1. ମୋ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଅଦ୍ୟତନ ହୋଇଛି କି ନାହିଁ ମୁଁ କିପରି ଜାଣିବି?
ଯଦି ଆପଣଙ୍କର ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ରେ କୌଣସି ସୂଚନା ଅଦ୍ୟତନ ହୁଏ, ତେବେ ଆପଣ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ପଞ୍ଜୀକୃତ ପ୍ରାଥମିକ ଇମେଲ୍ ID ରେ ଏକ ଇମେଲ୍ ପ୍ରାପ୍ତ କରିବେ।
2. ମୁଁ ଜଣେ NRI ଏବଂ ମୋର ଭାରତୀୟ ନମ୍ବର ନାହିଁ। ମୋର ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ସତ୍ୟାପିତ କରିବାକୁ ମୁଁ ଓଟୀପୀ କିପରି ପ୍ରାପ୍ତ କରିବି?
ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ପଞ୍ଜିକୃତ ଇମେଲ୍ ID ରେ ଆପଣ OTP ପ୍ରାପ୍ତ କରିବେ।
3. ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଅଦ୍ୟତନ କରିବା ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ କି?
ନା, ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଆପଣଙ୍କର ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଅଦ୍ୟତନ କରିବା ବାଧ୍ୟତାମୂଳକ ନୁହେଁ। ଅବଶ୍ୟ, ଆୟକର ବିଭାଗରୁ ଠିକ୍ ସମୟରେ ଯୋଗାଯୋଗ ଗ୍ରହଣ କରିବା ସହିତ ଉନ୍ନତ ଉପଭୋକ୍ତା ଅଭିଜ୍ଞତା (ପୂର୍ବ-ପୁରଣ ସମେତ) ପ୍ରାପ୍ତ କରିବାକୁ ଆପଣଙ୍କର ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଅଦ୍ୟତନ କରି ରଖିବାକୁ ପରାମର୍ଶ ଦିଆଯାଇଛି।
4. ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଅଦ୍ୟତନ କରିବାର ସୁବିଧା କ’ଣ?
ଆପଣଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଅଦ୍ୟତନ ହୋଇଥିବା ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ବିବରଣୀ, ଆବଶ୍ୟକ ହେଲେ, ସଠିକ୍ ସମୟ ସମୟରେ ITDକୁ ଆପଣଙ୍କ ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରିବାକୁ ସକ୍ଷମ କରିବ। ଇ-ଫାଇଲିଂ ପୋର୍ଟାଲରେ ଆପଣଙ୍କ ପାଇଁ ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ବିଭିନ୍ନ ଫର୍ମ ଏବଂ ITR ଗୁଡ଼ିକୁ ପୂର୍ବରୁ-ପୁରଣ କରିବା ପାଇଁ ଏହା ଏକ ଇନପୁଟ୍ ମଧ୍ୟ ପ୍ରଦାନ କରିବ।
5. ମୋ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ମୁଁ କେଉଁ ବିବରଣୀଗୁଡିକ ସଂଶୋଧନ/ ଅଦ୍ୟତନ କରିପାରିବି?
ଆପଣଙ୍କର ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ଆପଣ ନିମ୍ନୋକ୍ତଗୁଡ଼ିକର ଅଦ୍ୟତନ କିମ୍ବା ସଂଶୋଧନ କରିପାରିବେ:
- ଆୟ ଉତ୍ସର ବିବରଣୀ
- ବ୍ୟାଙ୍କ ଆକାଉଣ୍ଟ୍ ଏବଂ ଡିମାଟ୍ ଆକାଉଣ୍ଟ୍ ବିବରଣୀ
- DSC ପଞ୍ଜୀକରଣ
- ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ (OTP ପ୍ରାମାଣିକରଣ ମାଧ୍ୟମରେ), ମୁଖ୍ୟ ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କ ବିବରଣୀ
- ଯଦି ଆପଣ କରଦାତା ଭାବରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରନ୍ତି - ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ମୌଳିକ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ବିବରଣୀ ଯେପରିକି ଆବାସିକ ସ୍ଥିତି ଏବଂ ପାସ୍ପୋର୍ଟ ନମ୍ବର; ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ଯେପରିକି ପ୍ରାଥମିକ ଏବଂ ଦ୍ୱିତୀୟକ ମୋବାଇଲ୍ ନମ୍ବର, ଇମେଲ୍ ID ଏବଂ ଠିକଣା ସଂପାଦନ କରିପାରିବେ।
- ଯଦି ଆପଣ ERI ଭାବରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରନ୍ତି - ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ମୌଳିକ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ବିବରଣୀ ଯେପରିକି ବାହ୍ୟ ଏଜେନ୍ସିର ପ୍ରକାର, ସେବା ପ୍ରକାର, ସଂଗଠନର PAN, ସଂଗଠନର TAN; ଯୋଗାଯୋଗ ଠିକଣା; ପ୍ରମାଣପତ୍ର ପରିଚାଳନା, ମୁଖ୍ୟ ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ଅଦ୍ୟତନ, ERI ଯୋଡିବା କିମ୍ବା ଅପସାରଣ କରିବା, ERI ପ୍ରକାର ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିବା ଇତ୍ୟାଦି ସଂପାଦନ କରିପାରିବେ।
- ଯଦି ଆପଣ ବାହ୍ୟ ଏଜେନ୍ସି ଭାବରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରନ୍ତି - ଆପଣ ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ଅଦ୍ୟତନ କରିପାରିବେ, ପ୍ରମାଣପତ୍ର ପରିଚାଳନା କରିପାରିବେ, ପ୍ରମୁଖ ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କୁ ଯୋଗ କିମ୍ବା ଅପସାରଣ କରିପାରିବେ ଏବଂ ସେବାଗୁଡିକ ଯୋଗ କିମ୍ବା ଅପସାରଣ କରିପାରିବେ।
- ଯଦି ଆପଣ TIN 2.0 ଷ୍ଟେକ୍ହୋଲ୍ଡର୍ ଭାବରେ ଲଗ୍ଇନ୍ କରନ୍ତି - ଆପଣ ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀ ଅଦ୍ୟତନ କରିପାରିବେ, ପ୍ରମାଣପତ୍ର ପରିଚାଳନା କରିପାରିବେ ଏବଂ ନୂତନ ବୈଷୟିକ SPOC ବିବରଣୀ ଅଦ୍ୟତନ କରିପାରିବେ କିମ୍ବା ଯୋଡିପାରିବେ।
6. ମୋ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ଅନୁଯାୟୀ ମୁଁ ଉଭୟ ପ୍ରାଥମିକ ଏବଂ ଦ୍ୱିତୀୟକ ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀରେ ITD ରୁ ଯୋଗାଯୋଗ ଗ୍ରହଣ କରିପାରିବି କି?
ହଁ, ଆପଣ ଇ-ଫାଇଲିଂ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ରେ ଯୋଡାଯାଇଥିବା ଉଭୟ ପ୍ରାଥମିକ ଏବଂ ଦ୍ୱିତୀୟକ ଯୋଗାଯୋଗ ବିବରଣୀରେ ITD ରୁ ଯୋଗାଯୋଗ ଗ୍ରହଣ କରିପାରିବେ।
7. ମୋ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ କେତେ ଅଦ୍ୟତନ ହୋଇଛି / ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ହୋଇଛି ମୁଁ କିପରି ଜାଣିବି?
ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ସମ୍ପୁର୍ଣ୍ଣତାର ସ୍ଥିତିକୁ ଦେଖିବା ପାଇଁ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ପୃଷ୍ଠାରେ ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ର ସମ୍ପୁର୍ଣ୍ଣତା ଶତକଡା ବାର୍କୁ ଅନୁସରଣ କରିପାରିବେ। ନିମ୍ନଲିଖିତ ଉପଭୋକ୍ତା ପ୍ରକାର ବ୍ୟତୀତ ଏହା ସମସ୍ତ ପଞ୍ଜୀକୃତ ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଉପଲବ୍ଧ ହେବ:
- ERIs
- ବାହ୍ୟ ଏଜେନ୍ସୀଗୁଡିକ
- TIN 2.0 ଷ୍ଟେକହୋଲ୍ଡର୍ସ
- ITDREIN
- କର ରିହାତିକାରୀ ଓ ସଂଗ୍ରହକାରୀ
8. ମୋର DSC ପଞ୍ଜିକୃତ ହୋଇଛି କି ନାହିଁ ମୁଁ କିପରି ଜାଣିବି?
ସ୍ଥିତି ଦେଖିବା ପାଇଁ ଆପଣ ଆପଣଙ୍କର ପ୍ରୋଫାଇଲକୁ ଯାଇ DSC ପଞ୍ଜୀକରଣରେ କ୍ଲିକ୍ କରିପାରିବେ। CA / କମ୍ପାନୀ / ERI ପାଇଁ, ଯଦି PAN / ମୁଖ୍ୟ ଯୋଗାଯୋଗ ପାଇଁ DSC ପଞ୍ଜିକୃତ ହୋଇନାହିଁ କିମ୍ବା ମିଆଦ ସମାପ୍ତ ହୋଇଯାଇଛି, ପ୍ରୋଫାଇଲ୍ ରେ ଲଗଇନ୍ ପରେ ସମାନ ବ୍ୟାଖ୍ୟା ସହିତ ଏକ ସନ୍ଦେଶ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହେବ। ଅତିରିକ୍ତ ଭାବରେ, ଆପଣ ଅଧିକ ଜାଣିବା ପାଇଁ DSC ପଞ୍ଜୀକରଣ କରନ୍ତୁ ଉପଭୋକ୍ତା ମାନୁଆଲକୁ ଅନୁସରଣ କରିପାରିବେ।