍ ID ରେ ପ୍ରାପ୍ତ କରିଥିବା ଦୁଇଟି ପୃଥକ 6-ଅଙ୍କ ବିଶିଷ୍ଟ OTP ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଦାଖଲ କରନ୍ତୁ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.2 ସୋପାନ 3a

କିମ୍ବା ଯଦି ଆପଣ ବ୍ୟାଙ୍କ ବିବରଣୀ ଅନୁଯାୟୀ ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ଅପଡେଟ୍‌ କରିଛନ୍ତି:

ସୋପାନ 3 b: ସିଙ୍କ୍ରୋନାଇଜ୍ ଯୋଡାଯାଇଥିବା ବ୍ୟାଙ୍କ ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ପୃଷ୍ଠାରେ, ପ୍ରବେଶ କରିଥିବା ପ୍ରାଥମିକ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବରରେ ପ୍ରାପ୍ତ 6-ଅଙ୍କ ବିଶିଷ୍ଟ OTP ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଦାଖଲ କରନ୍ତୁ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.2 ସୋପାନ 3b

ଟିପ୍ପଣୀ:

  • OTP କେବଳ 15 ମିନିଟ୍ ପାଇଁ ବୈଧ ରହିବ।
  • ସଠିକ୍ OTP ପ୍ରବେଶ କରିବାକୁ ଆପଣଙ୍କର 3 ଟି ପ୍ରୟାସ ରହିଛି।
  • ସ୍କ୍ରିନରେ ଥିବା OTP ମିଆଦ ସମାପ୍ତ କାଉଣ୍ଟଡାଉନ୍ ଟାଇମର ଆପଣଙ୍କୁ କେତେବେଳେ OTPର ସମୟ ସୀମା ଶେଷ ହେବ ତାହା ଜଣାଇଥାଏ।
  • OTP ପୁନଃ ପ୍ରେରଣ କରନ୍ତୁ ଟାଇମର୍ ଏକ OTP ଉତ୍ପନ୍ନ କରିବା ପାଇଁ ଅବଶିଷ୍ଟ ସମୟ ପ୍ରଦର୍ଶନ କରେ।

ସଫଳ ଅଦ୍ୟତନରେ, ଏକ ସଫଳତା ସନ୍ଦେଶ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହୁଏ।

ଟିପ୍ପଣୀ:

1. ଯଦି ଆପଣ ଆପଣଙ୍କ ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତି:

  • ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଏବଂ ଇମେଲ୍ ID:
    • ଯଦି ଆପଣ ବ୍ୟାଙ୍କ ବିବରଣୀ ଅନୁଯାୟୀ ଆପଣଙ୍କର ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଏବଂ ଇମେଲ୍ ID ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ପ୍ରବେଶ କରିଥିବା ପ୍ରାଥମିକ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଏବଂ ପ୍ରାଥମିକ ଇମେଲ୍ ID ରେ OTP ପ୍ରାପ୍ତ କରିବେ।
    • ଯଦି ଆପଣ ଆଧାର ଅନୁଯାୟୀ ଆପଣଙ୍କର ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ଏବଂ ଇମେଲ୍ ID ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତି ଏବଂ ଅନ୍ୟ କୌଣସି ସମ୍ପାଦନା କରାଯାଇ ନାହିଁ, ତେବେ ଆପଣଙ୍କୁ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର ସତ୍ୟାପିତ କରିବାକୁ ପଡିବ ନାହିଁ, ଯଦିଓ ଆପଣଙ୍କୁ ଇମେଲ୍ ID ସତ୍ୟାପିତ କରିବାକୁ ପଡିବ।
  • ଠିକଣା: ଯଦି ଆପଣ କେବଳ ଠିକଣା ବିବରଣୀ ଅପଡେଟ୍‌ କରନ୍ତି (PAN / ଆଧାର ଅନୁଯାୟୀ), କୌଣସି OTP ପ୍ରାମାଣିକିକରଣ ଆବଶ୍ୟକ ହେବ ନାହିଁ। ଠିକଣାର ସଫଳ ଅଦ୍ୟତନରେ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ପଞ୍ଜିକୃତ ପ୍ରାଥମିକ ଇମେଲ୍ ID ରେ ଆପଣଙ୍କୁ ଏକ ଇମେଲ୍ ପଠାଯିବ।

2. ଯଦି ଆପଣ ଏକ ବିଦେଶୀ ନମ୍ବର ରଖିଥିବା ଜଣେ ପ୍ରବାସୀ ବ୍ୟକ୍ତି, ତେବେ ଆପଣ କେବଳ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ପ୍ରାଥମିକ ଇମେଲ୍ ID ରେ OTP ପ୍ରାପ୍ତ କରିବେ।


3.3. ଆୟର ଉତ୍ସ ଅପଡେଟ୍‌ କରିବା ପାଇଁ (କେବଳ କରଦାତାମାନଙ୍କ ପାଇଁ)

ସୋପାନ 1: ମୋ ରୂପରେଖା ପୃଷ୍ଠାରେ, ଆୟର ଉତ୍ସ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.3 ସୋପାନ 1

ସୋପାନ 2: ଯଦି କୌଣସି ବିବରଣୀ ଯୋଡାଯାଇ ନାହିଁ, ବିବରଣୀ ଯୋଡନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.3 ସୋପାନ 2


ଟିପ୍ପଣୀ: ଯଦି ଆୟର ଉତ୍ସ ଭରାଯାଇଛି ଏବଂ ଆପଣ ସବିଶେଷ ତଥ୍ୟ ଅପଡେଟ୍‌ କରିବାକୁ ଚାହାଁନ୍ତି, ସଂପାଦନା କରନ୍ତୁ ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ। ଯଦି ଆପଣ ପୂର୍ବରୁ ଯୋଡା ହୋଇଥିବା ଆୟର ଉତ୍ସ ବିଲୋପ କରିବାକୁ ଚାହାଁନ୍ତି, ବିଲୋପ କରନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ବିବରଣୀଗୁଡିକ ଆପଣଙ୍କର ପ୍ରୋଫାଇଲରୁ ବିଲୋପ ହୋଇଯିବ।

ସୋପାନ 3: ଡ୍ରପ୍‌ଡାଉନ୍‌ରୁ ଆୟର ଉତ୍ସ (ବେତନଧାରୀ / ପେନସନଭୋଗୀ, ଗୃହ ସମ୍ପତ୍ତି, ବ୍ୟବସାୟ / ବୃତ୍ତି, କୃଷି, ଅନ୍ୟାନ୍ୟ) ଚୟନ କରନ୍ତୁ।


ସୋପାନ 4: ଡ୍ରପ୍‌ଡାଉନ୍‌‌ରୁ ଏକ ବିକଳ୍ପ ବାଛି, ଆବଶ୍ୟକୀୟ ବିବରଣୀ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଯୋଡନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

  • ଯଦି ଆପଣ ବେତନଧାରୀ / ପେନସନଭୋଗୀ ଚୟନ କରନ୍ତି, ତେବେ ନିଯୁକ୍ତିଦାତା / ପେନସନଭୋଗୀ ବିତରଣ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷଙ୍କ TAN, ଚାକିରିର ପ୍ରକୃତି, ନିଯୁକ୍ତିଦାତାଙ୍କ ନାମ / ପେନସନଭୋଗୀ ବିତରଣ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ ଏବଂ ଚାକିରି ଅବଧି ପରି ବିବରଣୀ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ।
3.3 ସୋପାନ 4
  • ଯଦି ଆପଣ ବ୍ୟବସାୟ / ବୃତ୍ତି ଚୟନ କରନ୍ତି, ଆପଣ ବ୍ୟବସାୟ / ବୃତ୍ତି ସହିତ ସଙ୍ଗଠନ ପ୍ରକାର ଚୟନ କରିପାରିବେ, ବୃତ୍ତିଗତ ବିବରଣୀ ଏବଂ ବ୍ୟବସାୟିକ ଠିକଣା ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ।
3.3 ସୋପାନ 4
  • ଯଦି ଆପଣ ଗୃହ ସମ୍ପତ୍ତି ଚୟନ କରନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣ ସମ୍ପତ୍ତିର ମାଲିକାନା (ଯେପରିକି ସ୍ବୟଂ), ଠିକଣା, ଗୃହ ସମ୍ପତ୍ତିର ପ୍ରକାର (ନିଜ ଦଖଲ / ଭଡା / ଭଡା ବିବେଚିତ), ମାଲିକାନା ପ୍ରତିଶତ, ଅନ୍ୟ ସହ-ମାଲିକଙ୍କ ସଂଖ୍ୟା ଏବଂ ସହ-ମାଲିକଙ୍କ ବିବରଣୀ ଯେପରିକି ଆବାସିକ ସ୍ଥିତି, PAN ବିବରଣୀ, ଆଧାର ବିବରଣୀ, ନାମ ଏବଂ ମାଲିକାନା ପ୍ରତିଶତ ପ୍ରବେଶ କରିପାରିବେ।
3.3 ସୋପାନ 4

ଟିପ୍ପଣୀ: ଆପଣ ଆୟର ଏକାଧିକ ଉତ୍ସ ଯୋଗ କରିପାରିବେ। ସମସ୍ତ ଆୟର ଉତ୍ସ ଯୋଗ କରିବାକୁ ବିବରଣୀ ଯୋଡନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

3.4 ପର୍ତ୍ତୁଗୀଜ୍ ନାଗରିକ ସଂହିତା ପ୍ରଯୁଜ୍ୟତାକୁ ଅପଡେଟ୍‌ କରିବା ପାଇଁ

ସୋପାନ 1: ମୋ ରୂପରେଖା ପୃଷ୍ଠାରେ, ପର୍ତ୍ତୁଗୀଜ୍ ନାଗରିକ ସଂହିତା ପ୍ରଯୁଜ୍ୟତାରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।


ଟିପ୍ପଣୀ: ଏହା ଆପଣଙ୍କ ପାଇଁ ପ୍ରଯୋଜ୍ୟ କି ନୁହେଁ ଜାଣିବା ପାଇଁ ପର୍ତ୍ତୁଗୀଜ୍ ନାଗରିକ ସଂହିତା କ’ଣ?ରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

ସୋପାନ 2: ଧାରା 5A ଅନୁଯାୟୀ ପର୍ତ୍ତୁଗୀଜ୍ ନାଗରିକ ସଂହିତା ଦ୍ୱାରା ପରିଚାଳିତ ହୋଇଥିଲେ ହଁ ଚୟନ କରନ୍ତୁ।

ସୋପାନ 3: PAN, ଆଧାର ଏବଂ ଆପଣଙ୍କ ଜୀବନସାଥୀଙ୍କ ନାମ ପରି ବିବରଣୀ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଯୋଡନ୍ତୁରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ।

ଟିପ୍ପଣୀ: ବ୍ୟକ୍ତିବିଶେଷଙ୍କ ବ୍ୟତୀତ କରଦାତାମାନେ ମଧ୍ୟ ସେମାନଙ୍କର ପ୍ରୋଫାଇଲରେ ନିମ୍ନଲିଖିତ ବିବରଣୀ ପ୍ରବେଶ / ଅପଡେଟ୍‌ କରିପାରିବେ:

କରଦାତା ବର୍ଗ ବିବରଣୀ
HUF ମୁଖ୍ୟ ବ୍ୟକ୍ତି ବିବରଣୀ
ଫାର୍ମ ପରିଚାଳନା ସହଭାଗୀ / ପଦ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ସହଭାଗୀ ବିବରଣୀ
କମ୍ପାନୀ ମୁଖ୍ୟ ବ୍ୟକ୍ତି ବିବରଣୀ, ପଦବୀ, ମୁଖ୍ୟ ଯୋଗାଯୋଗ, ଅଂଶୀଦାରଙ୍କ ବିବରଣୀ
AOP ସଦସ୍ୟ ବିବରଣୀ, ମୁଖ୍ୟ ଅଧିକାରୀ ବିବରଣୀ
ଟ୍ରଷ୍ଟ୍ ଟ୍ରଷ୍ଟୀଙ୍କ ବିବରଣୀ
AJP, ସ୍ଥାନୀୟ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ, କର କାଟଣକାରୀ ଏବଂ ସଂଗ୍ରହକାରୀ, ସରକାରୀ ମୁଖ୍ୟ ଅଧିକାରୀ ବିବରଣୀ
CA ସଦସ୍ୟତା ନମ୍ବର, ନାମ ତାଲିକାଭୁକ୍ତର ତାରିଖ ସହିତ ବ୍ୟବସାୟ / ବୃତ୍ତିଗତ ବିବରଣୀ

4. ସମ୍ବନ୍ଧିତ ବିଷୟଗୁଡ଼ିକ